Guest Hortlak Skrevet 3. Maj, 2014 Afvist at have sex med en kunde, fordi han var for veludrustet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. Maj, 2014 Afvist at have sex med en kunde, fordi han var for veludrustet? ikke jeg jeg kan ikke få udrustet nok ... men har jeg nogen fornøjelse af alt over 23 i længden - absolut ikke... det er mest et problem for jeg kan rumme exactly 23 cm i længden... alt derover - så sætter jeg afstandsstykke på så han ikke ødelægger min livmoder når han slår sig løs mht tykkelsen... bring it on.... men medbring selv kondomer der passer for det har jeg ikke på lager der har jeg fordelen ved at jeg elsker sprøjteorgasmer og at mine skønne gæster ofte har lyst til at prøve teknikken... det er overdrevet sublim bækkenbunds-træning og "nu strammer jeg indersiden op" træning,... så at blive udvidet i ny og næ har ikke noget at sige *gg* så bring it on *gg* er der nogen der kan høre at jeg er i godt humør i dag *gg* livet er skønt, solen skinner og det er lige til at blive mild og glad af 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maximus 267 Skrevet 3. Maj, 2014 Ikke mig heller , hehe Men har siddet i køkkenet på en Thai klinik og set 2 piger komme ud efter at have givet en kunde massage og de så noget chokerede ud . Kunden havde en pik hvor 4 hænder ikke var nok til at nå fra start til slut Der var ikke nogen til stede der havde lyst til mere end et 4 hånds HJ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 3. Maj, 2014 Det er nærmest paradoksalt: mange mænd (og nogle kvinder) går meget op i længden af lemmet. Men der er ingen som måler eller værdisætter kvindens "dybde". Jeg har min. Den bliver hverken kortere eller længere. Men jeg har været sammen med kvinder som ikke kunne få den dybt nok, og andre hvor doggie var off limits for den simpelthen ramte for dybt. Om mænd tales om størrelsen og gørelsen. Men hvad siger man om kvinder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 3. Maj, 2014 (edited) Afvist at have sex med en kunde, fordi han var for veludrustet? Især mørke piger har det med at bruge afstandsstykke eller knibe benene sammen, så jeg ikke kan nå bunden. Thaipiger derimod har jeg ikke problemer med, de er som regel begejstrede for "big man". Men jeg har mødt en tyrkisk - eller ihvertfald mørkhåret pige på FKK Acapulco: som ikke ville have den i fissen - men det var vist pga. for mange piercinger Så tilbud hun at give længere et blow-job istedetfor og det blev da også rimelig godt, da hun fandt ud af at sætte tempoet ned og gøre det lidt mere pirrende og jeg fik lov at komme i munden på hende formedelst € 25 ekstra Men analsex - det spørger jeg sjældent om. Redigeret 3. Maj, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Maj, 2014 Især mørke piger har det med at bruge afstandsstykke eller knibe benene sammen, så jeg ikke kan nå bunden. Thaipiger derimod har jeg ikke problemer med, de er som regel begejstrede for "big man". :D Hej eisernes Schwein. Min første reaktion var, at jeg ikke vidste, at du var så veludrustet, men ved nærmere eftertanke kan en orne jo sagtens være stolt i forhold til et menneske :P . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 3. Maj, 2014 (edited) :D Hej eisernes Schwein. Min første reaktion var, at jeg ikke vidste, at du var så veludrustet, men ved nærmere eftertanke kan en orne jo sagtens være stolt i forhold til et menneske :P . Må indrømme at jeg ikke ved hvad der er med de der mørke piger - om det er spil for galleriet eller om det er fordi de er omskårne - for man skulle jo tro at netop de var vant til nogen ordentlige jern, men de er enten bange for at blive spaltet i 2 eller ved at løbe skrigende bort - men jeg har da en enkelt gang oplevet en mørk pige, hvor jeg fik lov at bunde hele tiden Mht. orner - så har de jo sådan en proptrækker og jeg har engang set en orne få den i det forkerte hul, hvilket fik soen til at trykke modsat - så det så meget sjovt ud, da proppen kom af flasken Redigeret 3. Maj, 2014 af Organizer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Maj, 2014 Lidt underlig tråd, som jeg egentlig synes er uinteressant, og måske også lidt provokerende jvfr. Cherie's tråd *Du spørger' for ca 1 uges tid siden omkring snagen i pigernes forhold, både privat og arbejdsmæssigt. Men den henvender sig til de lyserøde, hvor Jasmin har svaret med 'solglimt' i øjet , de øvrige 6 svar er fra medlemmer, som selvfølgelig ikke har en kinamands chance for at komme med et bare nogenlunde kvalificeret og relevant svar , hvilket så også afspejler sig i svarene. Denne form for 'debat' er jo med til at gøre strengene uinteressante, i hvert tilfælde i forhold til oplægget, men måske ikke set ud fra et underholdningsmæssigt synspunkt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 4. Maj, 2014 Admin, Organizer, Moderator.Allievator - kan vi ikke få smidt Jernsvinet, borende X, tiptoe og Maximus ud - der er jo åbenlyst FAKE profiler der har flere aliasser herinde !!!! De har afsløret sig selv ved af at have glemt at logge på som lyserøde i denne streng ..... ;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Maj, 2014 Jamen, så må jeg da her opfordre Bunkeren til at slette mine indlæg i denne streng :oops: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 750 Skrevet 4. Maj, 2014 Lidt underlig tråd, som jeg egentlig synes er uinteressant, og måske også lidt provokerende jvfr. Cherie's tråd *Du spørger' for ca 1 uges tid siden omkring snagen i pigernes forhold, både privat og arbejdsmæssigt. Men den henvender sig til de lyserøde, hvor Jasmin har svaret med 'solglimt' i øjet , de øvrige 6 svar er fra medlemmer, som selvfølgelig ikke har en kinamands chance for at komme med et bare nogenlunde kvalificeret og relevant svar , hvilket så også afspejler sig i svarene. Denne form for 'debat' er jo med til at gøre strengene uinteressante, i hvert tilfælde i forhold til oplægget, men måske ikke set ud fra et underholdningsmæssigt synspunkt. Ja humor er noget fanden har opfundet ikke? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 4. Maj, 2014 ikke jeg jeg kan ikke få udrustet nok ... men har jeg nogen fornøjelse af alt over 23 i længden - absolut ikke... det er mest et problem for jeg kan rumme exactly 23 cm i længden... alt derover - så sætter jeg afstandsstykke på så han ikke ødelægger min livmoder når han slår sig løs mht tykkelsen... bring it on.... men medbring selv kondomer der passer for det har jeg ikke på lager der har jeg fordelen ved at jeg elsker sprøjteorgasmer og at mine skønne gæster ofte har lyst til at prøve teknikken... det er overdrevet sublim bækkenbunds-træning og "nu strammer jeg indersiden op" træning,... så at blive udvidet i ny og næ har ikke noget at sige *gg* så bring it on *gg* er der nogen der kan høre at jeg er i godt humør i dag *gg* livet er skønt, solen skinner og det er lige til at blive mild og glad af Afstandsstykke??? Hvordan og med hvad?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 4. Maj, 2014 (edited) Afstandsstykke??? Hvordan og med hvad?? store spændskiver . Redigeret 4. Maj, 2014 af knallert 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pensionisten 63 Skrevet 6. Maj, 2014 En gang så man tit annoncer med forbehold ved analsex, kun for lille tissemænd, det ser man mærkeligt nok ikke mere, mon pigerne er blevet mere øvede i det anale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 6. Maj, 2014 (edited) Afstandsstykke??? Hvordan og med hvad?? Med hånden at klemme omkring roden af penis - dvs. tommel + et passende antal fingre + evt. eller knibe lårene sammen - skide irriterende, når man ved at man godt selv kan mærke, hvor langt man kan støde og det faktisk er ret dejligt også for pigen at få den helt op til livmoderen - selvfølgelig ikke vildt og voldsomt, men bare så man kan køre lidt rundt deroppe uden at støde ud og ind. Mørke piger er som regel de værste til det, hvorimod thaipiger normalt bare tager imod - jo større, jo bedre Redigeret 6. Maj, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 6. Maj, 2014 skide irriterende, når man ved at man godt selv kan mærke, hvor langt man kan støde hvis i kunne det var problemet der jo ikke hvis jer med pikke over - for mit vedkommende 23 cm - havde fornemmelse for hvor meget i kunne støde ind, så var der jo ikke behov for afstands-stykke... jeg sætter så hænderne på balderne så fyrens knogler rammer mine hænder i stedet... dårlig stil at holde om pikken... men samme resultat - det gør ikke mega ondt på mig fordi fyren mangler afstandsbedømmelse og hvis det er bagfra... jamen så skyder jeg bare ryg så meget som nødvendigt for at pikhovedet kun lige nøjagtig når livmoderen men uden at give mig en følelse af at få presset æggestokkene op i halsen.... det gør fucking ondt at blive ramt "for meget" i bund 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 6. Maj, 2014 hvis i kunne det var problemet der jo ikke hvis jer med pikke over - for mit vedkommende 23 cm - havde fornemmelse for hvor meget i kunne støde ind, så var der jo ikke behov for afstands-stykke... jeg sætter så hænderne på balderne så fyrens knogler rammer mine hænder i stedet... dårlig stil at holde om pikken... men samme resultat - det gør ikke mega ondt på mig fordi fyren mangler afstandsbedømmelse og hvis det er bagfra... jamen så skyder jeg bare ryg så meget som nødvendigt for at pikhovedet kun lige nøjagtig når livmoderen men uden at give mig en følelse af at få presset æggestokkene op i halsen.... det gør fucking ondt at blive ramt "for meget" i bund Nu bliver jeg jo lidt misundelig - men hvor tit støder du lige sammen med nogle med udstyr over 23 cm? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Maj, 2014 Afvist at have sex med en kunde, fordi han var for veludrustet? Det er så godt nok noget andet, men har oplevet at måtte takke nej til et lidt for veludrustet fruentimmer - Det blev sgu lidt for stort til at jeg kunne overskue den udfordring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 6. Maj, 2014 Det er så godt nok noget andet, men har oplevet at måtte takke nej til et lidt for veludrustet fruentimmer - Det blev sgu lidt for stort til at jeg kunne overskue den udfordring. Er hun stor må du tage det store hoved i brug 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Maj, 2014 Er hun stor må du tage det store hoved i brug Hi hi..... Bilder mig også ind, at jeg er mere veludrustet i det store hoved, så det vil jeg tage til efterretning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 6. Maj, 2014 Nu bliver jeg jo lidt misundelig - men hvor tit støder du lige sammen med nogle med udstyr over 23 cm? Hæhæ... Her gik man og troede du havde en halv meter mellem benene, men så er du åbenbart udstyret med en klejn pjovert FYI, så lige i Mx, at verdens største dillermand er 34,5 cm. Sååå alt er vel småt for nogen :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 6. Maj, 2014 Nu bliver jeg jo lidt misundelig - men hvor tit støder du lige sammen med nogle med udstyr over 23 cm? det skal du absolut ikke være misundelig over... det er et ubetinget minus at/hvis den er større... jeg har i hvert fald ingen fornøjelse af det men det sker ind i mellem... og de fleste jeg har talt med om det er ikke glade for det, for som de siger "det er død-frustrerende aldrig at kunne give slip" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 6. Maj, 2014 det skal du absolut ikke være misundelig over... det er et ubetinget minus at/hvis den er større... jeg har i hvert fald ingen fornøjelse af det men det sker ind i mellem... og de fleste jeg har talt med om det er ikke glade for det, for som de siger "det er død-frustrerende aldrig at kunne give slip" Det har dog også andre ulemper. Spansk kan være et problem hvis man stikker hende i øjet med den mens man hygger sig mellem babserne. Men ja, jeg skal altid være forsigtig hos min faste glædespige, og læse hendes kropssprog. Doggy er generelt nogo, så den springer vi over. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 6. Maj, 2014 det skal du absolut ikke være misundelig over... det er et ubetinget minus at/hvis den er større... jeg har i hvert fald ingen fornøjelse af det men det sker ind i mellem... og de fleste jeg har talt med om det er ikke glade for det, for som de siger "det er død-frustrerende aldrig at kunne give slip" Må indrømme at jeg ikke er helt med - mener du at de er bange for at vi pludselig støder helt i bund? - det sker som regel kun en gang og aldrig mere med den samme pige - så det skal man ikke gøre, hvis man gerne vil se pigen igen! Jeg synes derimod det er sjovest langsomt at bore den længere og længere ind uden alt for meget frem og tilbage - kun evt. lidt skomagerdreng - og så lige før pigen kommer, at give den den sidste centimerer og forsigtigt trykke den helt i bund - det er der mange piger der aldrig har oplevet før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg