Lady Cherie 5801 Skrevet 29. April, 2014 Hex du har selv lavet hele 2!!!!! indlæg, mens jeg sad og bryggede på mit indlæg.... ved du hvad Heksehammeren er? Jeg syntes bestemt, vi skal indføre at man kun må skrive på tastaturet med pegefingeren, og at man kun må have en opkobling til internettet med en 1200 modem.Og jeg forlanger det bliver skrevet ind i Eroguides, regler! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. April, 2014 Kunne man ikke anmode om, at man kalder en skovl en skovl, og en bruger ved rette navn, så vi ikke er nogen, der bliver uskyldigt mistænkt??? (så vidt jeg ved er der ikke engang en del af vedkommendes navn, der matcher de 4 bogstaver!) Mvh. DinoBeklager, det er selvfølgelig Dionysos der menes, og ikke Dino, som jeg og andre har kommet til at kalde ham. Du har selvfølgelig ret. Del dette indlæg Link til indlæg
sejanus 129 Skrevet 29. April, 2014 AHHH her er ligesom i de gode gamle dage på venuslogen, man bliver jo helt nostalgisk. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. April, 2014 (edited) Du stillede ikke spørgsmålet igen. Jeg forstod ud af dit svar, at du var uenig i moderationen og den linie vi valgte ville give problemer, men det var vores problem. Altså vi var færdige Ja, jeg mente jo også, at vi var færdige. I og med, at Moderator gav mig et tilfredsstillende svar. Men det er jo dig, der tager sagen op igen på baggrund af en meningsudveksling imellem en anden bruger og mig. Redigeret 29. April, 2014 af Borende X Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 29. April, 2014 Altså - hvor går grænsen? Grænsen ....? Hallå .... hvor er du? Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. April, 2014 Hold nu op en omgang at læse igennem. Jeg har gennem min tid modereret og administreret en håndfuld boards (blandt andet var jeg admin i to år på Arto) og det her viser den direkte vej til helvede. Der skal selvfølgeligt være højt til loftet, men at man de-facto undlader at moderere er simpelthen at skyde sig selv i foden. Man ender med at alle de fornuftige debattører smutter og man står tilbage med de der ikke kan sammensætte en tekst med et LIX-tal over 24. Når de så finder ud af, at der ikke er andet end trolls tilbage hopper hele banden tilbage til 4chan eller lignende hvor de oprindeligt kom fra. Det er der ingen der er tjent med. Jeg hverken kan eller vil bestemme hvordan ledelsen her på EG skal køre sitet, men jeg kan med sikkerhed sige, at min tid som bruger blev ret kort hvis ikke dette ændrer sig. Jeg har læst med på sidelinjen i efterhånden mange måneder - og tingene har ændret sig markant de sidste 3-4 måneder. Tonen er blevet væsentligt hårdere og der er åbenlys trolling i trådene. Personligt er jeg nået til det stadie hvor jeg er begyndt at tænke "ahh, vi giver det lige en uge til - forhåbentligt ændrer det sig". Og det er bestemt ikke optimalt for et forum at brugerne begynder at tænke på denne måde. Well, take it or leave it. Nu har I i hvert fald fået min holdning til det her. 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 29. April, 2014 (edited) Vince der er modereret - der er bare ikke alle der er enige i at det er gjort som de helst så... Og det er du så heller ikke .... Fint nok - men nu har du jo så heller ikke været med så længe, hvis jeg forstår dit indlæg rirgtigt EG har klaret sig fint igennem tidligere tilspidsede debatter - og gør det nok også her Redigeret 29. April, 2014 af Heine Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. April, 2014 EG har klaret sig fint igennem tidligere tilspidsede debatter - og gør det nok også her Her er jeg så helt enig med dig. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. April, 2014 Vince der er modereret - der er bare ikke alle der er enige i at det er gjort som de helst så... Og det er du så heller ikke .... Fint nok - men nu har du jo så heller ikke været med så længe, hvis jeg forstår dit indlæg rirgtigt EG har klaret sig fint igennem tidligere tilspidsede debatter - og gør det nok også her Jeg har læst med på sidelinjen i 7-8 måneder, men oprettede først for nyligt en bruger. Jeg kan se at tonen har ændret sig. Og det er ret tydeligt. At EG har klaret sig igennem perioderne tidligere er rigtig fedt, men det betyder ikke at det bliver ved med at gå lige så godt. Jeg er på ingen måde ude på at male fanden på væggen, men jeg tror man skal tænke over, hvordan man vil køre tingene - og så gøre det mere konsekvent. Jeg har generelt svært ved at se en rød tråd i modereringen. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 29. April, 2014 måske mit gamle forslag om at trådene låses efter et vis antal indlæg måske5-6 stykker burde tages op igen. syntes altid der går lort i den efter 5-6 indlæg 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 30. April, 2014 Tråden er blevet låst, læs mere her: > Del dette indlæg Link til indlæg