holstebronx 7415 Skrevet 4. Maj, 2014 Hvis jeg nu har en beklædningsgenstand som jeg gerne vil prøve at opbevare så det beholder duften, er det nok at opbevare det i en plastikpose / frysepose fx. og så lukke med en frysepose klemme ? Eller har I andre forslag... Et lille ekspriment :D Jeg kunne ikke lige finde noget på Google... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Maj, 2014 Hvis jeg nu har en beklædningsgenstand som jeg gerne vil prøve at opbevare så det beholder duften, er det nok at opbevare det i en plastikpose / frysepose fx. og så lukke med en frysepose klemme ? Eller har I andre forslag... Et lille ekspriment :D Jeg kunne ikke lige finde noget på Google... Nej de poser er ikke helt tætte. Hos firmaer der sælger ting til kemiske virksomheder kan du købe totalt diffusionstætte bøtter. Køb en lille- et par glemte trusser fylder ikke meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 4. Maj, 2014 ziplock poser... og så lav vacuum i posen så der ikke er ilt til at ødelægge lugten... det er nok det jeg ville gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 4. Maj, 2014 Man kan få nogle lynlåsposer, mener bestemt de holder på duften. Ellers evt spørg en af de piger, der sælger brugte trusser, de sender jo med posten :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Maj, 2014 Nej de poser er ikke helt tætte. Hos firmaer der sælger ting til kemiske virksomheder kan du købe totalt diffusionstætte bøtter. Køb en lille- et par glemte trusser fylder ikke meget Det lyder næsten som et projekt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Maj, 2014 (edited) Man kan få nogle lynlåsposer, mener bestemt de holder på duften. Ellers evt spørg en af de piger, der sælger brugte trusser, de sender jo med posten ziplock poser... og så lav vacuum i posen så der ikke er ilt til at ødelægge lugten... det er nok det jeg ville gøre Tak, der må jeg undersøge i løbet af ugen :-) Redigeret 4. Maj, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 4. Maj, 2014 Du må gerne melde tilbage, hvordan dit projekt går. Det kan jo være man får brug for, at sende et par trusser med posten en dag ;-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Maj, 2014 Du må gerne melde tilbage, hvordan dit projekt går. Det kan jo være man får brug for, at sende et par trusser med posten en dag Jeg skal prøve at huske det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 4. Maj, 2014 Du må gerne melde tilbage, hvordan dit projekt går. Det kan jo være man får brug for, at sende et par trusser med posten en dag Så må vi håbe af post danmark ikke klokker i det. Det sker tit at de bytter rundt på lejlighederne i min opgang, når de aflevere post. Tænk at åbne sin morgenpost og finde et par hvide mormor underhylere i en kuvert... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 4. Maj, 2014 Hehe, nu skal du nok ikke forvente hvide mormor underhylere, medmindre du specifikt efterspørger det ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Maj, 2014 Kan man også opbevare hele glædespiger i en sådan pose? :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 4. Maj, 2014 Der reklameres med apparater, DR skaber vakum til opbevaring af fødevarer. Måske virker de også ved duftede intimgenstande? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Maj, 2014 Der reklameres med apparater, DR skaber vakum til opbevaring af fødevarer. Måske virker de også ved duftede intimgenstande? Det er vist mere advanceret end det jeg søger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Maj, 2014 Kan man også opbevare hele glædespiger i en sådan pose? :P Dårlig idé...med mindre du vil huskes som vacum morderen fra St. Kødlyst, værelse 145, 1 sal :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Maj, 2014 Dårlig idé...med mindre du vil huskes som vacum morderen fra St. Kødlyst, værelse 145, 1 sal Hovedet kunne vel få lov til at stikke ud? :grin: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Maj, 2014 Hovedet kunne vel få lov til at stikke ud? :grin: Tjo...så langt tænkte jeg ikke lige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Maj, 2014 Hovedet kunne vel få lov til at stikke ud? :grin: Du skal vist ind og skrive i fetish tråden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 4. Maj, 2014 Hovedet kunne vel få lov til at stikke ud? :grin: 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 4. Maj, 2014 Der reklameres med apparater, DR skaber vakum til opbevaring af fødevarer. Måske virker de også ved duftede intimgenstande? Jeg vil tro at et sugerør og at du selv suger luften ud inden du lukker en ziplockpose helt, i de fleste tilfælde vil være tilstrækkeligt. Det er iøvrigt også en god metode til at holde brød mere friskt i en plastpose at suge luften ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 4. Maj, 2014 Jaaeeee altså jeg slog en gang en prut i en ballon, den har jeg endnu fordi ingen tør springe den. Så det var måske også en mulighed ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 4. Maj, 2014 rul dem sammen, pak dem ind i et kondom, bind en knude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 4. Maj, 2014 Hovedet kunne vel få lov til at stikke ud? :grin: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 4. Maj, 2014 De fleste plastposer slipper langsomt luft igennem. Alufolie er tæt. Pak dem ind i alufolie og derefter en pose Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Maj, 2014 De fleste plastposer slipper langsomt luft igennem. Alufolie er tæt. Pak dem ind i alufolie og derefter en pose Det skal jo ikke være pakket ind for evigt bag lås og slå... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Maj, 2014 (edited) Jaaeeee altså jeg slog en gang en prut i en ballon, den har jeg endnu fordi ingen tør springe den. Så det var måske også en mulighed Dig der er svært glad for vokaler..! Prøv at varm den op til høj temperatur for derefter at køle den ned så der dannes kondens... Så har du en flydende 10 år gammel prut..! Den her tråd skulle vist ikke have været placeret i hyggesnak :-O Redigeret 4. Maj, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg