Hop til indhold
Febbe

Maise .. igen igen (mums)

Recommended Posts

Efter at have fulgt med her på eroguide, var jeg blevet lidt lun på Maise, så hun skulle prøves. 

Og det blev hun så her til aften. Da jeg havde på fornemmelsen hun var populær, havde jeg booket tid i forvejen. 

Jeg er mest til GFE, de der robotagtige typer, hvor det bare skal overståes siger mig ikke noget. Så jeg havde bestilt 1 time på forhånd. Det er unægtelig en chance at tage, kemien kunne jo være helt skæv. Men jeg er normalt ikke så hurtig på aftrækkeren, og så er der alligevel hurtigt gået en halv time. Og jeg hader at skulle komme under tidspres.

Men Maise er simpelthen fantastisk. Der er smil over hele femøren og glimt i øjet fra første sekund. Og så er hun helt nede på jorden og utrolig nem at tale med. 30 sec var jeg helt afslappet og 2 min efter stenhård :-). Der var ikke noget galt med kemien der. Jeg har sjældent mødt en kvinde der er så meget på og helt utrolig nærværende. Hendes hænder var over det hele, hun kyssede eminent, langt og vådt. Hendes bryster er helt naturlige og vildt dejlige at lege med. Og så kan de li det tilmed.

Staretede med at få mig iklædt gummi og så gik hun i gang med at sutte min pik. Jeg har endnu ikke oplevet at nogen pige/kvinde har kunnet rumme hele pikken i mund/svælg, men det lykkes Maise 99%. Det var satme frækt. Men det må være hård kost for svælget, især når jeg var så stiv. 

Dernæst var der dømt ridning. Maise startede forsigtig ud. Hun syntes jag var lidt stor, men for pokker hvor var hendes fisse sååååååå dejlig stram. Det var ganske vidunderligt. Jeg var ved at gå ud af mit gode skin af bare liderlighed, da hun pludselig tog mig til roden. Det er jeg heller ikke forvænt med. Men hun gjorde det supergodt. Og så kunne hun virkelig lide det. 

Herefter var der dømt skøn viid og dejlig sex. Vi kørte på i forskellige positioner, stående, liggende, mish doggy. Hun tog imod, som jeg kunne give. Hun var flink til at give små vink og opfordringer. Det var super skønt bare at kunne "hamre jernet i bund". Der var en sprøjte orgasme i doggy. Frææækt.

Det kan være hårdt arbejde, så jeg trængte til at køle lidt af. Maise viser hun er service minded  og giver mig et glas vand (som hun dog havde med i starten). 

Så var det fint med noget olie svensk til at slutte af med. Men jeg blev så stiv og liderlig af det, så jeg ville hellere have et nyt kondom på og så køre færdig i Maise skøøne deejlige fisse. Så det gjorde vi så og jeg kom i en mega udløsning, der drænede den sidste energi jeg havde tilbage. og der var der kun 2-3 minutter tilbage.

Damn... hvor var jeg glad for at jeg valgte en hel time. Det må jeg prøve igen en anden god gang. Amen.

Jeg slutter mig hermed til Maise's hylekor af liderlige hanulve. Pas godt på hende drenge! Hun er en ener. 

mvh

Febbe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Damn... hvor var jeg glad for at jeg valgte en hel time. Det må jeg prøve igen en anden god gang. Amen.

Hehe - der var sgu et hip til de hurtige enkeltydelsesfanatikere der  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der mon et link ? :-)

Venligst

French

Hej French,

Hov det glemte jeg i min salighed

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...