Hop til indhold
Oldtimer

Skal vi ikke koncentrere os om glædespiger og sex?

Recommended Posts

Kære alle.

Nu er censuren kommet til EG. Den irriterende D. Er blevet banned. Jeg vil på ingen måde kritisere moderatorerne for dette tiltag, han var/er dødirriterende at læse.

Jeg forstår blot ikke at flere andre kører med på vognen, når debatten afspores, lad os da i stedet diskutere pigernes service og ydelser. Alt det andet fnidder hører vel strengt taget ikke hjemme her.

Jeg håber og ønsker at EG bliver et forum for information om pigerne og gode debatter om prostitution. Når en bruger afsporer en debat, bør vi mere velovervejede lade være med at køre med. Bring hellere debatten tilbage til det oprindelige spor fremfor at reagere på provokationer.

Jeg håber, at vi kan få dt godt og hyggeligt forum tilbage, hvor man med fornøjelse kan følge debatterne i en af dagens små pauser.

Just my ,50$

Venligst en gammel liderbuks ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Et fint budskab, som de fleste i "fredstid" vil kunne stå indenfor.  Man må desværre også blot konstatere, at stærkt provokerende indlæg gerne formuleret i fordømmende sprog, principielt fungere som en "musefælde" - enten så kan musene ikke gennemskue fælden eller også er fristelsen for en bid ost, så stor, at man ikke tænker på de efterfølgende kedelige konsekvenser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, et fint budskab, men af og til ser virkeligheden lidt anderledes ud.

Hvis der er trolde på spil, der vil ødelægge og provokere, kan det desværre ikke forhindres. Ikke i første omgang i hvert fald.

Imødegår man ikke så grove og nedsættende indlæg, som vi på det sidste har været vidne til fra en af guderne, kan man let blive taget til indtægt for de fremførte synspunkter, og det ønsker jeg for min del ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Imødegår man ikke så grove og nedsættende indlæg, som vi på det sidste har været vidne til fra en af guderne, kan man let blive taget til indtægt for de fremførte synspunkter, og det ønsker jeg for min del ikke.

Det er jeg helt uenig i. Folk kan sagtens selv vurdere om det der skrives er helt hen i vejret, så noget vrøvl kan så stå ukommenteret hen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Borende X sagde den 06 Maj 2014 - 1:04 PM:snapback.png

Det er jeg helt uenig i. Folk kan sagtens selv vurdere om det der skrives er helt hen i vejret, så noget vrøvl kan så stå ukommenteret hen.

Helt enig med Blue her. Man, kan også sige.

Jeg er kun ansvarlig for hvad jeg siger, ikke for hvad andre forstår !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Borende X sagde den 06 Maj 2014 - 1:04 PM:snapback.png

Det er jeg helt uenig i. Folk kan sagtens selv vurdere om det der skrives er helt hen i vejret, så noget vrøvl kan så stå ukommenteret hen.

Helt enig med Blue her. Man, kan også sige.

Jeg er kun ansvarlig for hvad jeg siger, ikke for hvad andre forstår !!!

Det kan så både du og blåjakken sige.

Det er helt i orden, for I er hæderlige debattører, som jeg respekterer højt. Men jeg synes ikke, at provokerende trolde herinde skal have lov til at have frit spil til at svine pigerne til på den måde.

Hvis jeg havde været pige herinde, ville jeg have følt mig ret forladt, hvis ingen tog til genmæle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er helt i orden, for I er hæderlige debattører, som jeg respekterer højt. Men jeg synes ikke, at provokerende trolde herinde skal have lov til at have frit spil til at svine pigerne til på den måde.

Hvis jeg havde været pige herinde, ville jeg have følt mig ret forladt, hvis ingen tog til genmæle.

Det vil jeg give dig ret i, men de ønsker jo netop at man tager til genmæle, for at på den måde fremprovokere en diskusion

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej BX

Først, tak for dine anerkendende ord BX. Jamen respektere bestemt også dig, som debattør.

Mener blot, når de der trolde vågner fra deres vinter hi. og kommer med, deres mærkværdige udtalelser. Så, kan tavshed tit være en god ide.

Da mudderkast tit forkommer i trådene. Og så kunne, jeg argumentere, at det fremmer jo ingen. Uanset hvor latterlige ting der bliver skrevet.

Ingen Mennesker, skal svines til. Men med saglige og sober argumentationer opnår man nu mest respekt i mine øjne.

Håber bestemt ikke, at der er nogen. Der føler sig forladt, da det bestemt. Ikke er en følelse der er godt for nogen. Ensomhed er en  modbydelig ting.

Men med god respekt for, andre er det muligt, at augmenterer. Sine ord ud uden at svine nogen til.

Ja okay nogen lærer det så desværre aldrig.

Men igen tak for din sober måde og sige din mening BX 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi må lære at tage tingen lidt mer med ro. Det er ikke så svært, hvis man trækker vejret helt ned i maven (så kan man jo på samme gang putte op en agurk i røven og træne lidt på analsex ifølge Stumps tråd).

Det jeg synes har været ret flot i det sidste, er at pigerne klarer det helt fint uden at hele flokken herinde blander sig indenom. Jasmin f.eks. har jo ageret, skrevet og argumenteret forrygende godt. Og tro mig mine herrer, nogle gange kan det være dejligt at læne sig tilbage og blande sig udenom. En whisky i hånden eller en agurk i røven - ja det vælger man jo helt selv.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hep! :)

Jeg er ret så enig med Blue. F.eks sådan et "sjovt" indlæg om tissekoner, som vi lige har set... Hvor kunne det have været fedt, hvis ikke én eneste levende sjæl reagerede på sådan noget. Tænk hvis nu at Dions...æææhm...meget anderledes indlæg bare fik lov at stå og flagre i vinden! Fryd på dåse, siger jeg bare! :)

Ingen var blevet uvenner om censur, valg af tone og andre knap så hyggelige emner. Ingen var blevet smidt ud, og Dion havde sgu nok opgivet sin mission tilsidst, og således kunne livet have gået videre. Og så endda helt uden, at der var blevet så trykket en stemning. Dét er til gengæld det eneste middel mod disse problemer. Mener jeg. :)

Jeg kender alt for godt følelsen af, at have lyst til at opponere imod udtalelser, som man finder groteske. Jeg tror ikke helt på argumentet om, at den der tier samtykker, gode BX, og hvad får nogen af os egentlig ud af at imødegå indlæg som dem? Andet end flere ubehagelige indlæg, frustrationer, sårede følelser og megadårlig stemning. Man rykker jo ikke ved forfatteren for sådan noget, så der kommer absolut intet godt ud af den fremgangsmåde. :)

Så skal vi alle sammen ikke lave sådan en fremadrettet kollektiv aftale om, at hvis man støder på de her ubehagelige indlæg, som alle kan se er skrevet for at fremprovokere en negativ reaktion, så skimter vi det bare lige hurtigt og siger puha nej... Talk to the hand!!! ;)

Hvem er med mig? :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er Darling, og dit og bluejackets indlæg er meget fornuftige - træk på skulderen og lad det fare.

MEN det er som om der er enkelte herinde der simpelthen ikke fatter at det er så kontraproduktivt med de selvretfærdige småhoverende "jeg er en Helt og forsvarer af den hellige gral" indlæg ovenpå Dionysos selvfremkaldte exit ....

Citat fra exitbeskeden i går ....

Da Dionysos ikke længere er her, er det dårlig stil at svine ham til eller komme med mobbende kommentar på en person der ikke længere er her. Derfor undlad dette og kom videre.

Det er dæleme ikke raketvidenskab at læse og forstå det..

Redigeret af Heine

Del dette indlæg

Link til indlæg

- - - - -

Så skal vi alle sammen ikke lave sådan en fremadrettet kollektiv aftale om, at hvis man støder på de her ubehagelige indlæg, som alle kan se er skrevet for at fremprovokere en negativ reaktion, så skimter vi det bare lige hurtigt og siger puha nej... Talk to the hand!!! ;)

Hvem er med mig? :cool:

Jeg er med. :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke hidse mig så meget om over folks uforskammetheder.

Men jeg synes det er dødirriterende at der dårlig nok kan oprettes en nye streng med et nyt emne inden andre begynder at snakke om alt mulig andet - og jeg ville virkelig ønske at admins ville skride ind over for det. Selvfølgelig er det en skønssag men i den sidste tid har der været en del eksempler som bestemt må være en klar overtrædelse af reglerne - hvis der findes nogen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

... og Dion havde sgu nok opgivet sin mission tilsidst, og således kunne livet have gået videre. Og så endda helt uden, at der var blevet så trykket en stemning. Dét er til gengæld det eneste middel mod disse problemer. Mener jeg. :)

Det første er jeg uenig med dig i, Darling.

Et personage som Dionysos og hans psyke - nu læser Moderator jo nok med, så jeg vil jeg holde mit indlæg i generelle vendinger - har vist sig uempatisk og totalt uden for almindelig pædagogisk rækkevidde.

En sådan person har ikke samme hensigt med at være herinde, som os andre, og derfor kan man også vanskeligt appellere til et fælles mål eller en fælles standard.

Trolderiet ville være fortsat, og det bedste, man har kunnet håbe på, var da, i min opfattelse, at strengen ville blive låst, når excesserne på et tidspunkt aligevel ramte mod det høje loft.

Nå, det kan vi jo tage en pudekamp om ;):);).

Derimod er jeg enig med dig i det sidste om, at vi skal bestræbe os.

Men kollektive aftaler er svære at overholde, hvis de kommer under pres. F.eks fra en ny trold – vi har jo ikke samme opfattelse af, hvad en provokation kan være, og vi har ikke samme tærskelværdier, så ........

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære BX,

Jeg ved godt, at det er lidt urealistisk at tro på, at alle ville kunne holde sig i skindet hele tiden. Inklusiv mig selv. :)

Jeg ville nu heller ikke appellere til mennesker uden for pædagogisk rækkevidde, da det jo er nytteløst. Det er jo just min pointe. :) Men jeg kan derimod appellere alle andre godtfolk, om totalt at ignorere disse personager.

Så ville ingen tråde da blive låst, medmindre det selvfølgelig ender med, at trolden sidder og råwer af sig selv. :D;)

Men okay, jeg skal banke det ind i dig med en pude... Men bare så du er advaret, så bruger jeg feje tricks. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men okay, jeg skal banke det ind i dig med en pude... Men bare så du er advaret, så bruger jeg feje tricks. :P

Uha, søde Nikita, nu bliver jeg sgu' da rigtigt bange :);):P:D :D :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Men kollektive aftaler er svære at overholde, hvis de kommer under pres. F.eks fra en ny trold – vi har jo ikke samme opfattelse af, hvad en provokation kan være, og vi har ikke samme tærskelværdier, så ........

Her er jeg helt enig med dig BX, ideen med en kollektiv aftale er fin nok men i mine øjne meget idealistisk og jeg tror, at den i praksis desværre nok ikke har store chancer for at virke. :sad:

Udover dem, der føler sig provokeret, og derfor vil svare, er der jo også risikoen for at personer at samme skuffe som indlæggets forfatter måske vil gøre alt for at bryde en evt..tavshed, vi har jo set, at de kan finde på at rotte sig sammen. 

Og der er jo helt sikkert gode mennesker herinde med en kort lunte, såååååh jeg tvivler faktisk på at det kan lade sig gøre, men selvfølgelig håber jeg. :rolleyes:  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

hehe. Nu skal der jo (mindst !!) 2 til at slås, så hvis man bare ignorerer dem man mener er idioter - i stedet for at synke til deres niveau - er en hel del opnået.

Indrømmet, ikke altid let, men det KAN altså læres. Jeg praktiserer det selv - næsten...... 

TVR

Del dette indlæg

Link til indlæg

BX er du begyndt at bevæge dig over i soft BDSM (får tæsk med en pude), dejlig at se du også dyrker de mørke sider :P

Ja, din uartige dreng :P. Du har måske bemærket, at jeg ikke har skrevet på EG i tre timer?

Det er fordi, jeg netop er kommet hjem fra en dejlig og vilter pudekamp i den relativt nye hule :wink: :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

G%E5%20blot%20amok%20...%20Det%20er%20of

Hi hi.......

Det skaber nogle dejlige billeder på nethinden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er enig med trådstarter.

I den forbindelse, vil jeg så lige gøre opmærksom på den udmærkede ignore function forummet er udstyret med.

Jeg ved godt, at nogle af jer syntes det er lidt en falliterklæring, at bruge den slags.

Men, jeg syntes altså det var dejligt, at slippe for at læse foreksempel Dionysos skriverier.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er enig med trådstarter.

I den forbindelse, vil jeg så lige gøre opmærksom på den udmærkede ignore function forummet er udstyret med.

Jeg ved godt, at nogle af jer syntes det er lidt en falliterklæring, at bruge den slags.

Men, jeg syntes altså det var dejligt, at slippe for at læse foreksempel Dionysos skriverier.

Jeg mener at ignorer-muligheden er en falliterklæring. Og også at den bør afskaffes..

Mht at 'undgå' at læse indlæg fra en bestemt bruger, så er det vel ikke så svært bare at scolle forbi til næste indlæg selvom man deerved mister sammenhængen i en tråd (debat) og vel egentlig afskærer sig fra at komme med relevante kommentarer, da man jo så kun kender en del af debatten.  :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...