Hop til indhold
Guest Hortlak

Har i glædespiger nogensinde ...

Recommended Posts

det er mest et problem for jeg kan rumme exactly 23 cm i længden.

Hihi... Da jeg læste dit indlæg, fik jeg sådan et billede af dig i gang med tommestokken. :D

Aner ikke, hvor lang jeg er, men ellers kan jeg jo altid sige til, hvis bunden rammes. ;)

Udover det, så har jeg ikke direkte afvist nogen på forhånd på grund af et stort vedhæng. Jeg har dog måttet give fortabt nogle gange. Jeg mestrer ikke udvidelsens kunst, og føler egentlig heller ikke for at lære det, så jeg har efterhånden erfaret, at hvis jeg ikke kan gabe over den, så kan den heller ikke puttes ind nogen andre steder. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

så jeg har efterhånden erfaret, at hvis jeg ikke kan gabe over den, så kan den heller ikke puttes ind nogen andre steder. ;)

6314-d434cee8ff4f9f73e6829387d9abc647.jp6314-d434cee8ff4f9f73e6829387d9abc647.jp

nu var det min tur til at få sjove billeder på nethinden... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Drenge har jo den tisser de er udstyret med....og så kan de jo beherske den eller lade være, den skulle jo helst være til fornøjelse til begge parter, uden det skal gøre ondt. og er man godt udstyret, så må man jo så vise ekstra hensyn.

redigeret pga. indsigelselser

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

så jeg har efterhånden erfaret, at hvis jeg ikke kan gabe over den, så kan den heller ikke puttes ind nogen andre steder. ;)

Hi hi....... får også nogle sjove billeder på nethinden. "hej du der med blyanten i XL størrelse, jeg skal lige udføre gabetesten før vi går videre".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Havde en gang besøg af en ung mand i Ikast. Vi aftale dansk. Begyndte at klæde ham af og da jeg fik underbukserne af ham røg jeg næsten på røven. Sikke en bandit. Tror faktisk jeg udbrød. Hold da op, du har da ikke stået sidst i køen da vor herre delte banditter ud.

Han kiggede lidt undskyldende på mig og sagde at han blev afvist af mange piger pga. af den.

Nåeee sagde jeg lad os bare prøve. Det gik egentlig fint da vi legede, men bagefter. Fuck mand måtte næsten kravle rundt, følte mine æggestokke lavede head bangers.

Da han kom igen måtte jeg så desværre også afvise ham. Stakkels mand. Tror bestemt ikke han syntes det var sjovt at have stået først i køen.

Så nej jeg er absolut ikke til kæmpe banditter.

Har rigtigt tit modtaget sms med eks. Kan du klare en bandit på 38 cm og bla bla i omkreds analt ? Kunne se han havde spurgt flere gange. Vidste han var useriøs. Og til sidst svarede jeg ham. Mjaeeee jeg tog da en brandslukker igår. Så mon ikke jeg kan klare den. Han svarede kort . Ok og så hørte jeg ikke mere til ham. Griner :)

Sunny :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sunny Boy

Sjov historie og moralen er vel "Lad nu være med at bed til vor herre om at få den største blyant - Det er nu engang nemmere at skrive med en der ligesom ligger godt i hånden"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hihi... Da jeg læste dit indlæg, fik jeg sådan et billede af dig i gang med tommestokken. :D

Aner ikke, hvor lang jeg er, men ellers kan jeg jo altid sige til, hvis bunden rammes. ;)

Udover det, så har jeg ikke direkte afvist nogen på forhånd på grund af et stort vedhæng. Jeg har dog måttet give fortabt nogle gange. Jeg mestrer ikke udvidelsens kunst, og føler egentlig heller ikke for at lære det, så jeg har efterhånden erfaret, at hvis jeg ikke kan gabe over den, så kan den heller ikke puttes ind nogen andre steder. ;)

Info fra min skønne vagtpige/ veninde som er sexolog; vores mis er 7- 10 cm lang, ved ophidselse lidt mere... Så er der nogen der kan lide at den går op i livmoderen og ja så er vi nogen der sige av for pokker og svinger dem ned på gulvet hihi... Så ja forsigtighed med de store banditter... Måske nogen efter fødsel kan lide det lidt mere hårdt, men selv dette ændre ikke længden... Knus Line og vagtpigen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Info fra min skønne vagtpige/ veninde som er sexolog; vores mis er 7- 10 cm lang, ved ophidselse lidt mere... Så er der nogen der kan lide at den går op i livmoderen og ja så er vi nogen der sige av for pokker og svinger dem ned på gulvet hihi... Så ja forsigtighed med de store banditter... Måske nogen efter fødsel kan lide det lidt mere hårdt, men selv dette ændre ikke længden... Knus Line og vagtpigen

Er det kun mig, der undrer mig over, at der stadig svares på denne tråd? Måske ikke helt så meget opbakning til Cherie's meget generelle og fornutige udmelding her '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> som man kunne ønske og forvente. :mad:

Jeg undrer mig, men blot min mening. :-|

Redigeret af smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det kun mig, der undrer mig over, at der stadig svares på denne tråd? Måske ikke helt så meget opbakning til Cherie's meget generelle og fornutige udmelding her '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> som man kunne ønske og forvente. :mad:

Nu er det jo ikke nødvendigvis alle, der har Cherie som guru.... :wink:

Personligt synes jeg, folk skal have lov til at spørge om alt, men de/den der bliver spurgt, skal også have lov til at renoncere på et hvilket som helst spørgsmål, der går (for) tæt på uden at blive mødt med bebrejdelser.

At nogle af pigerne på EG er åbne og villige til at besvare de mere intime spørgsmål, skal vi andre da kun være taknemmelige for. :)

Selv har jeg lært ting af pigernes svar her på EG, som var mere eller mindre tabu i mine egne forhold gennem årene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

PS. Stop med at lave lokkende overskrifter. Det er jordens billigste trick, at skrive en overskrift, og så gemme de saftige detaljer til selve indlægget. Ekstra Bladet gør det i noget nær hver eneste artikel på nettet desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg undrer mig over du næsten altid er så negativ  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

8 ud af 35 indlæg i en forespørgsel rettet specifikt til pigerne er svaret af lyserøde :)  resten (det vil sig også mig) må jo overveje HVORNÅR vi skal springe ud af skabet - her i Eurovision tiden er det jo sikkert meget opportunt !

det rigtige svar - sådan rent faktuelt omkring skede dybde og akkomadationsevne er - at det er der ingen entydig størrelse - men en gennemsnit.. 

allestedsnærværende ENGELSKE Wikipedia - har videnskabeligt vel funderet artikel http://en.wikipedia.org/wiki/Human_vaginal_size

ellers er der lidt fra Columbia Univerisitetet http://goaskalice.columbia.edu/how-deep-average-vagina-and-does-it-elongate-when-somethings-it

personligt får jeg sjældent ovarierne til at blafre :) - men som pigerne siger - "H. det er dejligt - det gør ikke ondt, jeg kan gå normalt bagefter - og det er hurtigt overstået " :)

Redigeret af Heine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er det kun mig, der undrer mig over, at der stadig svares på denne tråd? Måske ikke helt så meget opbakning til Cherie's meget generelle og fornutige udmelding her som man kunne ønske og forvente. :mad:

Øøø jeg synes da jeg deltog ( igen) fint i den tråd...?? Men ok hvis du mener der skal være restriktioner på hvor jeg må skrive og hvornår, så kan du jo bare sige; Line hold nu bøtte ( det virker nok ikke desværre) eller spørge ledelsen om de vil lukke ned for mig og sidst men ikke mindst, dine egne ord- lade værd med at læse hvad jeg skriver... Rigtig god dag til dig smil. Knus Line ps jeg hopper lige over til tråden om " er det ikke kedeligt" , bare så du ikke bliver træt af mig igen hihi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu er det jo ikke nødvendigvis alle, der har Cherie som guru.... :wink:

Næh, der er rigtigt, men hvis du gjorde dit hjemmearbejde ordentligt, vil du se, at der er syv andre lyserøde, hvoraf de fleste ofte deltager i debatten, som synes om Cherie's indlæg.

Fint nok, det kan jeg sagtens leve med, men hvis det er så stort et problem for dig, vil jeg anbefale dig den primitive løsning, nemlig at sætte mig på 'Ignorer'. At du så poster en del 'Like dette'  forekommer ret underligt og giver ingen mening.

Øøø jeg synes da jeg deltog ( igen) fint i den tråd...?? Men ok hvis du mener der skal være restriktioner på hvor jeg må skrive og hvornår, så kan du jo bare sige; Line hold nu bøtte ( det virker nok ikke desværre)

Jamen det er da helt dit eget valg om du vil svare på efter min mening' tåbelige tråde', der er henvendt til de lyserøde, det rager da ikke mig. Jeg undrer mig bare over hvorfor der ikke er opbakning om Cherie, når I kan lide hendes indlæg om snagen i personlige forhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære smo. Jeg synes da netop jeg bakker op... Hvad jeg ud over tråden snakker med feks Cherie om, ved du jo heller ikke... Altså jeg forstår faktisk ikke rigtigt det her... Måske du vil forklare mig det igen..?? Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

SMO - jeg prøver lige igen:

Jeg undrer mig over du næsten altid er så negativ   :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg undrer mig bare over hvorfor der ikke er opbakning om Cherie, når I kan lide hendes indlæg om snagen i personlige forhold.

Jeg var også én af dem, der bakkede Cherie's indlæg op. Det gjorde jeg fordi, jeg værdsatte hendes pointe med, at der blev spurgt til meget private ting omkring os glædespiger. Vores økonomi, kærlighedsliv osv.

Det står os alle frit for at svare på de ting, som vi nu hver især vil svare på. Der er en stor interesse og nysgerrighed vedrørende os i denne branche, og det er egentlig forståeligt nok, da det ikke er den mest belyste. Men som jeg forstod Cheries indlæg, så skulle folk bare være opmærksomme på, hvor følsomt mange ting er, når vi så finder modet til at fortælle offentligt om meget personlige ting.

Det betyder så ikke, at man OVERHOVEDET ikke må stille nogen spørgsmål til noget som helst, for der er da masser af ting, som jeg selv f.eks ikke har det fjerneste imod at svare på. :)

Du - smo - ser måske dette som et tåbeligt spørgsmål... Jeg ser det som værende temmelig uskyldigt, og derfor svarer jeg på det. :)

Og du behøver slet ikke at undre dig mere... Os der svarer, gør det fordi vi ikke har noget problem med det. Ellers gjorde vi det jo ikke. :)

Udover det så er sådan en lidt finurlig og sjov debat som denne her da noget hyggeligere end så mange andre af de meget langhårede - og på ingen måde humoristiske - debatter, der findes herinde. :)

Lidt spas skal der sgu være plads til, så lad os lige holde os på sporet med den gode stemning. :)

Redigeret af Nikita

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var også én af dem, der bakkede Cherie's indlæg op. Det gjorde jeg fordi, jeg værdsatte hendes pointe med, at der blev spurgt til meget private ting omkring os glædespiger. Vores økonomi, kærlighedsliv osv.

Det står os alle frit for at svare på de ting, som vi nu hver især vil svare på. Der er en stor interesse og nysgerrighed vedrørende os i denne branche, og det er egentlig forståeligt nok, da det ikke er den mest belyste. Men som jeg forstod Cheries indlæg, så skulle folk bare være opmærksomme på, hvor følsomt mange ting er, når vi så finder modet til at fortælle offentligt om meget personlige ting.

Det betyder så ikke, at man OVERHOVEDET ikke må stille nogen spørgsmål til noget som helst, for der er da masser af ting, som jeg selv f.eks ikke har det fjerneste imod at svare på. :)

Du - smo - ser måske dette som et tåbeligt spørgsmål... Jeg ser det som værende temmelig uskyldigt, og derfor svarer jeg på det. :)

Og du behøver slet ikke at undre dig mere... Os der svarer, gør det fordi vi ikke har noget problem med det. Ellers gjorde vi det jo ikke. :)

Udover det så er sådan en lidt finurlig og sjov debat som denne her da noget hyggeligere end så mange andre af de meget langhårede - og på ingen måde humoristiske - debatter, der findes herinde. :)

Lidt spas skal der sgu være plads til, så lad os lige holde os på sporet med den gode stemning. :)

Nikita har helt ret. Hvis man ikke kan glædes over sådanne en hyggelig og sjov tråd, og absolut skal mundhugges, så er det lidt trist.

Der er mange andre langhårede debattråde i kan skændes i :-).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

SMO - jeg prøver lige igen:

Jeg undrer mig over du næsten altid er så negativ   :wink:

Hvis hovedparten af mine indlæg er et stort problem for dig og eventuelt ligesindede, er det nok bedst, at du klager til ledelsen. Det kan jo være, at jeg er en trold, som har sovet indtil nu. :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

ikke jeg :)  jeg kan ikke få udrustet nok ...

men har jeg nogen fornøjelse af alt over 23 i længden - absolut ikke...

det er mest et problem for jeg kan rumme exactly 23 cm i længden... alt derover - så sætter jeg afstandsstykke på så han ikke ødelægger min livmoder når han slår sig løs :)

mht tykkelsen... bring it on....  men medbring selv kondomer der passer for det har jeg ikke på lager 

der har jeg fordelen ved at jeg elsker sprøjteorgasmer og at mine skønne gæster ofte har lyst til at prøve teknikken... det er overdrevet sublim bækkenbunds-træning og "nu strammer jeg indersiden op" træning,... så at blive udvidet i ny og næ har ikke noget at sige *gg* så bring it on *gg*

er der nogen der kan høre at jeg er i godt humør i dag *gg*  livet er skønt, solen skinner og det er lige til at blive mild og glad af :)

For helvede, Jasmin. Se nu at få lettet din lækre røv og kom til Århus og få noget pik! :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...