Hop til indhold
Guest DirtyBeast

Vilawadee Viby

Recommended Posts

Guest DirtyBeast

Jeg var hos Vilawadee for nylig. Jeg bad om 30 min, men de snød og bonnede mig for 60 min = 330 kr (!!!). For at gøre ondt værre fik jeg ikke engang de 60 min, jeg havde betalt for, der blev snydt med tiden, vil tro med omkring en 10-15 min.

Massagen var god på bagsiden, men der var kun antydningen af strejf af inderlåret et par enkelte gange. Ikke nogen pirring, faktisk.

Forsiden fik helt klart for lidt massage taget i betragtning, at jeg måtte betale for 1 time. Vil tro at jeg fik max 5-10 min på forsiden ud af de 45 min, jeg var der. Det er helt klart for dårligt, når nu der hverken er pirring eller ekstra ydelser. Der var strejf af pikken en enkelt gang, da forsiden fik massage.

Jeg var dækket af håndklæder over det meste af kroppen under hele massagen, kun det område, som blev masseret, fik lov at være fri. Selv hovedet havde et håndklæde over, også da forsiden blev masseret. Der blev også brudt varmedunk ovenpå håndklæderne, så jeg kan ihvertfald ikke klage over, at jeg frøs på noget tidspunkt.

Det var sådan set hyggeligt nok, men ikke 330 kr værd, og træls med tidssnyderiet og den ringe massage af forsiden.

Jeg kommer ikke igen.

/Beast

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...