Prinz 5028 Skrevet 29. April, 2014 Hvordan fanden nåede i at skrive 8 indlæg før jeg blev færdig med at skrive mit til Frasier? Her har jeg siddet og været totalt klog og øst ud af mine guldkorn og så bliver det til udkogte ris??????????? fandens! gider I godt tage batterrierne ud af jeres tastatur? va va va??? Hex du har selv lavet hele 2!!!!! indlæg, mens jeg sad og bryggede på mit indlæg.... ved du hvad Heksehammeren er? Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. April, 2014 (edited) .......Jeg troede simpelthen ikke mine øjne øjne da jeg læste dit indlæg B.X. - Skam dig... BIG TIME...Hvad hulen skal det til at undergrave de frivillige ubetalte moderatorer - og så især i en offentlig besked - det er simpelthen ikke iorden Hvorfor i alverden skulle jeg dog skamme mig? Jeg bad blot om en klar udmelding – og den fik jeg. Langt om længe. Det har da intet med undergravning at gøre. Redigeret 29. April, 2014 af Borende X 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 29. April, 2014 Der var for lavt til loftet Prinz på VL til,sidst - og for plat på Gimel - og for langt nedbrud ( flere måneder) på Hedomax - så din præmis er helt forkert - hvilket så også medfører en ( set fra min lænestol) forkert konklusion 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 29. April, 2014 Æhmmmmm forstår altså ikke at ordet luder gør jer så kede af det. En "Luder" er ikke bare en person der sælger sex. Ordet "Luder" giver associationer til at man sælger ud af sine værdier. Dvs. at alt er til salg og det kun er et spørgsmål om penge. En "Luder" har med andre ord opgivet sine egne værdier i forhold til "ussel mammon". Jeg tror, at det er udfra denne definition som de fleste sexsælgende piger(og enkelte drenge) oponnerer imod. Man bør ikke kalde andre personer for "Luder", medmindre man har et klart bevis eller personens egen accept herfor. Dvs. man kan/bør ikke gå ud og generelt omtale personer der sælger sex som "Ludere". 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 29. April, 2014 (edited) Jeg skal beklage at du end ikke læser dine egne indlæg Borende X - du får en KLAR besked fra Allievator - den var ihvertfald umiskendelig set for alle andre - ( hvorfor den også bliver angrebet - fair nok) du er derimod den ENESTE der søger beslutningen belyst fra andre citat : - Jeg savner stadig en tilkendegivelse af, at dårligt og nedværdigende sprog, som vi har oplevet det i den sidste tid, ikke er i orden. Og kan du ikke levere den tilkendegivelse, må jeg jo hermed appellere til Admin, Moderator, Vicesheriffen eller Organisatoren. Og det var med 100% sikkerhed ikke for at få den uddybet - det var for at få den ændret...vær dog i det mindste ærlig om dine motiver - når man bliver snuppet med fingrene i kagekrukken Redigeret 29. April, 2014 af Heine Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 29. April, 2014 Du er altså en dejlig trunte! Selverkendelse er en fantastisk ting, at man selv var ude om en kommentar. Din beskrivelse af, hvorfor man har så svært ved at blive kaldt luder, outstanding! Du var selv en af debattørerne i tråden, endda en lyserød, og alligevel kommer du her med et positivt indlæg. Ingen kritik af ledelse eller noget som helst. Flot Jeg er så naiv at jeg regner med at moderator skrider ind når de mener at reglerne bliver brudt. Så hvad de tillader og ikke tillader vil jeg ikke blande mig i. Og det ville jo også være pænt dobbeltmoralsk af mig at sidde og tude over at en sidder en og skriver grimt når jeg selv til tider skider andre i munden. Altså fordi jeg kan ignorere at blive kaldt luder mm og lukke ting ind af det ene øre og ud af det andet TIL EN HVIS GRÆNSE. Er jo ikke ens betydende at de andre piger og mænd skal finde sig i det. Og det respekterer jeg. Selverkendelse er en fantastisk ting. Meeeeeeen tro mig det har taget sin tid inden jeg fandt ud af det. Sunny :) Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. April, 2014 (edited) Jeg skal beklage at du end ikke læser dine egne indlæg Borende X - du får en KLAR besked fra Allievator - den var ihvertfald umiskendelig set for alle andre - ( hvorfor den også bliver angrebet - fair nok) du er derimod den ENESTE der søger beslutningen belyst fra andre - og det var med 100% sikkerhed ikke for at få den uddybet - det var for at få den ændret... Sludder og vrøvl. Alligatoren gled af og stod til sidst helt af, og det var jeg ikke tilfreds med. Det har man vel lov til at påpege? Jeg ved til gengæld ikke, hvordan du her kan tillade dig tale på vegne af "alle andre". Redigeret 29. April, 2014 af Borende X 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 29. April, 2014 du får en KLAR besked fra Allievator - den var ihvertfald umiskendelig set for alle andre - ( hvorfor den også bliver angrebet - fair nok) du er derimod den ENESTE der søger beslutningen belyst det er nu kun fordi jeg var optaget af Toddy - ellers havde jeg sagt nøjagtig det samme... Alleviator gør i min optik alt andet end at mildne tingene... der er ikke noget forsonende eller afklarende over den måde han skriver til andre på... men den efterfølgende besked fra mod var da i det mindste forståelig der må jeg erklære mig enig med bx 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 29. April, 2014 allievator gav et klart letforståeligt og tydeligt svar - som du så ikke var enig i - og så beder du offentligt de andre moderatorer om at overule ham - dårlig stil Borende X - og det bliver ikke bedre af at du søger et figenblad at gemme dig bag 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. April, 2014 allievator gav et klart letforståeligt og tydeligt svar - som du så ikke var enig i - og så beder du offentligt de andre moderatorer om at overule ham - dårlig stil Borende X - og det bliver ikke bedre af at du søger et figenblad at gemme dig bag Det her bliver vi alligevel ikke enige om, Heine. Så denne gang er det mig, der står af. Det har jeg jo tidligere i strengen set, at man kan slippe godt fra. Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 29. April, 2014 (edited) Jasmin - det er vel ikke opgaven for Allievator at "mildne tingene" han skal vel forklare hvordan EG ser sagen ... Redigeret 29. April, 2014 af Heine 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 29. April, 2014 En "Luder" er ikke bare en person der sælger sex. Ordet "Luder" giver associationer til at man sælger ud af sine værdier. Dvs. at alt er til salg og det kun er et spørgsmål om penge. En "Luder" har med andre ord opgivet sine egne værdier i forhold til "ussel mammon". Jeg tror, at det er udfra denne definition som de fleste sexsælgende piger(og enkelte drenge) oponnerer imod. Man bør ikke kalde andre personer for "Luder", medmindre man har et klart bevis eller personens egen accept herfor. Dvs. man kan/bør ikke gå ud og generelt omtale personer der sælger sex som "Ludere". Æhhhhhh det vidste jeg så ikke. Og har aldrig hørt det før nu. Og så kan jeg selvfølgelig godt forstå at folk farer i flint. Jeg har udelukkende skrevet ud fra det jeg troede. Nemlig at en luder var en der solgte sin krop/ eller lejede den ud mod betaling Så har jeg da også lært lidt i dag. Men jeg vælger forsat at jeg ikke vil lade mig påvirke af at blive kaldt det. Men igen. Derfor er de andre piger jo i deres fulde ret til ikke at acceptere det. Og mændene har jo også ret til syntes at det ikke er okay. Kh Sunny :) Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 29. April, 2014 og det bliver ikke bedre af at du søger et figenblad at gemme dig bag kan du ikke lade være med at blive så pissepersonlig hver gang ? det er altså ret enerverende... hold op med at skyde bx hensigter i skoene... når han siger det ikke var derfor - så må du da respektere at det ikke var derfor.... og når der er andre der var af samme opfattelse kan det faktisk godt være du ikke har 100% ret i at det var så tydeligt.. jeg har set en del af alleviators svar og meget af budskabet drukner i hans enten lidt for hovne eller lidt for arrogante måde at prøve at være sjov... derfor foretrækker jeg altså også en afklaring fra en admin der forekommer mere upartisk og den har vi så fået fra mod nu og så er det fint herfra... men lad være med at sige det var dårlig stil, for havde Bx ikke gjort det - så havde jeg 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 29. April, 2014 Jasmin - det er vel ikke opgaven for Allievator at "mildne tingene" han skal vel forklare hvordan EG ser sagen ... så har han dælme valgt et forkert navn.... hvad er det lige Alleviator betyder?? Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13918 Skrevet 29. April, 2014 Jeg har svært ved at se det rimelige i, at man ikke skal have ens regler for alle. Det er som om der nu er en lille millitærjunta herinde, der ikke accepterer noget som helst og bliver ved med at skyde til de får det som de vil have det. De vil simpelthen have positiv særbehandling af de lyserøde, og de stopper ikke før de får det som de vil have det og accepterer ikke andre synspunkter end deres egen, Det der hykleri og særbehandling af en gruppe, der gerne selv giver andre med grovfilen, gir jeg bare ikke meget for. Men du synes åbenbart det er i orden at en lille gruppe kvindehadere skal have lov til at fortsætte med at nedgøre de lyserøde? - er det ikke også hykleri? 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. April, 2014 Men du synes åbenbart det er i orden at en lille gruppe kvindehadere skal have lov til at fortsætte med at nedgøre de lyserøde? - er det ikke også hykleri?Det har jeg netop ikke sagt, og jeg ved ikke hvem den gruppe er eller hvordan du definerer den gruppe, jeg har ikke selv opdaget gruppen og hvis man er kvindehader fordi man bruger ordet luder så er der nok forskelige opfattelser af det. Jeg har sagt at alle bør have ens regler. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alleviator Skrevet 29. April, 2014 Sludder og vrøvl. Alligatoren gled af og stod til sidst helt af, og det var jeg ikke tilfreds med. Det har man vel lov til at påpege? Jeg ved til gengæld ikke, hvordan du her kan tillade dig tale på vegne af "alle andre". Hvor er det du vil hen med det her.. Du bøvler rundt! Jeg skriver et indlæg og slutter af med at spørge håber du forstår det nu. Den må vi ligge arm om er din kommentar, ifølge din vurdering skulle modereringen være hårdere! Du skriver god arbejdslyst ikke nyt spørgsmål. Altså vi er færdig Så skriver jeg til en anden bruger, forklarer hvorfor et par " milde" personangreb er blevet stående, og jeg vil stoppe her, da min mening kun var at informere om hvordan linien er. Og så begynder du på det her........ Som flere andre kan se, så er dit spørgsmål besvaret. Tonen var på grænsen/ over grænsen i enkelte tilfælde i tråden! Vi har haft fat i Dino på PM. Vi er ekstra opmærksomme på brugeren pga de provokationer der kommer. Så jo det forværrede sprogbrug er vi opmærksomme på og tager handling på, dog ikke som du ønsker 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 29. April, 2014 Det har jeg netop ikke sagt, og jeg ved ikke hvem den gruppe er eller hvordan du definerer den gruppe, jeg har ikke selv opdaget gruppen og hvis man er kvindehader fordi man bruger ordet luder så er der nok forskelige opfattelser af det. Jeg har sagt at alle bør have ens regler. Hvis du ikke syntes man er kvindehader, hvis man syntes at det er ok at slå dem ned for at få sex, eller at besøge en pige som har afvist en, under dække af anonymitet, så vil jeg da godt vide HVAD der skal til for at definere en kvindehader i din verden..... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 29. April, 2014 hvis man f.eks læser tråden "er du luder, mor?" som sunny the best startede, så er der ikke en eneste som løfter en finger, og siger fy fy ikke bruge det ord. hvorfor mon ikke? er det fordi sunny er lyserød? Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 29. April, 2014 Hvor er det du vil hen med det her.. Du bøvler rundt! Hmm. Når ledelsen her på EG ønsker at tale negativt/nedladende til en bestemt bruger, så synes jeg, at man bør gøre det på PM og ikke i en debattråd. At ledelsen bruger denne form for sprogbrug offentligt i debat-strenge, opfordrer jo netop andre brugere til at at gøre det samme. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. April, 2014 (edited) Hej Alligator. Nej, jeg bøvler ikke rundt. Der, hvor jeg ville hen, var at få et klart svar på, om det fra ledelsens side var i orden med det sprogbrug, som jeg desværre har set eskalere her på det sidste. Det klare svar fik jeg så af Moderator, og det var jeg fuldt ud tilfreds med. Men hvorfor kunne jeg ikke i stedet have fået det af dig? Det havde da været langt nemmere. Og min pointe med "god arbejdslyst", som du tilsyneladende har misset, var, at hvis I alt for længe lader 5 og 7 være lige, trods loftshøjden, så vil der komme flere af den slags strenge, og så får I da endnu mere at bestille. Måske så meget, at en vice-alliagator skal ansættes. Hvis du nu læser efter, var min debat med dig egentlig forbi, og du gav mig endda et tryk for et indlæg. Det af dig citerede var faktisk et svar/uddbning til Heine. Undskyld ...... men hvem der det lige, der bøvler rundt her? Redigeret 29. April, 2014 af Borende X 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 745 Skrevet 29. April, 2014 hvis man f.eks læser tråden "er du luder, mor?" som sunny the best startede, så er der ikke en eneste som løfter en finger, og siger fy fy ikke bruge det ord. hvorfor mon ikke? er det fordi sunny er lyserød? Som det er blevet sagt et utal af gange. Det handler om i hvilken KONTEKST man bruger ordet. Sunny's post er et glimrende eksempel på hvordan man kan bruge det uden at støde folk. Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 29. April, 2014 Hvis I vil have Dino smidt på porten, så er holdningen altså at vi holder øje med ham og at han har fået en hilsen fra mig på PM FØR denne debat blev oprettet i øvrigt. Og det var ikke en høflighedshilsen. Ergo har han fået noget at vide på pm, samt han er under opsyn grundet hans opførsel. Så må I jo altså respektere og acceptere at det er sådan ledelsen har valgt at gøre det. Kunne man ikke anmode om, at man kalder en skovl en skovl, og en bruger ved rette navn, så vi ikke er nogen, der bliver uskyldigt mistænkt??? (så vidt jeg ved er der ikke engang en del af vedkommendes navn, der matcher de 4 bogstaver!) Mvh. Dino 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alleviator Skrevet 29. April, 2014 Hej Alligator. Nej, jeg bøvler ikke rundt. Der, hvor jeg ville hen, var at få et klart svar på, om det fra ledelsens side var i orden med det sprogbrug, som jeg desværre har set eskalere her på det sidste. Det klare svar fik jeg så af Moderator, og det var jeg fuldt ud tilfreds med. Men hvorfor kunne jeg ikke i stedet have få det af dig? Det havde da været langt nemmere. Og min pointe med "god arbejdslyst", som du tilsyneladende har misset, var, at hvis I alt for længe lader 5 og 7 være lige, så vil der komme flere af den slags strenge, og så får I da endnu mere at bestille. Måske så meget, at en vice-alliagator skal ansættes. Du stillede ikke spørgsmålet igen. Jeg forstod ud af dit svar, at du var uenig i moderationen og den linie vi valgte ville give problemer, men det var vores problem. Altså vi var færdige @ Filosoffen du har helt og aldeles ret i dine iagttagelser! Blev grebet af lidt irritation og det påvirkede indlægget, dumt men desværre ikke til at ændre :-) 1 Del dette indlæg Link til indlæg