Hop til indhold
Guest Sunny the best

Kan man bruge erfaring og livets skole til min lille ide her ?

Recommended Posts

Guest Sunny the best

Jeg har de sidste par dage gået og tumlet med nogle ting i mit hoved. Har den sidste måneds tid fået flere input både i den virkelige verden og her fra Eroguide.

Starter dem dem fra den virkelige verden.

Jeg var på et tidspunkt indtil ca 1 feb. Medejer af Bluemoon i Esbjerg. Der havde jeg en ældre kollega, som et par gange kom og sagde at hun kendte nogle piger der gerne ville starte som massagepiger. Jeg spurgte ind til pigerne og hun fortalte at det var et par piger midt i tyverne, de var enlige mødre og ville gerne tjene lidt ekstra penge.

Sagde til kollegaen at det var vigtigt at hun tog en god snak med dem om hvad det var de gik ind til, og at hun forklarede dem at det jo ikke var sådan noget man ikke bare lige begyndte på. Hun skulle forklare dem hvad jobbet indebar, hvilke psykiske konsekvenser, der kunne medfølge hvis det viste sig at de ikke kunne klare jobbet osv...

De to piger jeg taler om her ville ikke tale med mig da de begge kendte min datter og jeg skulle ikke vide hvem de var, meeeeeeen jeg vidste godt hvem de var.

Nå men det blev så ikke til noget, ikke imens jeg havde det.

Kunne så et par uger efter se at de var startet op. Og tænkte jeg håber fanme at min kollega har rustet de her to piger og fulgt de råd jeg havde givet hende.

Men ak. Da der var gået ca 1 måned røg den ene af pigerne på psykiatrisk afdeling her i Esbjerg. Hun havde ikke kunne klare det, og hendes kæreste hun ikke havde fortalt det til. Havde opdaget det fordi to af hans kammerater var dukket op på bordellet. Og det kan vi jo godt blive enige om ikke var så godt. Hmmm her skulle min kollega så have fortalt pigerne at det jo nok ikke var så smart at jobbe i samme by som man bor i hvis andre ikke måtte vide det.

Den anden pige fik så kolde fødder med at jobbe i Esbjerg. Og startede op i Vejle. Men øhmmm det viser sig så nu at ingen kan få fat i hende og at hun er stoppet i faget igen, talte med en veninde i dag og spurgte om hun vidste noget om det og om hun var okay.

( altså ikke hende som fik dem startet op) veninden her har et ret tæt forhold til pigen og fortalte at A flere gange havde nævnt at hun ville starte på, men hun ville ikke indrømme at nu var hun startet. Min veninde kunne sagtens kende hende på billeder fra A's annoncer og havde sagt til hende at hun vidste det og at hun ingen fordomme havde om faget. Og at hun gerne ville vide det for så kunne hun jo hjælpe hende hvis hun nu også skulle ryge ned med flaget. Men A valgte at benægte. Og hvis hun nu ikke har kunne klare det så har jeg en fornemmelse af hvor dårligt hun har det, for hun har ingen at tale med om det.

Nu er det så jeg sidder her og bander min kollega langt væk. For hun har jo netop ikke passet på de to piger, ved godt at det er de pigers eget valg. Men øhmmm nu er der så to piger der sidder med nogle ar på sjælen.

Nu er det ikke fordi jeg vil lege moder Teresa, eller lign. Og tro jeg kan klare alverdens problemer . Men sidder nok lidt og kan minde om Michael Jackson i hans earth song hvor han står og stamper i jorden og synger, What about us. Jeg synger så bare what about them ???

Input herinde fra. Nikita nævner i en streng at hun har skrevet eller talt med en pige der havde prøvet det for første gang og spørger Nikita til råds. Nikita vælger at svare hende. (Sgie godt Nikita) nogle foreslog at det måske var en god ide at lave et forum kun for massagepiger. Og nogle mente at SIO måske kunne hjælpe der, og der må jeg give Nikita ret når hun siger at de har travlt nok med det offentlige osv.

Så var der den streng med den 14 årige pige, den kører så endnu.

Har på pm modtaget nogle breve fra piger der ville have nogle gode råd, dem svarede jeg på så godt jeg kunne.

Nu har jeg gået og vendt og drejet det hele i min knold over et stykke tid, og pludselig i dag kom jeg til at tænke på at jeg nok her i løbet af året vælger at stoppe som massagepige imens legen er go. Og hmmmm hvad skal jeg så ?

Og så tænkte jeg lidt videre. Jeg har gået i livets skole som i ved. Jeg har 15 års erfaring indenfor faget. Hvis jeg nu ligger de to ting sammen igå så kunne jeg måske på en eller anden måde blive en slags coach ( måske ikke det rette navn) Altså en der kan råde og vejlede piger der gerne vil starte. Evt være med til at hjælpe de piger der skrider i svinget. Altså eks starter op og ryger ned som de to piger jeg nævner i indlægget.

Jeg tror at jeg med min baggrund kan hjælpe de piger der starter op med gode råd hvis de eks er i tvivl om de skal vise ansigt på billeder, eller hvordan de skal passe på sig selv. Hvordan forholder jeg mig til told og skat. Kan jeg jobbe hjemmefra?

Osv osv....

Jeg tror også at hvis en pige eks bliver indlagt på psykiatrisk afd så ville det måske være en hjælp at tale med en kvinde der ved hvilke følelser hun slås med. Og har haft faget tæt inde på livet, i stedet for en psykolog der kun har sin lære fra bøger.

Sammen ligning jeg ved at de psykiatriske afdelinger er begyndt at ansætte folk der eks har lidt af depressioner til at hjælpe andre med samme lidelse fordi de har følt det på egen krop. Og måske bedre kan give dem nogle værktøjer til at komme videre.

Nu spørger jeg så. Kan man gøre det med erfaringer og livets skolegang ?

Hvad siger i andre piger ? I kender faget. Tror i at det ville være en god ide ? Altså være bedre at blive rådet og hjulpet af en der kender til dette game, eller snakke med en psykolog der kun har læst i bøger og som ikke kan sætte sig ind i hvad det egentlig er for følelser/ problemer denne pige kæmper med.

Ved jo selvfølgelig godt at jeg ikke kan ordinere medicin osv.. Hvis det er det der skal til.

Jeg ved selvfølgelig godt at der evt er nogle forbehold jeg måske ikke lige har tænkt over. Og kom endelig frem med dem.

Øhmmmm det er ikke noget jeg vil gøre gratis. Tænker på at starte et firma med et par kollegaer.

Tror i at det er en realistisk ide? Ved alle firmaer har en opstart og at det ikke er noget jeg bliver millionær af. Skal jo også bare tjene til dagen og vejen.

Vi tænkte på at lave en eks brevkasse, en hotline hvor pigerne kunne henvende sig, og selvfølgelig spørge forskellige steder om de kan bruge os til evt foredrag. I det psykiatriske system mm.

Men er helt blank for hvad man kunne kalde firmaet. Sexarbejder coashing aii vel.

Ved der er selvstændige herinde. Men er der nogen der har et firma hvor de rådgiver andre mennesker der kan give et slag på tasken med hvad man kan tillade sig at tage for den slags vejledning.

Ved i om der findes steder hvor piger kan søge hen når og hvis de har problemer af samme kaliber som jeg nævner her.

Tager gerne imod gode råd, og vil selvfølgelig gerne vide om min ide er helt hen i hegnet.

Kh Sunny :)

Redigeret af Sunny the best

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså du er fandme et fantastisk menneske Sunny Sanne pige :)

Jeg synes faktisk at ideen er så pisse go at jeg gerne vil støtte den. Ikke lige med gode råd til hvad og hvordan. Men vil gerne tilbyde dig at lave en hjemmeside til projektet. 100% uden beregning af nogen art. Og ja jeg har masser af erfaring med dette ;)
Send mig en pm hvis det evt kunne have din interesse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Tak for de søde ord. Snakker lige med min veninde i morgen. Og ja tak vi vil helt sikkert gerne have din hjælp.

Smider en pm i morgen. Vi skal jo først lige finde et domæne navn mm. Der er jeg så helt blank lige nu.

Aii hvor dejligt at du vil hjælpe.

Nat krammer til dig :).

Del dette indlæg

Link til indlæg

man kommer ikke på psykafd bare fordi man har følelser, det skulle du måske læse lidt mere i for at kunne hjælpe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for de søde ord. Snakker lige med min veninde i morgen. Og ja tak vi vil helt sikkert gerne have din hjælp.

Smider en pm i morgen. Vi skal jo først lige finde et domæne navn mm. Der er jeg så helt blank lige nu.

Aii hvor dejligt at du vil hjælpe.

Nat krammer til dig :).

Hastværk er lastværk. Du skriver bare når du har tid :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

man kommer ikke på psykafd bare fordi man har følelser, det skulle du måske læse lidt mere i for at kunne hjælpe

Det er jeg nu ret sikker på Sunny er 100% klar over. Hendes projekt handler om at udruste aspirerende piger godt og grundigt inden de springer ud i noget der KAN være hårdt ved psyken :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Ved du hvad Bodie.

Man kommer på psyk afd hvis man ryger ned med flaget pga eks det her job hvis man ikke lige helt var klar over hvad det var man gik ind til. Og ved du hvad? Jeg har været ud og ind af den afdeling mange gange med depression og angst. Det ligger så ca 20 år tilbage i tiden.

Så ved ved sgu godt hvad det drejer sig om og hvad man kan have brug for på den konto.

Kh Sunny

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg kender også psykiatrisk afdeling alt for godt. Pga af min bipolar lidelse har jeg været "besøgende" der flere gange. Inklusiv den lukkede en enkelt gang  :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej Sunny :) 

synes jeg at ideen er super - helt sikkert... og der vil være mange der vil kunne have glæde af at tale med dig FØRST 

om du kan lave et firma ud af det... nej ... det vil jeg mene du ikke kan... fordi - det vil være en startomkostning de fleste piger ikke vil investere i, og når det først ER gået galt - så mangler du de faglige kvalifikationer til egentlig terapi... 

der skal ikke så meget til at være professionel samtalepartner ud over årelang erfaring som du jo har og det aspekt vil du være storslået til - ingen tvivl i mit sind... og du vil helt sikkert kunne stille alle de rette spørgmål men det er ikke noget der er et marked for et egentligt firma

du mangler ganske enkelt kunder... der er mange der har brug for det - helt sikkert... men det er set i bagklogskabens lys og det kan man desværre ikke sælge varer på :)

hvis du ønsker at hjælpe tror jeg det skal være på frivillig basis... ellers tror jeg næppe det kan blive til noget 

men stor cadeau for ideen!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes, det er en fantastisk ide. Gå du bare videre med den.

Var det en ide at koble SIO på her?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Sunny,

Jeg synes, at det er en rigtig god idé! :)

Om det kan blive til et decideret firma eller ej eller for den sags skyld et indtjeningsgrundlag, så står jeg også klar til frivillig vejledning, hvis du - eller andre - har brug for det. :)

Knus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Sunny the best.

tankevækkende, indlæg du kommer med her. Har da et par ting, jeg godt vil kommentere på ifht. de ting du skriver. Vil ikke kommentere på de to piger, ej heller din veninde. Som du omtaler. Da, jeg ikke kender dem, deres baggrund osv. Andet end det er en rigtig trist og sørgelig historie.

Mine svar til dig vil være markeret med rødt  :-P Kan ikke helt finde ud af, at citere.

Jeg har de sidste par dage gået og tumlet med nogle ting i mit hoved. Har den sidste måneds tid fået flere input både i den virkelige verden og her fra Eroguide.

Starter dem dem fra den virkelige verden.

Jeg var på et tidspunkt indtil ca 1 feb. Medejer af Bluemoon i Esbjerg. Der havde jeg en ældre kollega, som et par gange kom og sagde at hun kendte nogle piger der gerne ville starte som massagepiger. Jeg spurgte ind til pigerne og hun fortalte at det var et par piger midt i tyverne, de var enlige mødre og ville gerne tjene lidt ekstra penge.

Sagde til kollegaen at det var vigtigt at hun tog en god snak med dem om hvad det var de gik ind til, og at hun forklarede dem at det jo ikke var sådan noget man ikke bare lige begyndte på. Hun skulle forklare dem hvad jobbet indebar, hvilke psykiske konsekvenser, der kunne medfølge hvis det viste sig at de ikke kunne klare jobbet osv...

De to piger jeg taler om her ville ikke tale med mig da de begge kendte min datter og jeg skulle ikke vide hvem de var, meeeeeeen jeg vidste godt hvem de var.
Nå men det blev så ikke til noget, ikke imens jeg havde det.

Kunne så et par uger efter se at de var startet op. Og tænkte jeg håber fanme at min kollega har rustet de her to piger og fulgt de råd jeg havde givet hende.

Men ak. Da der var gået ca 1 måned røg den ene af pigerne på psykiatrisk afdeling her i Esbjerg. Hun havde ikke kunne klare det, og hendes kæreste hun ikke havde fortalt det til. Havde opdaget det fordi to af hans kammerater var dukket op på bordellet. Og det kan vi jo godt blive enige om ikke var så godt. Hmmm her skulle min kollega så have fortalt pigerne at det jo nok ikke var så smart at jobbe i samme by som man bor i hvis andre ikke måtte vide det.

Den anden pige fik så kolde fødder med at jobbe i Esbjerg. Og startede op i Vejle. Men øhmmm det viser sig så nu at ingen kan få fat i hende og at hun er stoppet i faget igen, talte med en veninde i dag og spurgte om hun vidste noget om det og om hun var okay.
( altså ikke hende som fik dem startet op) veninden her har et ret tæt forhold til pigen og fortalte at A flere gange havde nævnt at hun ville starte på, men hun ville ikke indrømme at nu var hun startet. Min veninde kunne sagtens kende hende på billeder fra A's annoncer og havde sagt til hende at hun vidste det og at hun ingen fordomme havde om faget. Og at hun gerne ville vide det for så kunne hun jo hjælpe hende hvis hun nu også skulle ryge ned med flaget. Men A valgte at benægte. Og hvis hun nu ikke har kunne klare det så har jeg en fornemmelse af hvor dårligt hun har det, for hun har ingen at tale med om det.

Nu er det så jeg sidder her og bander min kollega langt væk. For hun har jo netop ikke passet på de to piger, ved godt at det er de pigers eget valg. Men øhmmm nu er der så to piger der sidder med nogle ar på sjælen.

Nu er det ikke fordi jeg vil lege moder Teresa, eller lign. Og tro jeg kan klare alverdens problemer . Men sidder nok lidt og kan minde om Michael Jackson i hans earth song hvor han står og stamper i jorden og synger, What about us. Jeg synger så bare what about them ???

Input herinde fra. Nikita nævner i en streng at hun har skrevet eller talt med en pige der havde prøvet det for første gang og spørger Nikita til råds. Nikita vælger at svare hende. (Sgie godt Nikita) nogle foreslog at det måske var en god ide at lave et forum kun for massagepiger. Og nogle mente at SIO måske kunne hjælpe der, og der må jeg give Nikita ret når hun siger at de har travlt nok med det offentlige osv.

Så var der den streng med den 14 årige pige, den kører så endnu.

Har på pm modtaget nogle breve fra piger der ville have nogle gode råd, dem svarede jeg på så godt jeg kunne.

I piger, skal have et kæmpe knus for, at hjælpe de nye kæmpe cadeu for det. I har jo som du selv skrive en livserfaring og ikke mindst livet på den hårde skole.

Nu har jeg gået og vendt og drejet det hele i min knold over et stykke tid, og pludselig i dag kom jeg til at tænke på at jeg nok her i løbet af året vælger at stoppe som massagepige imens legen er go. Og hmmmm hvad skal jeg så ?

Sunny the best. Jamen held og lykke med din videre færd. Og håber bestemt du finder noget spndende, at lave i fremtiden. Ellers mangler, jeg da en god rengøringskone (spøg )  :-P  :-P 

Og så tænkte jeg lidt videre. Jeg har gået i livets skole som i ved. Jeg har 15 års erfaring indenfor faget. Hvis jeg nu ligger de to ting sammen igå så kunne jeg måske på en eller anden måde blive en slags coach ( måske ikke det rette navn) Altså en der kan råde og vejlede piger der gerne vil starte. Evt være med til at hjælpe de piger der skrider i svinget. Altså eks starter op og ryger ned som de to piger jeg nævner i indlægget.
Jeg tror at jeg med min baggrund kan hjælpe de piger der starter op med gode råd hvis de eks er i tvivl om de skal vise ansigt på billeder, eller hvordan de skal passe på sig selv. Hvordan forholder jeg mig til told og skat. Kan jeg jobbe hjemmefra?
Osv osv....

Tror du ville være en fantastisk person, at tale med, for nye piger. der, gerne vil ind i faget Sunny. Men er så ikke sikker på der evt. er et firma potentiale i det. Se kender intet til, start omkostninger osv. men, at skulle have en ekstra omkostning, ved først, at snakke med en lad os kalde det. Coaching. den har, jeg svært ved, at se. 

Jeg tror også at hvis en pige eks bliver indlagt på psykiatrisk afd så ville det måske være en hjælp at tale med en kvinde der ved hvilke følelser hun slås med. Og har haft faget tæt inde på livet, i stedet for en psykolog der kun har sin lære fra bøger.

Med hensyn til dette udsagn. Er jeg ikke helt enig med dig  Sunny. en psykolog har været forstået som en person, der beskæftiger sig med menneskets sjæle- og åndsliv.

Og. i det arbejde, stiller de jo som udgangspunkt spørgsmål som pigerne så selv skal besvare.  Dvs. de i det hele selv hjælper sig selv Meget forenklet skrevest. Det ved, jeg godt.

Har selv en miljø terapeutisk overbygning på min uddannelse. Hvor vi arbejder ud, fra det, at få vores unge til, at tale om det er svært.

Håber det giver en mening for dig.  :-P 

Sammen ligning jeg ved at de psykiatriske afdelinger er begyndt at ansætte folk der eks har lidt af depressioner til at hjælpe andre med samme lidelse fordi de har følt det på egen krop. Og måske bedre kan give dem nogle værktøjer til at komme videre.

Nu spørger jeg så. Kan man gøre det med erfaringer og livets skolegang ?

Hvad siger i andre piger ? I kender faget. Tror i at det ville være en god ide ? Altså være bedre at blive rådet og hjulpet af en der kender til dette game, eller snakke med en psykolog der kun har læst i bøger og som ikke kan sætte sig ind i hvad det egentlig er for følelser/ problemer denne pige kæmper med.

Ved jo selvfølgelig godt at jeg ikke kan ordinere medicin osv.. Hvis det er det der skal til.
Jeg ved selvfølgelig godt at der evt er nogle forbehold jeg måske ikke lige har tænkt over. Og kom endelig frem med dem.

Man kan jo sige, at de erfaringer du, har oplevet i livets hårde skole. Ikke nødvendigvis hjælper nye. Kan være de nye i faget selv skal opleve. Livets hårde skole. hvor hårdt det end kan lyde. 

Øhmmmm det er ikke noget jeg vil gøre gratis. Tænker på at starte et firma med et par kollegaer.

Tror i at det er en realistisk ide? Ved alle firmaer har en opstart og at det ikke er noget jeg bliver millionær af. Skal jo også bare tjene til dagen og vejen.

Vi tænkte på at lave en eks brevkasse, en hotline hvor pigerne kunne henvende sig, og selvfølgelig spørge forskellige steder om de kan bruge os til evt foredrag. I det psykiatriske system mm.

Men er helt blank for hvad man kunne kalde firmaet. Sexarbejder coashing aii vel.
Ved der er selvstændige herinde. Men er der nogen der har et firma hvor de rådgiver andre mennesker der kan give et slag på tasken med hvad man kan tillade sig at tage for den slags vejledning.

Ved i om der findes steder hvor piger kan søge hen når og hvis de har problemer af samme kaliber som jeg nævner her.

Tager gerne imod gode råd, og vil selvfølgelig gerne vide om min ide er helt hen i hegnet.

Kh Sunny :)

Men igen Sunny the best. Du fik da de små grå i mit hovede til, at tænke og tak for det  :-P 

Håber, du finder en løsning på dine spørgsmål Sunny.

Men du får da en krammer for dit indlæg Sunny.

kan, du have en dejlig fredag og hyggelig weekend.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Beklager mit lidt tøse fornærmede svar til dig i nat. Jeg tolkede dit indlæg forkert. Kan godt se hvad du mente nu.

Sorry.

Kh sunny

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

1000 tak for svar. Og kan se at der som i skriver var nogle ting jeg ikke havde taget forbehold for.

Og i har helt ret, når i skriver at livets skole ikke er nok her. Æichhh nu føler jeg mig jo helt naiv. Griner :P

Undersøger lige nogle af de ting i har oplyst mig om inden jeg går videre med sagen.

Igen tak for svar.

God weekend knuser. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

1000 tak for svar. Og kan se at der som i skriver var nogle ting jeg ikke havde taget forbehold for.

Og i har helt ret, når i skriver at livets skole ikke er nok her. Æichhh nu føler jeg mig jo helt naiv. Griner :P

Undersøger lige nogle af de ting i har oplyst mig om inden jeg går videre med sagen.

Igen tak for svar.

God weekend knuser. :)

Lige når der er økonomi indvolveret så er der måske nogen som springer fra fordi de ikke har økonomien til det.

10 konsultationer af 1000 kr er jo også en slat :-)

Måske du kan lade de små grå finde en alternativ vinkel, for ideen er god :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde varme Pia ikke også gang i en hjemmeside omkring opstart m.m. ? :-)

Eller de to ting kan måske ikke sammenlignes ?

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Havde varme Pia ikke også gang i en hjemmeside omkring opstart m.m. ? :smile:

Eller de to ting kan måske ikke sammenlignes ?

Jo da, den side har jeg stadigvæk, men har taget den ned grundet alt for mange kunder i opstartsfasen. Sunny har et vældig god ide, jeg sender hende en pm :) 

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Lige når der er økonomi indvolveret så er der måske nogen som springer fra fordi de ikke har økonomien til det.

10 konsultationer af 1000 kr er jo også en slat :-)

Måske du kan lade de små grå finde en alternativ vinkel, for ideen er god :-)

Arhhh er den pris ikke lige i overkanten. Smiler.

Nu er jeg jo ikke typen der bare vil score kassen på andres ulykke. ( kunne jo ende under rufferi paragraffen) griner :P Og uanset hvad vil jeg nok altid være der for de piger der har brug for hjælp.

Jeg har selv haft en side på min hjemmeside en gang, men pillede den som Pia ned igen, min grund var at jeg ikke havde uverskud og tid til det den gang. For puha man kan blive træt i sit hoved. Tror så også at det blev misbrugt.

Men Pia skriv endelig. Det ville være dejligt :)

Sunny :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arhhh er den pris ikke lige i overkanten. Smiler.

Nu er jeg jo ikke typen der bare vil score kassen på andres ulykke. ( kunne jo ende under rufferi paragraffen) griner :P Og uanset hvad vil jeg nok altid være der for de piger der har brug for hjælp.

Jeg har selv haft en side på min hjemmeside en gang, men pillede den som Pia ned igen, min grund var at jeg ikke havde uverskud og tid til det den gang. For puha man kan blive træt i sit hoved. Tror så også at det blev misbrugt.

Men Pia skriv endelig. Det ville være dejligt :)

Jo overdrivelse fremmer forståelsen :P hehe

Det var bare nogle nemme tal.

Pris, antal samtaler m.m. er jo kun dig der ved noget om, så det var helt teoretisk det jeg slyngede ud :-)

Jeg har dog selv engang haft brug for, skal vi sige prof. råd om noget meget personligt...

Det kostede 1000 kr pr. gang og hun sluttede af med at sige at det ville tage lang tid at komme over og så ses vi om 14 dage... Jeg kunne godt regne ud at det ville blev hammer dyrt, så jeg droppede det og valgte at se om jeg selv kunne komme over det uden hjælp.

Hvad folk synes er dyrt er jo individuelt :-)

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ilenora

Jeg synes det er en god ide og et vigtigt indkast i

Miljøet. Det er bare vigtigt at få budskabet ud evt starte en forening, så man bed at i findes. Jeg ville som ny ikke ane hvor jeg skulle søge råd og hjælp men hvis fik noget kooperativ hjælp, kunne det jo være en ordentligt kickstart. Jeg ville evt gå efter kulturpuljer og finde, som er designet til at forbedre danskeres vilkår og uddanne dem som har brug for det.

Det er trist at hører om nogen piger som ikke er udrustet til arbejdet, men jeg tegner osse flueben for et forum for os piger da vi har brug for sammenholdet så vi ikke isolere os med vores problemer og lader det slide os ned. Hvis ikke jeg kunne tale med min veninde og dele det, jamen det er bare for enormt vigtigt for mig til at kunne tie inde med. Og jeg værdsætter din åbenhed, for det er ikke alle som er ligesom du Sunny.

Ofte skal man jo selv bevise man har ben i næsen og ikke er en skrøbelig lille larve men større frihed giver flere vinger, jo bedre vi kan udruste hinanden jo større vil sejren være for det miljø vi færdes i.

I samfundets øjne er det både forkert og visse henseender kriminelt, konerne hader os (eller er jaloux?) og dydsveninderne spiller hellige imens politikerne fodre folkemassen med sure regnorme... Vi skal holde sammen både som mand og kvinde, ellers holder dette eutopia ikke særlig længe.

Håber dine kontakter kan hjælpe dig og selv hvis du ikke teknisk og fagligt set er kvalificeret så betyder det ikke noget hvis du arbejder for sagen og på den måde kvalificere dig. Jeg er sku kommet ind på en bachelorgrad uden en færdig studenter eksame og det er ren pli og hårdt arbejde for det jeg brænder for!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prisværdig idé, og meget medmenneskelig.

Jeg tror dog ikke på, at det er muligt, at tjene så mange penge, at det kan blive til et fuldtids-job, alene at rådgive personer der overvejer at starter op som sexsælger.

Kundegrundlaget er simpelthen for spinkelt, og konkurrencen er ulige (udbredt gratis rådgivning).

Man kan jo mere eller mindre få denne rådgivning gratis af andre i branchen (der er nogle af de lyserøde her på EG der netop tilbyder dette), så hvorfor skal man betale for det?

Derudover så er der også en kæmpe barriere i form af, at de fleste nybegyndere jo tænker "hvor svært kan det være", og slet ikke anerkender at det er en god idé at få rådgivning/sparring.

Mht. at rådgive/hjælpe personer der er gået ned med flaget, kan muligvis være en idé. F.eks. at være hjælpeperson på en psyk-afdeling o.lign. Men det vil formentligt være meget konfliktfyldt, hvis man både vil tilbyde opstartsrådgivning og være hjælpeperson på samme tid.

Redigeret af Filosoffen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Jo overdrivelse fremmer forståelsen :P hehe

Det var bare nogle nemme tal.

Pris, antal samtaler m.m. er jo kun dig der ved noget om, så det var helt teoretisk det jeg slyngede ud :-)

Jeg har dog selv engang haft brug for, skal vi sige prof. råd om noget meget personligt...

Det kostede 1000 kr pr. gang og hun sluttede af med at sige at det ville tage lang tid at komme over og så ses vi om 14 dage... Jeg kunne godt regne ud at det ville blev hammer dyrt, så jeg droppede det og valgte at se om jeg selv kunne komme over det uden hjælp.

Hvad folk synes er dyrt er jo individuelt :-)

Hva fanden fik du ikke tilbudt glad afslutning med de priser. Arh ha aha :P

Jeg vil prøve at undersøge om der evt findes nogen fonde eller lign. Der vil hjælpe med at støtte de piger.

Har lige læst mit eget indlæg igen, og krummer lige tæer over min sætning om det ikke var bedre at tale med mig end en psykolog. ( laver lige en Jasmin, det var ikke det jeg mente). Aiiiii undskyld Jasmin skal nok lade være med at drille og ligge min dumhed over på dig) Du har lige scoret 10.000 point på dit svar til dette indlæg. :) selvfølgelig kan jeg ikke erstatte en psykolog eller psykiater.

Mente blot at jeg kunne være en god en at evt gå en tur med og få en snak om de ting der fik hende ned med nakken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Det har du nok ret i Filo. Er jo selv en af dem pigerne henvender sig til. Smiler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hva fanden fik du ikke tilbudt glad afslutning med de priser. Arh ha aha :P

Jeg vil prøve at undersøge om der evt findes nogen fonde eller lign. Der vil hjælpe med at støtte de piger.

Har lige læst mit eget indlæg igen, og krummer lige tæer over min sætning om det ikke var bedre at tale med mig end en psykolog. ( laver lige en Jasmin, det var ikke det jeg mente). Aiiiii undskyld Jasmin skal nok lade være med at drille og ligge min dumhed over på dig) Du har lige scoret 10.000 point på dit svar til dette indlæg. :) selvfølgelig kan jeg ikke erstatte en psykolog eller psykiater.

Mente blot at jeg kunne være en god en at evt gå en tur med og få en snak om de ting der fik hende ned med nakken.

Det er jo det... Hvis problemet ikke er af rette emne, så skal man selv betale hos en psykolog og det er vist ikke helt billigt. Nu kan jeg faktisk ikke huske om det var 1000 eller 1500 kr :S

Jeg havde ikke lige glad afslutning i tankerne da jeg kiggede på hende :D

P.S. skylder jeg noget for solarie tipsne :D LOL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Arh hahaha Bronx nej de solarie tips de var for free. :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...