Hop til indhold
Gæst

Nong's thaimassage i Hans Broges Gade, Aarhus

Recommended Posts

Gæst

Der har for nogen tid siden været en efterlysning om hvad Nong's thaimassage er for en størrelse. Derfor har jeg lige brugt 330 kr. for holdet. - man må jo lide.

Jeg troppede op uden tidsbestilling en onsdag formiddag kl. 10. Jeg blev modtaget af en thaipige på ca. 35 år, - blev vist op i massagerummet som iøvrigt var meget fint, rent og lyst. Det var et lukket rum og der var varme i briksen, dejligt.   Jeg smed tøjet og efter et par minutter kom hun tilbage og startede massagen. I starten havde jeg et håndklæde over ballerne, men det forsvandt ret hurtigt. Det viste sig at massagen var fuldt på højde med de bedste steder i Århus., og der blev ikke snydt med tiden.

Ekstraydelser på stedet en en hånd og ikke mere. Jeg valgte kun massagen. Pigen nævnte iøvrigt at Nong også ejer Aroma thaimassage på Vester Ringgade, og som jeg forstod det åbner hun snart et nyt sted i Århus.

Som der er nævnte i en tidligere tråd er Nongs datter også massør på stedet, hun møder dog først ind om eftermiddagen. Hendes navn er noget med Gorek - er ikke sikker på stavemåden, men noget i den retning.

Da jeg var færdig fik jeg det obligatoriske glas vand og hilste lige på Nong som sad og nød en kop kaffe i sofaen. Alt i alt en god oplevelse i nogle skønne lokaler.

Jeg er ikke klar over om der er baderum, men jeg fik tørret overskudsolie af til sidst.

Gentagelse: JA.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Der har for nogen tid siden været en efterlysning om hvad Nong's thaimassage er for en størrelse. Derfor har jeg lige brugt 330 kr. for holdet. - man må jo lide.

Jeg troppede op uden tidsbestilling en onsdag formiddag kl. 10. Jeg blev modtaget af en thaipige på ca. 35 år, - blev vist op i massagerummet som iøvrigt var meget fint, rent og lyst. Det var et lukket rum og der var varme i briksen, dejligt.   Jeg smed tøjet og efter et par minutter kom hun tilbage og startede massagen. I starten havde jeg et håndklæde over ballerne, men det forsvandt ret hurtigt. Det viste sig at massagen var fuldt på højde med de bedste steder i Århus., og der blev ikke snydt med tiden.

Ekstraydelser på stedet en en hånd og ikke mere. Jeg valgte kun massagen. Pigen nævnte iøvrigt at Nong også ejer Aroma thaimassage på Vester Ringgade, og som jeg forstod det åbner hun snart et nyt sted i Århus.

Som der er nævnte i en tidligere tråd er Nongs datter også massør på stedet, hun møder dog først ind om eftermiddagen. Hendes navn er noget med Gorek - er ikke sikker på stavemåden, men noget i den retning.

Da jeg var færdig fik jeg det obligatoriske glas vand og hilste lige på Nong som sad og nød en kop kaffe i sofaen. Alt i alt en god oplevelse i nogle skønne lokaler.

Jeg er ikke klar over om der er baderum, men jeg fik tørret overskudsolie af til sidst.

Gentagelse: JA.

Hej Påfuglen.

Du nævner Nongs datter, der møder ind om eftermiddagen...

Fortæl evt. lidt om hende.... og giver hun fuld pakke og evt. prisen..

Tak. Jeg skal til Århus på lørdag..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Aalborg, godt tur til Århus på lørdag. Jeg kan ikke tilføje mere vedr. Nong's datter - men ser frem til din anmeldelse fra stedet.

Se dette link under efterlysninger:   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DirtyBeast

Jeg var hos Nong for nylig. Jeg havde bestilt tid på forhånd, så alt skulle være i den skønneste orden, når jeg ankom. Det var det så ikke helt...der sad en mand i sofaen og fik kaffe eller sådan noget. Aner ikke hvad han lavede der. Han blev siddende hele den time, jeg fik massage. NOT cool.

Jeg havde håbet på, at det var den unge thai, som sad bag disken og sagde hej, da jeg ankom, der skulle massere mig, men nej. Hun skulle åbenbart tage sig af den midaldrende mand, som fik kaffe, og de hviskede lystigt sammen til klirren af kopper og underkopper, mens jeg fik massage.

Jeg fik derfor massage af mutter.

Hvad skal jeg sige...altså...hun er dælme ikke for køn og aaalt for gammel til mig. Men massere kan hun altså. Faktisk så godt, at jeg var lige ved at glemme den midaldrende mand ude på den anden side af det tynde gardin et kort øjeblik (Men også kun et øjeblik).

Det skal siges, at jeg denne dag kun kom for massage og ikke havde lyst til mere. Så jeg kan egentlig ikke klage over massagen. Den var rigtig, rigtig god.

Isoleret set skal massagen have et 9 tal. Et 10 tal bliver det ikke helt, for mutter kunne have masseret lidt længere tid på maven og brystkassen. Dog et stort plus, at hun overhovedet gør det, for det er i sandhed ved at være en glemt kunst i thai miljøet.

Den samlede oplevelse derimod kan ikke blive nær så høj. Mutters udseende, alder og generelle fremtoning trækker gevaldigt ned. Sorry, men sådan er det bare. En del af oplevelsen er vel at være i mere eller mindre tæt kropskontakt med en pæn, yngre pige. Ret irriterende også med kaffedrikkeren og kan da ikke forestille mig, at det på nogen måder er godt for forretningen?? Forstår slet ikke, hvad formålet med det er???

HVIS jeg havde fået samme massage af en ung, flot thai pige og fravær af den kaffeslubrende mand, så havde den samlede oplevelse været et 9-10 tal, og jeg var helt sikkert kommet igen. Men under de eksisterende forhold bliver det nok en 3´er, og Nong behøver ikke booke plads i kalenderen til et nyt besøg fra mig. Gider simpelthen ikke have testosteron 2,5 m fra massagebriksen. Og så ville det for EEN gangs skyld være rart, at man kunne få den unge pige istedet for de gamle modeller. Når man ovenikøbet har bestilt tid, så burde der ikke være nogen slinger i valsen fra stedets side. Men det var der så.

Skal siges at hvis man kan abstrahere fra ovenstående og kun kommer for at få god massage, så skuffer Nong ikke. Jeg kan bare ikke.

Massage: 9

Mutter: 0

Mandlig kaffe slubrer: -3

Samlet oplevelse: 3.

Gentagelsesfare: 0,0.

Vh Beast

Redigeret af DirtyBeast

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...