Hop til indhold
knallert

slut med at ramme ved siden af

Recommended Posts

Jeg ved ikke om det er en god ting.

Tænk nu hvis kone/kærreste/elsker fik noget mere vigtigt at gå op i, end om du har dryppet lidt på gulvet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest youknowwho

542512_417677234986669_834988379_n.jpg

...Og så er den ikke engang grim...det bliver en storsællert

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er hullet i slangen ikke mindre end WC-kummen. Mon ikke det så er sværere at ramme hullet. Så er vi jo lige vidt.

Men godt forsøgt.

man kunne jo forestille sig at man stoppede pikken ind i slangen. og slangen er i flere størelser

Del dette indlæg

Link til indlæg

man kunne jo forestille sig at man stoppede pikken ind i slangen. og slangen er i flere størelser

Nu er jeg ikke VVS`er, men WC-kummer findes vist kun i ganske få størrelser. Så det er nok billigere med ventilgummi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Minder mig om min værnepligt hvor vi brugte en pnæv hvis man blev trængende under transport. Røret ud under presenningen, så var den klaret. 

En gang blev vi dog bange for konsekvenserne, for en vinter brugte vi det et par gange, desværre lige op til et stop. Der var som altid ingen informationer om noget. Vi åbnede presseningen og så at bagved holdt en seniorsergent af den gamle skole i en GD240.  Han kom med raske skridt hen til os og bad om noget vand til at vaske forruden. Der var et par stykker, som var ved at stemple ud i JBS'erne.  Men der skete intet og vi fik feltflaskerne igen. Sprinkleranlægget var defekt erfarede vi senere

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det virker nu lidt meget, at gøre for at undgå at manden pisser på gulvet.

Ville det ikke være nemmere, at lære manden at tørre eventuelt pis op fra gulvet selv.

BRAVO :) 

eller endnu bedre - lære manden at sidde ned og pisse!!! 

det har jeg lært alle mine x'er meget hurtigt - og det betyder at brædtet altid er nede og han ikke skulle rydde op... 

se på det på den her måde... 

ingen brok over det med brædtet og aldrig nogen ekstra oprydning .... win win for fyren og ekstra kærlighed og en hundekiks for kvik indlæring af stue-renlighed :D :D :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åh Jasmin,

det er et meget vanskeligt spørgsmål.

På den ene side siger min læge, at jeg skal sætte mig ned, fordi jeg ikke må løfte på noget tungt.

På den anden side er vandet altid så koldt.

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg

Link til indlæg

det har jeg lært alle mine x'er meget hurtigt - og det betyder at brædtet altid er nede og han ikke skulle rydde op... 

ingen brok over det med brædtet og aldrig nogen ekstra oprydning .... win win for fyren og ekstra kærlighed og en hundekiks for kvik indlæring af stue-renlighed :D :D :D

Jeg har nu aldrig kunnet finde ud af, hvem det er, der har sagt eller foreskrevet, at brættets naturlige stilling er vandret :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åh Jasmin,

det er et meget vanskeligt spørgsmål.

På den ene side siger min læge, at jeg skal sætte mig ned, fordi jeg ikke må løfte på noget tungt.

På den anden side er vandet altid så koldt.

Ja sådan er det. Hæmoriderne bliver sku enorme med alder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er for stenalder folk, det der :D

Men der er bestemte typer af mænd der har de mest ulækre toilet vaner... Jeg fatter det ikke :D

Pis på gulvet

Pis i kummen uden at trække ud, måske endda lige skide

Pis udendørs, for bagefter at gå indenfor i køkkenet og tage et glas vand :-/

Osv. osv. osv...

Det eneste morsomme jeg kan komme på i dette emne er den joke fra Desperado, hvor de væder om at han kan pisse på bartænderen uden at han bliver sur :D

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg sidder da tit ned på toilettet og tisser - så kan jeg nemlig bruge min smartphone og lige læse de mest interessante indlæg på Eroguide  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg foretrækker nu også at sidde ned, når man er "pisse-træt" om morgenen er det nu rart, at man kan støtte hovedet med hænderne imedens det andet klarer sig selv.

Men nyder nu også at stå op, når jeg pisser på naboens hæk, for lige at pisse mit territorium af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Var lidt ond ved min 20 årige søn forleden dag. Uanset hva fanden jeg lavede af bødekasse eller straf så glemte han at slå brættet ned.

Der da bare ikke noget der er mere træls end når man skal skynde sig fordi man er ved at tisse i bukserne og man kommer til at sætte sig og så brættet ikke er slået ned, og hvis man så samtidig får våde baller. Så må en mor vist godt sige. Sig mig en gang dreng hvorfor kan du ikke sidde ned og tisse, er det fordi din tissemand er så lille at du ikke lige kan bøje den ned af eller hvad ? ( selvfølgelig med drille glimtet i øjenene)

Nu er brættet slået ned. Altid. Griner.

Sunny :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den med brættet oppe/nede er dødfødt. Men det giver nul mening at lade brættet være nede, medmindre låget er på. Som en ven sagde, undgik han altid at bruge toiletter med brættet nede, fordi han var usikker på om en fyr før ham havde pisset uden at slå brættet op. Det til dato bedste argument jeg har hørt i sagen.

Kun med låg giver ned med brættet mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...