benny 16 Skrevet 29. April, 2014 Ha*løj.... Er der nogle der ved om valhallapigerne på hovedvej A13 er lukket?? MVH benny Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 29. April, 2014 Ha*løj.... Er der nogle der ved om valhallapigerne på hovedvej A13 er lukket?? MVH benny Så en annonce forleden fra stedet i EB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jebster 25 Skrevet 29. April, 2014 Deres hjemmeside er nede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bille 1 Skrevet 1. Maj, 2014 Deres hjemmeside er nede. Det er ikke første gang deres hjemmeside er ned ... mon ikke de foår den i drift igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smed80 34 Skrevet 2. Maj, 2014 (edited) har uden søgt det lidt for jer. Domain valhallapigerne.dk er i bruge. men server som valhallapigerne.dk ligge på er neden for tinden. http://ns3.talkactive.net/ som i selv kan se så mit gæt på det er valhallapigerne er ikke lukket men kun siden som er neden.. og ham som har Domain hedder kim og kommer fra Engesvang Redigeret 2. Maj, 2014 af smed80 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sportysex 110 Skrevet 2. Maj, 2014 Nej de er ikke lukket, hør på båndet hvem der er på vagt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Maj, 2014 Det er overtaget af russere, så ingen danske piger på stedet mere fremover. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grum 3 Skrevet 2. Maj, 2014 Det VAR et godt sted i gamle dagen . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Maj, 2014 Ja kanon, tjente rigtig godt der, men så f... de det op og siden branden har det aldrig været godt igen... Øv øv . Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 2. Maj, 2014 Det er overtaget af russere, så ingen danske piger på stedet mere fremover. Knus Line ... hvorfor kan de ikke holde sig til Ukraine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spooney Skrevet 2. Maj, 2014 Kan huske jeg meget ofte har overvejet at deltage i deres onsdags gangbang, men at jeg aldrig tog mig sammen til det. Nu kan man da godt ærgre sig lidt over en spildt mulighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Maj, 2014 Gode nyheder gutter, der åbnes igen fra i morgen med nye tiltag og nye piger... Så må vi håbe det kommer godt op igen, så bla GB kan komme på igen... Smil. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Maj, 2014 Hvor findes dette sted Vester christianshøjvej 4, engesvang, (hovedvejen ) Viborg. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovebuen 21 Skrevet 9. Maj, 2014 Lyder spænde hvis de tager GB op igen. Det kan være Line du vil være deltager til deres måske genopstået GB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13850 Skrevet 12. Juli, 2014 Line er jo nu kommet tilbage til Valhalla - som regel hver mandag - personligt har jeg dog aldrig mødt hende der før, da hun var der tidligere for få år tilbage - kun i Randers og Vejle, så nu skulle det være, så jeg ringede og troede jeg skulle til at præsentere mig, men Line havde allerede kodet mig ind i på sin telefon og kunne se det var mig, så det var bare at aftale en tid og jeg måtte så få ventetiden til at gå med at tage lidt solbad og ellers friske mig lidt op. Det er flere år siden jeg har været på Valhalla sidst, da jeg dels har haft nogle skuffelser med nogle piger på stedet, dels er stedet ikke det mest diskrete og ligger meget åbent, så alle der kører forbi kan se, hvem der er på besøg, men nu er stedet groet lidt til i ukrudt og selvsåede træer og hen under aften er der kun ringe trafik på Rute 13. Jeg blev modtaget af telefon/massagepigen som hurtigt viste mig ind på et af bollerummene - jeg ved fra tidligere besøg at der er flere, men dette er nok det største og bedste - og snart kom Line på høje hæle og gav krammer og gensynskys. Vi fik ordnet det finansielle og da Line kom tilbage, startede vi med at tænde lidt mere lys og stå og kæle og kramme lidt mere. Line kommenterede at jeg havde fået lidt mere skæg og spurgte om jeg var begyndt at lægge an til julemandsskæg - ja det kunne hun lide og mindedes nok, da jeg bandt hende til Julemandens kane: http://www.eroguide....e/#entry116244- og Line skulle da også lige mærke, om der var ved at være liv i Jernet - åbenbart ikke nok, for Line mente jeg skule slikke hende først - og hun ville også gerne have en finger, som hun var god til at instruere mig i at bruge ud og ind, fremfor fra side til side, så jeg snart kunne mærke hun kom i en dejlig orgasme og jeg troede at vi nu kunne ligge og slappe af og nusse lidt, men Line ville endnu engang prøve, om hun ikke kunne få jernet helt ned i halsen og var interesseret i at høre om jeg havde mødt nogen der kunne. Nej desværre, men det ansporede bare Line til at gøre endnu et forsøg, indtil hun kom i tanke om, jeg per SMS havde spurgt om de havde en stol - og den skulle vi da prøve Jo, det var da noget af en solid jernstol med høj ryg - tydeligt lavet af en smed, der havde lidt kunstnerisk og æstetisk sans - jeg elsker når der er gjort lidt ud af interiøret, så jeg satte mig på stolen og tog godt fat i Lines hår og tvang hende til at gagge mig, men selvom hun ikke var helt uvildig lykkedes det nu ikke at få jernet helt ned i halsen på hende, men det var også lige meget, for nu ville Line spides på jernet. Først stående med benene ud til begge sider, indtil hun satte sig på hug helt oppe på stolen og jeg kunne bare bide til æble i hendes dejlige bryster. Det var bare efter et stykke tid lidt anstrengende for Line, så hun steg af og bad mig stille mig bagved sig, mens hun selv halvejs steg op på stolen og hjalp mig behændigt til at entre sig bagfra - det kunne hun lide og flyttede sig snart fra stolen over til væggen og siden vindueskarmen, hvor hun bedre kunne strutte med numsen og den ikke fik for lidt. Nu kender Line mig måske for godt, så hun mente vi skulle over på sengen og have en afslutning ved at ligge i ske på siden, men jeg havde nu lyst til lidt doggy, før jeg tippede hende over på siden med hånden under, så jeg stadig kunne holde fast i begge hendes smækre lår og rigtig køre derudad og fyre kanonen af med mange små efterryk til Lines begejstring. Bagefter lå vi i ske og hyggede os lidt. Line holdt lige lidt på kondomet, da jeg trak mig ud og sørgede for at tørre jernet grundigt af. Hun ville dog ikke med i bad, da hun bagefter skulle have en kunde urinsex - og så var det ligesom lidt omsonst. Brusekabinen er nu heller ikke særlig stor - heldigvis med brusebatteri med automastisk temperaturregulering - men jeg tvivler nu på fabrikanten, selv har prøvet at indstille den med sæbe på fingrene - så havde han nemlig smidt den lige i brokkassen - nej må jeg bede om denne model: http://www.jemogfix....=9412543&view=1 Bagefter havde vi en lille snak i bryggerset, hvor gæsterne sluses ud, men det er svært at sige farvel til den dejlige steg, men hun fik da en sidste krammer og det lykkedes mig at komme ud på Rute 13 igen, uden at der var andre bilister på vejen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Juli, 2014 Tak kære hr jern for den skønne anmeldelse. Varmer at vide at der er glade gæster og at du er tilfreds med min service... Og ja vi kender efterhånden hinanden godt smil. Mange sommer knus og kram og klem til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pmikelsen Skrevet 31. Juli, 2014 Har stedet stadig ingen hjemmeside? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikmunden 41 Skrevet 1. August, 2014 Det er overtaget af russere, så ingen danske piger på stedet mere fremover. Knus Line Hej har da besøgt dig dernede for ikke ret længe siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. August, 2014 Hej har da besøgt dig dernede for ikke ret længe siden Ja søde, stedet blev også for nyligt overtaget af en sød pige... Tråden her er af ældre dato søde... Kram Line . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. August, 2014 Har stedet stadig ingen hjemmeside? Nej desværre så har de valgt den fra... Desværre for det kan godt mærkes på antal af gæster - ikke mindst de faste fra sidste gang jeg var der... Lidt skørt for det behøver ikke koste mere end 84 kr pr måned, men der er selvfølgelig arbejdet i det... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 2. August, 2014 Hjemmesider - ja tak :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pmikelsen Skrevet 2. August, 2014 Nej desværre så har de valgt den fra... Desværre for det kan godt mærkes på antal af gæster - ikke mindst de faste fra sidste gang jeg var der... Lidt skørt for det behøver ikke koste mere end 84 kr pr måned, men der er selvfølgelig arbejdet i det... Knus Line Øv Hjemmesider - ja tak nemlig! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 325 Skrevet 1. September, 2014 Og nu går Haderuppigerne samme vej. Tror jeg smutter på svalereden hvor jeg kan se hvem der er på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg