Ben 3 Skrevet 4. Maj, 2014 Har i besøgt Simone? Er hendes billeder egte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb232 150 Skrevet 4. Maj, 2014 Ja det har jeg flere gange. Det er ægte billeder. Hun kan anbefales :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dronde 47 Skrevet 5. Maj, 2014 http://side6.dk/resultatside/?q=sexysimone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 718 Skrevet 5. Maj, 2014 Billederne er vist ikke ægte, men heller ikke helt ved siden af. Hun er anmeldt her: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smooth 40 Skrevet 5. Maj, 2014 Ja hende har jeg også prøvet. Billederne er ikke ægte, eller ihvertfald 6-7 år siden de er taget. Jeg vil skyde hende til at være 36-37 år. Hendes bryster hænger lidt, samme med maveskinnet. Måske hun har født fornyelig. Sexen var ok, lidt maskine agtigt. Jeg gav 900 for 30 min med super fransk. Er ret sikker på at jeg ikke kommer der igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg