Hop til indhold
Pinkeye

Silkeborgvej 120 kld - Århus - Pii

Recommended Posts

Efter at have læst Ratata's anmeldelse af stedet og med at jeg fik noget lyst til forkælelse her i weekenden. Besluttede jeg mig for at prøve Silkeborgvej 120.

Ankom til stedet og kom ind. Fin og diskret med mulighed for pakering. Dog er det i et beboet område så man kan nemt have beboer se om en er ude på narrestreger.

Var kun 2 piger på stedet, og jeg går ud fra at de var de på 30 og på 40 som du nævte, men tror nu de begge kun var i 30'erne men jeg valgte hende som åbnene døren da hun havde nogle dejlig store nødder (Pii eller noget i den stil) og det kan man jo ikke gå galt i byen med.. men ååh jo.

Ind i et rum med briks også gave hun mig et "sex menu" kort alt imens hun lukkede vinduet ud til døren. Spurgte ind til 45 mins olie message med fransk om det var med eller uden gummi. Kun med og ingen mere pris ville ændre det. Så jeg holdte mig til olie massagen også engang svensk

Efter hun havde skiftet tøj til en kjole med dejligt udseen til de forskellige varer hun gik rundt med fik jeg en faktisk rigtig dejlig og god massage (hvilket overresket mig) især på ryg og ben.

Lidt lege med klokkeværet også om på skjoldt efter et lille kvater hvor efter det gik over i den svenske også skal jeg lige love for at det gik ned af bakke.

Efter nogle minutter spurgte jeg om jeg eventuelt måtte røre ved hende.. Ja, men det kostede mere.. nå skidt med det. Hvad så med at give ned for toppen så jeg kunne se hendes dejlig store bryster.. Ja, for 200 kr mere.. Så blev jeg lidt knotten da det altid har været med i prisen de steder jeg har været og besluttede mig for at hun skulle have lov til og arbejde for de sølle 600 kr.

Så jeg valgte at slå hjernen lidt fra og til sidste hoppede hun op på briksen da hun var træt i armen og af og stå. Dertil nævte hun at jeg kun havde 10 minutter tilbage, hvorefter jeg gav mig lidt hvor det lige var ved og næsten, men så stoppede hun og sagde tiden var gået. Fortalte hende at jeg lidt var på vippen også forsat hun lidt (der gik der professionel stolthed i det fra hendes side) Jeg sagde hun kun bare drop toppen også lovede jeg det nok skulle gå rigtig hurtigt

Hun sagde næste gang jeg kom skulle hun nok huske mig også mente hun jeg skulle have 1½ time til 1500 kr istedet for. Og vi jokede lidt om at hun nok vil ønske hun skulle have tøret mig af på hendes veninde istedet for. Og hun vaskede hænder og olie flasker hun havde brugt og rørt ved ret grundigt efter brug.

Stedet: 7.5/10 (Pænt og nyeligt sted)
Pigen: 2/10 (Pæn pige, men da hun beholdte alt tøjet på kan jeg ikke bedømme hende bedre.)
Massagen: 8.5/10 (Overrasket på en positiv måde)
Sex (HJ): 4/10 (Alt var ekstra pris og HJ var ikke noget og råbe hurra for. Men hun var stædig props for det)

Jeg tror dog ikke at det er et sted jeg kunne finde på at besøg igen da jeg syntes at det var for dyrt og der er ikke mere service end det du betaler for. Alt skal være ekstra pris, og det inkludere vand efterfølgene... men far er ikke sur, far er skuffet.

-P.E.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Pinkeye

Beklager jeg fik dig ledt i uføre... :mrgreen:

Det var helt sikkert ikke den samme pige du mødte, alene alderen fortæller det og hende jeg hyggede med, måtte man gerne røre og hun tog endda selv BH'en af for, at jeg kunne komme til at pille/rage/røre. :oops: :oops:

Skal nok tage en tur mere for klubben, så vi finder ud af hvad hun hedder. :mrgreen:  ( it's a dirty Job but Somebody's Gotta Do It) :cool: :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

ah, vil ikke sige uføre, men jeg blev lidt skuffet. Der var dog kun de 2 piger og den ene (hende der så ældre ud) sad pakket ind i et tæppe og så noget thai tv men smilede og sagde hej efter jeg havde sagt det.. Så kiggede hun tilbage til TV'et og så sur ud igen.

Jeg kunne jo bare have gået igen, men jeg tænkte at hendes store bryster måtte der da være noget ved. Og jeg tror at hvis hun bare havde smidt kjolen og lade mig røre alt det jeg ville så havde det været ganske godt.  Men det der med at man forlanger ekstra pris for noget så simple at røre også igen for at smide klunset så bliver man bare mindet om hvilken penge maskine det er og ikke længre om kunde pleje.

Tror bare jeg skal lære at definere hvad jeg vil have fra starten af også aftale det hele undervejs.. Det er bare så pisse svært da jeg aldrig ved hvad jeg vil have halvejs under det hele.

MEN du må afsted igen også få navnet på hende.. Så kunne det være jeg gik tilbage for at prøve hende da de andre to så sur ud eller bare vil have flere penge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa Jeg var på besøg sidste uge, og fik en rigtig god massage og fuld pakke, af en rigtig sød pige med godt udsende og dejlig smil

hun sagde hendes navn var morr eller moerr  i hvert fald noget i den stil. kommer helt sikkert igen..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, så har jeg været tilbage hos Silkeborgvej 120 og fået den "store tur", hold nu kæft en dejlig pige - fik oliemassage først derefter Svensk, Fransk og Dansk. Startede med en god halv times massage helt i bund, derefter noget pirrende massage med fokus på øvre lår og de mere intime dele, derefter en lille pause, hvor hun smider alt tøjet og kravler op på briksen og blæser "kald mig for Børge" op i retstående stilling, derefter giver hun den som cowgirl i begge retninger og det ender i en gang svensk, hvor der er udsigt og berøringer til hendes dejlige bryster og våde skød... :oops: :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...