Hop til indhold
Tip toe

Penge på piger - hvor meget har I brugt? (Total)

Recommended Posts

Gæst

3500 for en overnatning? Det er godt nok billigt. Ok, jeg havde engang en overnatning for 2500, men det var en absolut amatør jeg kendte godt. Og vi sov faktisk. Har ellers aldrig gjort det.

Ja, det er det jeg plejer at tilbyde pigen for en aften + overnatning. Det er klart det først kommer på tale når der er god kemi og oprigtig gensidig nydelse. Det har kun været amatørpiger jeg har gjort dette sammen med, og vi har rent faktisk også sovet det meste af natten :) Ville aldrig betale 8.000+ for en nat, som nogle forlanger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ironman

Åh nej..Det var det sidste emne jeg gad se herinde.. :eek:
Jeg er i de aller tidligste 20'ere og har allerede brugt minimum 10.000 dask...
Det var oven i købet først da jeg oprettede profilen her at jeg var sammen med den første :oops:
Jeg tænder bare gevaldigt på det, og vil næsten hellere være sammen med en glædespige end en jeg har mødt i byen.
Jeg er en af de mænd med et godt udseende der eeeelsker det :-P Mums mums..
Til gengæld tror jeg snart at min bankrådgiver snart kommer til at opsøge og smadre mig..He he he..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ironman, der er en tid for alting. Du er ung, måske smuk, men i alt fald liderlig, men har ingen penge som jeg forstår det. Du bør overveje, om købesex er sagen i øjeblikket. Du kan ikke sammenligne dig med os andre, jeg er f.eks. næsten 50, velhavende, og har svært ved at se min pensionisttilværelse som andet end luksuriøs, uanset hvor aktiv jeg er med købesex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ironman, der er en tid for alting. Du er ung, måske smuk, men i alt fald liderlig, men har ingen penge som jeg forstår det. Du bør overveje, om købesex er sagen i øjeblikket. Du kan ikke sammenligne dig med os andre, jeg er f.eks. næsten 50, velhavende, og har svært ved at se min pensionisttilværelse som andet end luksuriøs, uanset hvor aktiv jeg er med købesex.

Fornuftigt svar. Ironman, pas på du ikke sætter dig i en (for) dyb gældssituation pga. pigerne.

Nu hvor du har udseendet til det, så giv Scor eller tilsvarende et forsøg - de 150 kroner det koster om måneden kan hurtigt være tjent ind, især hvis du sammensætter en nogenlunde fornuftig profil og et par gode billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

bum bum....

total siden 1994: 1,5-2,0  mill

billigste 30 kr for BJ i Hanoi ....

dyreste 4000 kr ..privat party med 4 piger.

Bedste: Olivia ....suk....

Næstbedste: Mette, Kelly, Bisseline, Fanny og mange flere....

Bedste bordel: Vestergade 28D ...suk.....

Øjenåbner: de første gange på FKK - Wawuuu

Øv: mange .....gider ikke tænke på dem.

Minus: Rumænske piger i EU - 90% røv kedelige

Plus: God Massage i Bangkok til min. 3000B

Nu har jeg endelig fået fast arbejde, så gider ikke rigtig mere ...

Venligst

Hest

Redigeret af hest69

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bedste: Olivia ....suk....

Olivia var dejlig. Jeg havde fornøjelsen i slutningen af hendes karriere, et par gange. Havde jeg mødt hende i begyndelsen, hos A-gruppen, havde mit købesex forbrug nok været anderledes.Men sådan skulle det ikke være.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lubovnik

Siden jeg startede i 2010:

2010:   50.000

2011: 100.000

2012 :120.000

2013:   90.000

2014:  indtil videre 12.000

I alt ca. 370.000. Fordelt på ca. 55-60 piger. 

Der var en masse der skulle prøves af de første år, og jeg fortryder ingen ting. Det har givet mig en masse gode oplevelser og erfaringer og jeg har udviklet mig og er blevet mere udadvendt og selvsikker. Lader mig ikke længere styre af andres holdninger.   

Alligevel prøver jeg at holde lidt igen nu.... Der er trods alt også andet i livet ;)

Redigeret af Lubovnik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...