Missetand 738 Skrevet 29. April, 2014 Helt enig med Borende X. Og syntes ledelsen burde læse eller genlæse nogen af Dion's poster. Og se hvor negativt ladet de rent faktisk er. Når adskillige af de lyserøde giver udtryk for at han rent faktisk sviner dem gang på gang (direkte eller indirekte) Så er der nok noget om det skal i se. Jeg er tilhænger af højt til loftet. Men højt til loftet betyder ikke nødvendigvis at det er okay at opføre sig som Dion.... 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alleviator Skrevet 29. April, 2014 (edited) Nej Alligator. Vedrørende mit indlæg, så må jeg bede dig om at læse det igennem - blot een gang til. Her slår jeg jo netop til lyd for, at det er tillægsordene, der anslår stemningen. Det kan da godt være, at I betragter "luder" som et neutralt udtryk. Men tillægsord har jo den opgave at være beskrivende. Lad os antage, at jeg accepterer "luder". Greit nok. Men kommer der et "fucking", et "forbandet" eller "sølle", så tipper balancen altså. Tillægsord trækker altså i de semantiske omgivelser. Jeg synes, at dit indlæg er en ommer.Som Moderator skriver, så er brugeren gået over grænsen/ bevæget sig på grænsen nogle gange. Så derfor holder vi øje med ham, som vi skriver. Direkte fucking luder, klamme luder og lignende er jeg ikke stødt på i tråden. Derimod har han bl.a sat spørgsmålstegn ved pigernes intelligens og lignende. Her er vi så på grænsen. Men langt hen af vejen med enkelte undtagelser er han velformuleret, så han ikke ryger ned på idiot/ klamme Luder niveauet, selvom nogle af tingene i deres mening er på grænsen af, hvad der kan accepteres Han skriver fisseladeport men fremprovokeret af lille tissemand. Ja begge dele skulle vel være udeladt. Håber dette besvarede dit spørgsmål bedre Redigeret 29. April, 2014 af Alleviator Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. April, 2014 (edited) Som Moderator skriver, så er brugeren gået over grænsen/ bevæget sig på grænsen nogle gange. Så derfor holder vi øje med ham, som vi skriver. Direkte fucking luder, klamme luder og lignende er jeg ikke stødt på i tråden. Derimod har han bl.a sat spørgsmålstegn ved pigernes intelligens og lignende. Her er vi så på grænsen. Men langt hen af vejen med enkelte undtagelser er han velformuleret, så han ikke ryger ned på idiot/ klamme Luder niveauet, selvom nogle af tingene i deres mening er på grænsen af, hvad der kan accepteres Han skriver fisseladeport men fremprovokeret af lille tissemand. Ja begge dele skulle vel være udeladt. Håber dette besvarede dit spørgsmål bedre Det kan vi jo så lægge arm om. Jeg mener stadig, at der ikke er reageret, subsidiært reageret hurtigt nok. Den slags opmuntrer i min optik folk til "dårligt" sprog. Og der, hvor I lige har sået vind, vil I om lidt høste storm. For andre vil føle sig inspireret af vankelmodigheden, og så kommer I da først rigtigt på arbejde. Men god arbejdslyst! Redigeret 29. April, 2014 af Borende X 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 29. April, 2014 (edited) Svar til alleviator mf Så hvis man er velformuleret er det i orden at svine pigerne til? Allerede det første indlæg i strengen sviner os til og er så nedladende, at det er til at krumme tæer over, og det bliver ikke bedre..... I siger det er ok at bruge ordet luder, hvis det ikke bruges nedsættende, men det er netop sådan det bliver brugt i omtalte streng. Jeg kan så slet ikke forstå, at I tillader det ord, det er så grimt og nedsættende og i VED vi bliver kede af det. Vi behøver ikke ophøjes til gudinder, men piger, sexarbejdere, glædespiger, prostituerede mv er da glimrende ord. Redigeret 29. April, 2014 af Liv 7 Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 738 Skrevet 29. April, 2014 Svar til alleviator mf Så hvis man er velformuleret er det i orden at svine pigerne til? Allerede det første indlæg i strengen sviner os til og er så nedladende, at det er til at krumme tæer over, og det bliver ikke bedre..... I siger det er ok at bruge ordet luder, hvis det ikke bruges nedsættende, men det er netop sådan det bliver brugt i omtalte streng. Jeg kan så slet ikke forstå, at I tillader det ord, det er så grimt og nedsættende og i VED vi bliver kede af det. Vi behøver ikke ophøjes til gudinder, men piger, sexarbejdere, glædespiger, prostituerede mv er da glimrende ord. Og ser man efter, så bruger han ordet hver eneste gang han har muligheden. Ikke fordi det er hans foretrukne ord. Men fordi han VED det provokerer. Det i sig selv siger utrolig meget om en persons mangel på respekt for andre mennesker. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. April, 2014 Jeg er ikke en selvhøjtidelig, bedrevidende smagsdommer som dig Misse, Aros -Det er umuligt at debattere med Misse. Som Greg King sagde: Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. Ovenstående er Dionysos skriv. Dette sammenholdt med. Alleviator skrev: Der er forskel på "personlige angreb" og "kontroversielle udtalelser" Personlige angreb er ikke tilladt på EG! Dino har i manges øjne nok kommet med mange kontroversielle udtalelser. Kan han argumentere for sine holdninger og lade være med at kalde andre idioter, så er det efter retningslinierne. Nu har jeg åbenbart svært ved at forstå det der med personlige angreb som nogen vil vide, men for mig ser ovenstående to hurtigt fundne sætninger da ud til at være personlige angreb. Eller har jeg stadig ikke forstået begrebet. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Andreas Skrevet 29. April, 2014 Svar til alleviator mf Så hvis man er velformuleret er det i orden at svine pigerne til? Allerede det første indlæg i strengen sviner os til og er så nedladende, at det er til at krumme tæer over, og det bliver ikke bedre..... I siger det er ok at bruge ordet luder, hvis det ikke bruges nedsættende, men det er netop sådan det bliver brugt i omtalte streng. Jeg kan så slet ikke forstå, at I tillader det ord, det er så grimt og nedsættende og i VED vi bliver kede af det. Vi behøver ikke ophøjes til gudinder, men piger, sexarbejdere, glædespiger, prostituerede mv er da glimrende ord. Enig - pigerne nedgøres og med det anvendte sprog, bliver Tanja Rahm, Mette Frederiksen og ligesindede bekræftet i deres fordomme om os "forfærdelige sexkøbere" Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 29. April, 2014 (edited) Ja og der er så handles der bliver pisset af hver gang ordet bliver nævnt, fatter i da ikke at i bliver provokeret og jo mere han kan få jer op i det røde felt desto mere tilfreds bliver han. Men åh nej da, undskyld, det havde jeg da lige glemt, det kaldes jo at "udvikle tråden". PIS For helvede da også. Er det da så svært. Venligst landsbytossen - uden smartphone Redigeret 29. April, 2014 af BigDick 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alleviator Skrevet 29. April, 2014 Ovenstående er Dionysos skriv. Dette sammenholdt med. Alleviator skrev: Nu har jeg åbenbart svært ved at forstå det der med personlige angreb som nogen vil vide, men for mig ser ovenstående to hurtigt fundne sætninger da ud til at være personlige angreb. Eller har jeg stadig ikke forstået begrebet. Jo her har du fat i personangreb! Hvis du læser tråden kan du se, der også kommer nogen retur. Derfor min kommentar med enkelte undtagelser..... Hvis du generelt læser med herinde, låser vi ikke en tråd, fordi der kommer et enkelt personangreb, så hvis vi låste denne med det samme ville der ikke være en ensrettet linie. Jeg hopper ud nu. Jeg ville blot informere om linjen vi arbejder ud fra. Hvorfor der ikke blev grebet ind før, selvom det var på nippet mange gange. Overvejer lige en ekstra gang, inden jeg gør det igen :-) 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. April, 2014 (edited) Jeg hopper ud nu. Det er sgu' lidt billigt sluppet, Alligator. Jeg savner stadig en tilkendegivelse af, at dårligt og nedværdigende sprog, som vi har oplevet det i den sidste tid, ikke er i orden. Og kan du ikke levere den tilkendegivelse, må jeg jo hermed appellere til Admin, Moderator, Vicesheriffen eller Organisatoren. Hov, glemte jeg nogen? Redigeret 29. April, 2014 af Borende X 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. April, 2014 Jo her har du fat i personangreb! Hvis du læser tråden kan du se, der også kommer nogen retur. Derfor min kommentar med enkelte undtagelser..... Hvis du generelt læser med herinde, låser vi ikke en tråd, fordi der kommer et enkelt personangreb, så hvis vi låste denne med det samme ville der ikke være en ensrettet linie. Jeg hopper ud nu. Jeg ville blot informere om linjen vi arbejder ud fra. Hvorfor der ikke blev grebet ind før, selvom det var på nippet mange gange. Overvejer lige en ekstra gang, inden jeg gør det igen Jeg ønskede ikke tråden låst ud fra ovenstående, ligesom jeg ikke taler for at smide Dino ud på baggrund af ovenstående. Indlægget er blot lavet for at gøre opmærksom på at der vitterlig var personangreb, og ikke kun "fikst indpakkede fornærmelser" Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. April, 2014 (edited) Jeg har svært ved at se det rimelige i, at man ikke skal have ens regler for alle. Det er som om der nu er en lille millitærjunta herinde, der ikke accepterer noget som helst og bliver ved med at skyde til de får det som de vil have det. De vil simpelthen have positiv særbehandling af de lyserøde, og de stopper ikke før de får det som de vil have det og accepterer ikke andre synspunkter end deres egen, og slet ikke moderatorteamets, skal moderatorteamet så stå model til det kunne man spørge - he he.Jeg er i tvivl om hvad man vil have ? Han har åbenbart fået noget at vide på pm står der, de holder øje med ham. Men er det blodrus I vil have ? Vi ved fra historien fra GG, da han gik, at bliver han korsfæstet så fejrer flere af jer det med hånlige kommentarer grænsende til mobning.Jeg bruger ikke ordet luder. Men det kan da bruges på forskellige måder ligesom alle andre ord.Loverboyen fra ÅrhusDu kan finde mange andre angreb i den streng også, som er personangreb, men dem valgte du fra. Det kan du finde rundt om på hele forummet, både fra dig, mig, Jasmin, Borende X og mange flere.Det der hykleri og særbehandling af en gruppe, der gerne selv giver andre med grovfilen, gir jeg bare ikke meget for. Redigeret 29. April, 2014 af Fraiser 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 738 Skrevet 29. April, 2014 Kan kun tale for mig selv. Men det har absolut intet med et ønske om særbehandling at gøre. I så fald har det ihvertfald IKKE givet pote for mig endnu..... Resten skal jeg ikke kommentere på. Der er tærsket marhalm nok på det efterhånden. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pmikelsen Skrevet 29. April, 2014 Ja og der er så handles der bliver pisset af hver gang ordet bliver nævnt, fatter i da ikke at i bliver provokeret og jo mere han kan få jer op i det røde felt desto mere tilfreds bliver han. Men åh nej da, undskyld, det havde jeg da lige glemt, det kaldes jo at "udvikle tråden". PIS For helvede da også. Er det da så svært. Venligst landsbytossen - uden smartphone Ja eller når du bruger en af dine ydnlingsudtryk: møgfjapper Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 29. April, 2014 Æhmmmmm forstår altså ikke at ordet luder gør jer så kede af det. Siger ikke at det er okay at bruge det i nedværdigende sætninger, som nogle nævner klamme luder, fucking luder, dumme ludere osv... Det er kvindens ældste erhverv og det ord er blevet brugt lige siden start. Det er ikke et pænt ord for vores erhverv, det kan vi også godt blive enige om. Men jeg tror altså at det er et ord der er kommet for at blive. Fordi mennesker kalder os luder er det jo ikke sikkert at det er grimt ment. Det er vel ikke grimmere end vi selv gør det til oppe i vores hoveder. Forstår i hvad jeg mener ? Syntes da det er bedre at fokusere på at mange er begyndt incl. os selv at bruge ordet sexarbejder, massagepige, osv.... Altså nu kan det godt være at jeg får nogle verbale tæsk, men dem tager jeg så i stiv arm. Starter lige med at skrive at dette blot er en hypotese. Men hvis man bliver stødt/ ked af at blive kaldt luder, er det så ikke fordi man måske skammer sig lidt over sit job og ikke rigtig selv har accepteret at det er man i manges øjne. Eller hvad ? Selv om man har det rigtigt godt med sit job og ser det som et job på ligefod med andre job. Så burde ordet jo ikke bringe os helt ud af fatning. Ja jeg ved det sgu ikke. Men selve ordet kan altså ikke bringe mit pis i kog, for jeg er luder. Om jeg så vil være ved det eller ej.( det vil jeg så.) det er jo i bund og grund blot en job betegnelse. Ang. Strengen med Dion. Så var jeg selv skyld i at han skrev at jeg havde en fisseladeport eller hvad det nu var han skrev. Tænkte bare. Ja lille Dion den skal du passe på for den æder små drenge som dig med hud, hår pengepung og det hele. Ergo den havde jeg set komme. Og hvis jeg ikke kunne klare at få noget lort tilbage så skulle jeg jo nok ikke have skrevet det i første omgang smider man med lort, må man forvente at få lort tilbage og så er den ikke længere. Kh Sunny. Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 29. April, 2014 Søde Sunny, jeg skammer mig bestemt ikke over at være prostitueret, det er et arbejde jeg både er glad og stolt over. Jeg kan såmænd godt finde på, at bruge ordet luder, kærligt ment om mig selv og mine søde kollegaer. Men i offentlig debat hører ordet efter min mening ikke hjemme, og læser du fx Dion tråden (og tilsvarende provokatørers indlæg), så er ordet bestemt ikke kærligt ment, tværtom, det bliver brugt nedsættende, for at såre og provokere. Og når vi så ved, at der er piger, der bliver oprigtigt kede af det, hvorfor så bruge det ord, når vi har så mange andre glimrende ord? 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. April, 2014 Det er sgu' lidt billigt sluppet, Alligator. Jeg savner stadig en tilkendegivelse af, at dårligt og nedværdigende sprog, som vi har oplevet det i den sidste tid, ikke er i orden.Og kan du ikke levere den tilkendegivelse, må jeg jo hermed appellere til Admin, Moderator, Vicesheriffen eller Organisatoren. Hov, glemte jeg nogen?Hej Borende XVi kender hinanden lidt. Det virker som om at du lige pt er lidt sur. Så er det vi plejer at sige, at vi skal tælle til ti og sove på det måske.Jeg synes jeg har skrevet, også i denne streng, at man skal acceptere og respektere hinandens synspunkter. Dette indebærer selvsagt ikke dårligt og nedværdigende sprogbrug. Det gælder for ALLE herinde.Det indebærer også at man skal acceptere og respektere at du og Missetanden ser en sag på en måde, og andre kan se det på en anden måde. Det viser denne debat også.Men det er jo meget overordnet det du skriver, og du burde kunne læse svaret på dit spørgsmål i mine indlæg på denne streng og også Alleviators.Jeg ved helt ærligt, og det er helt ærligt, jeg ved ikke hvad det er du vil mere. Det er som om du og et par andre vil presse os til noget, men I vil ikke ud med det åbent.Hvis I vil have Dino smidt på porten, så er holdningen altså at vi holder øje med ham og at han har fået en hilsen fra mig på PM FØR denne debat blev oprettet i øvrigt. Og det var ikke en høflighedshilsen. Ergo har han fået noget at vide på pm, samt han er under opsyn grundet hans opførsel. Så må I jo altså respektere og acceptere at det er sådan ledelsen har valgt at gøre det.Jeg synes vi i ledelsen har stået frem og åbent skrevet hvad vi mente og hvad vores holdning er.Jeg vil ikke sidde heller og kører mundhuggeri ud i det uendelige med dig eller andre omkring det her.Nu er nok også nok. I har fået udførlige holdninger til kende fra ledelsen. I er velkomne til at være uenige, men jeg fornemmer tydeligt at vi ikke kommer videre nu. Så er min tid for dyrbar til bare at bruge mundhuggeri, der er en del andet arbejde internt vedr. Eroguide jeg også skal klare i min fritid.Ha en god aften alle :) Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. April, 2014 Æhmmmmm forstår altså ikke at ordet luder gør jer så kede af det. Siger ikke at det er okay at bruge det i nedværdigende sætninger, som nogle nævner klamme luder, fucking luder, dumme ludere osv... Det er kvindens ældste erhverv og det ord er blevet brugt lige siden start. Det er ikke et pænt ord for vores erhverv, det kan vi også godt blive enige om. Men jeg tror altså at det er et ord der er kommet for at blive. Fordi mennesker kalder os luder er det jo ikke sikkert at det er grimt ment. Det er vel ikke grimmere end vi selv gør det til oppe i vores hoveder. Forstår i hvad jeg mener ? Syntes da det er bedre at fokusere på at mange er begyndt incl. os selv at bruge ordet sexarbejder, massagepige, osv.... Altså nu kan det godt være at jeg får nogle verbale tæsk, men dem tager jeg så i stiv arm. Starter lige med at skrive at dette blot er en hypotese. Men hvis man bliver stødt/ ked af at blive kaldt luder, er det så ikke fordi man måske skammer sig lidt over sit job og ikke rigtig selv har accepteret at det er man i manges øjne. Eller hvad ? Selv om man har det rigtigt godt med sit job og ser det som et job på ligefod med andre job. Så burde ordet jo ikke bringe os helt ud af fatning. Ja jeg ved det sgu ikke. Men selve ordet kan altså ikke bringe mit pis i kog, for jeg er luder. Om jeg så vil være ved det eller ej.( det vil jeg så.) det er jo i bund og grund blot en job betegnelse. Ang. Strengen med Dion. Så var jeg selv skyld i at han skrev at jeg havde en fisseladeport eller hvad det nu var han skrev. Tænkte bare. Ja lille Dion den skal du passe på for den æder små drenge som dig med hud, hår pengepung og det hele. Ergo den havde jeg set komme. Og hvis jeg ikke kunne klare at få noget lort tilbage så skulle jeg jo nok ikke have skrevet det i første omgang smider man med lort, må man forvente at få lort tilbage og så er den ikke længere. Kh Sunny. Du er altså en dejlig trunte! Selverkendelse er en fantastisk ting, at man selv var ude om en kommentar. Din beskrivelse af, hvorfor man har så svært ved at blive kaldt luder, outstanding! Du var selv en af debattørerne i tråden, endda en lyserød, og alligevel kommer du her med et positivt indlæg. Ingen kritik af ledelse eller noget som helst. Flot 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. April, 2014 (edited) Jeg synes jeg har skrevet, også i denne streng, at man skal acceptere og respektere hinandens synspunkter. Dette indebærer selvsagt ikke dårligt og nedværdigende sprogbrug. Det gælder for ALLE herinde. Hej Moderator. Jo, vi har da været lidt i armlægning med hinanden, og vi har da også talt til ti og endda tolv et par gange. Men jeg er helt tilfreds med din tilkendegivelse som ovenfor citeret. Den er klar og uden uld i mund. Så nu er jeg ikke "sur" mere . Redigeret 29. April, 2014 af Borende X Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 29. April, 2014 (edited) Søde Sunny, jeg skammer mig bestemt ikke over at være prostitueret, det er et arbejde jeg både er glad og stolt over. Jeg kan såmænd godt finde på, at bruge ordet luder, kærligt ment om mig selv og mine søde kollegaer. Men i offentlig debat hører ordet efter min mening ikke hjemme, og læser du fx Dion tråden (og tilsvarende provokatørers indlæg), så er ordet bestemt ikke kærligt ment, tværtom, det bliver brugt nedsættende, for at såre og provokere. Og når vi så ved, at der er piger, der bliver oprigtigt kede af det, hvorfor så bruge det ord, når vi har så mange andre glimrende ord? Liv jeg tror ikke at der er nogen piger herinde der skammer sig over sit job. Og jeg ved godt at Dion skrev ordet på en nedladende måde. Og nej det er ikke okay. Men jeg mener at man på en eller anden måde må acceptere at ordet vil blive brugt. Eller nærmere ruste sig til at det kan man risikere at blive kaldt. Uden at man bliver ked af det. Men tro mig jeg respekterer at andre i vores fag ikke vil finde sig i at ordet bliver brugt, på den måde Dion gjorde. Og jeg forstår nok også godt inderst inde at nogle piger lader sig påvirke af det han skrev. Men øhmmmm det må vi jo desværre forvente og ruste os til. No matter what. Altså jeg er kommet dertil at jeg ikke orker/ gider bruge tid på at bekæmpe selve ordet. Men jeg orker så til gengæld at eks. Fare i flint når vi bliver ned gjort som mindre begavede der ikke kan finde ud af andet osv... Retur kram til dig :) Redigeret 29. April, 2014 af Sunny the best Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 29. April, 2014 Jamen jeg må give Frasier...mmmm lidt ret...(kun lidt ret)der er lidt blodrus over det her..Vi sidder alle med blod på hænderne i den her debat...vi har kørt den op, vi har alle været med og nu ber vi moderator teamet om at efektuere Handlingen!Flot og elegant!Nogen der mangler et stykke sæbe?Nu er moderator-teamet, sådan lidt ungt, og uprøvet, alle de grimme ting, er måske ikke prøvet så mange gange(gud være lovet, så har vi ikke kvajet os for meget)....nu er der kommet en streg hvor der reglene, prøves om hvordan de skal forstås, hvordan moderator teamet forstår dem og hvordan vi forstår dem, og mest af alt....hvordan de skal overholdes!)Alle-vi-et-eller-andets forklaring til os om hvornår noget er skrevet som personforfølgelse, eller ikke fattede jeg ikke en meter af, men jeg vil da opfordre Moderator teamet, til at se bort fra regler, men se på de menneskelig hensyn, til hvornår er nok, nok.Hvornår begynder det her at være sårende og hvornår gør det her ondt i en debat?Reglerne herinde skal holde os på linjen, er ikke altid nok.Vores menneskelige forståelse overfor andre mennesker burde være nok!(husk mig lige på det når jeg glemmer det, når fanden går i kloster) 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 29. April, 2014 (edited) Hvordan fanden nåede i at skrive 8 indlæg før jeg blev færdig med at skrive mit til Frasier?Her har jeg siddet og været totalt klog og øst ud af mine guldkorn og så bliver det til udkogte ris??????????? fandens!gider I godt tage batterrierne ud af jeres tastatur? va va va??? Redigeret 29. April, 2014 af Lady Cherie Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 29. April, 2014 (edited) Det er DEJLIGT at se at moderatorerne - over en kam - holder fast i linjen - og at man ikke lader sig intimidere. Hjemme hos os er det sådan at har jeg sagt nej - så kan mine børn understå sig i at spørge Hausfrauen. - det samme gælder naturligvist hvis det er hende der er spurgt først. Jeg troede simpelthen ikke mine øjne øjne da jeg læste dit indlæg B.X. - Skam dig... BIG TIME...Hvad hulen skal det til at undergrave de frivillige ubetalte moderatorer - og så især i en offentlig besked - det er simpelthen ikke iorden Dionysos laver en provokation - for mig at se en unødvendig provokation - men det lykkes nu altså meget godt for jer der brøster sig af at være både vidende og velovervejede at fare så meget i flint et diskussionen bliver både plat og pinlig - Dionysos lader sig nemt lokke - og der bliver dæleme fulgt til dørs af hel koblet. Til gengæld er der ros til den eneste der i det mindste reflekterede over egne bidrag - godt gået nyt navn. Sunny the Best - og the klogest :) Redigeret 29. April, 2014 af Heine 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. April, 2014 Jasmin, godt skrevet, og det har vi et våben imod, når der er "nogen" der pisser os af, så venter man ikke til der for "nogen" når at rette det , man tager en kopi med det samme, og sender det til "nogen" der vil tage sig af det. Nu er det jo sådan at "nogen" kan være hvem som helst herinde, så Man skal selvfølig sende det til "nogen" man har tillid til i forvejen, evt til flere man normalt pm,er med i tilfælde af misforståelser om hvad "nogen" har skrevet, så flere er videne om det skrevne! En ting jeg selv lige har lært, der gør mig rigtig ked af det, men sandt! Jeg er ikke sikker på jeg helt forstår det du skriver? Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 29. April, 2014 Jeg skal starte med at indrømme at EG er det første erotiske site jeg bevæger mig rundt på, så nedenstående er udelukkende baseret på hvad jeg har læst i indlæg herinde. Som jeg kan forstå det, er grunden til at VL, Hedomax og andre tilsvarende sites der har oplevet en deroute, at de med tiden ikke længere blev styret fra moderator teamets side. Dette skulle efter sigende have ført til en tiltagende hårdere tone, som færre og færre medlemmer havde lyst til at være en del af. På den bagrund kan det overraske at der fra ledelsen på EG meldes ud at der skal være meget højt til loftet, altså når det er tilladt at ytre sig om at det burde være lovligt at slå kvinder ned for at få sex (så længe det bare ikke er en enkelt person der hentydes til), så kan vist ikke blive højere til loftet!!! Angående person angreb så er der også en underlig linje fra ledelsens side. Jeg har selv fået et indlæg slettet, hvor jeg var kommet til at sammenligne et andet medlems hjerne kapacitet med et fingerbøl - indrømmet det var ikke smart skrevet og fortjente at blive slettet. MEN her '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> tillades der at man i en anmeldelse beskriver en pige som psykisk syg, uden at det fører til sletning eller i det mindste redigering i anmeldelsen - seriøst ærede ledelse, hvordan hulen tror i så selv sådan en streng udvikler sig???????????????? Administratorer, moderator, organizer, Alleviator og Deputy pas nu på i ikke begår den samme fejl som alle de førnævnte sites og skaber et forum, som ingen gider - eller at der kommer en driftig fyr som feks hr Missetand og skaber sit eget site! Hr Missetand er jo kendt som en rigtig charletan over for pigerne, så det er jo ikke utænkeligt at ville lokke pigerne og en del medlemmer med sig.... Så ville i sidde tilbage med en særdeles grovkornet mandehørm - og hvor mange nye medlemmer tror i selv det ville tiltrække? 3 Del dette indlæg Link til indlæg