Hop til indhold
Guest MichSims

Glædespigernes profiler

Recommended Posts

Guest MichSims

Hej.. Er pigernes profiler herinde ikke lidt tamme? Ville det ikke være smart hvis der var et par billeder, vagtplan og evt link til hjemmeside?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.. Er pigernes profiler herinde ikke lidt tamme? Ville det ikke være smart hvis der var et par billeder, vagtplan og evt link til hjemmeside?

Nu ved jeg ikke, hvor "vild" du vil have en piges profil?

Du har vel ikke overset Nikita Darlings hjemmeside? Den er meget professionel, indbydende og har en høj savlefaktor. Du kan også gå ind og kigge lidt hos Gina Faith.

Jeg hæfter mig imidlertid ved udsagnet "profiler herinde".

Flere piger herinde behøver faktisk ikke hjemmesider med billeder. Deres skriv er i sig selv en strålende reklame. Line har f.eks aldrig haft billeder, men jeg har ud fra andres beskrivelser i mit hovede dannet mig mit eget billede af hende.

Så ved jeg så ikke, om det holder stik i virkeligheden.

Efter skriverierne herinde at dømme tror jeg ikke, at Line ligefrem "sidder med hænderne i skødet" - hvis I forstår, hvad jeg mener her en sen fredag eftermiddag  :D  :D  :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MichSims

Jeg er godt klar over at pigerne har hjemmesider, også derfor jeg skrev det evt var en ide at linke til disse.

Profilerne herinde fortæller jo nærmest intet. Kunne være rart hvis der var info om hvor og hvornår de kan træffes, hvad de tilbyder, priser, et lille galleri osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

Meget af det kan pigerne jo selv fylde ud hvis de går ind under "rediger profil", så de har vel givet det info de har lyst til.

Hvis de ikke ved man kan gøre det, eller hvordan, må vi give et lille kursus :)

Galleri er vist ikke muligt andet end en avatar.

Hilsen sejanus

Redigeret af sejanus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror dermsker noget på,den front i Eroguide.dk version 2.0 ... Med den innovation der har været på sitet indtil nu vil alt andet undre mig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

Meget af det kan pigerne jo selv fylde ud hvis de går ind under "rediger profil", så de har vel givet det info de har lyst til.

Hvis de ikke ved man kan gøre det, eller hvordan, må vi give et lille kursus :)

Galleri er vist ikke muligt andet end en avatar.

Hilsen sejanus

Tænker om MichSims ikke bare, diskret bringer dette emne op, for at gøre pigerne opmærksom på at de kan pynte lidt på deres profil - hvis de har glemt det ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

Hvad med om du selv fik et billede på din profil MichSims hvorfor skulle det kun være pigerne, hvis det skulle være for at reklamerer med deres ydelser så er det jo også muligt her på eroguide :???:

MVH Knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Engang var der nogen der spurgt om det samme ca.

Nogen af pigernes svar var at de gerne ville være her på "lige fod" som os mænd.

Hvem det var som skrev det kan jeg ikke huske :smile:

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Indrømmet, jeg forstår ikke helt dit problem mht profilerne. :???:

Mht et par billeder er det vist kun muligt at have en avatar, upload af flere billeder på EG profilen er vist ikke mulig pt. 

Nu er det jo ikke alle, der har deres egen hjemmeside med vagtplan (billeder), men jeg er da overbevist om, at de piger der har en hjemmeside, har sørget for af den står på deres profil på EG, der er jo ingen grund til at ha' en hjemmeside, der er hemmelig. Så der er helt sikkert både billeder, vagtplan, prisliste og andre relevante oplysninger. ;)

Og iøvrigt er der faktisk et punkt nederst på pigernes profil, der hedder *Website URL'. :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

der er da masser af billeder

Ja men det er så også en annonce du linker til og ikke en profil. Du sammenligner æbler og pærer. :oops:  Pinligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja men det er så også en annonce du linker til og ikke en profil. Du sammenligner æbler og pærer. :oops:  Pinligt.

ja du har sørme ret det er pinligt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...