Hop til indhold

Recommended Posts

Valery kører kun i København, men jeg bor  50 minutters kørsel derfra. Jeg ringede til hende ( et par dage før mødedag) og aftalte at jeg kunne hente hende på Frederiksundsvej hvor hun har til huse. Igår oprandt så dagen og jeg ringede og aftalte at jeg skulle hente hende kl 22 og at hun skulle blive hos mig hele natten og jeg skulle køre hende tilbage her til morgen. Pris kr 4000,-.

Jeg fik en super oplevelse. Hun var i godt humør, nærværende og engageret. Faktisk synes jeg ikke billederne yder hende retfærdighed - hun ser faktisk bedre ud. Alderen (23)- den holder vist ikke helt. Vi startede med at spille "stripludo", delte en flaske rødvin og havde så virkelig god sex foran pejsen. Vi faldt i søvn i hinandens arme og vågnede op ad formiddagen og jeg kørte hende hjem igen, Kan absolut anbefales - meget god valuta for en - synes jeg- beskeden pris for en hel nat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meget rimelig pris ja!  Rimelig for begge parter, ville jeg synes, med mindre kunden er én, der insisterede på at bolle hele natten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Andre, der lidt mere detaljeret kan fortælle om Valery? Altså ægte foto? GFE? Service, når man ikke vil betale for at have hende sovende, men måske nøjes med 30 minutter?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Faktisk synes jeg ikke billederne yder hende retfærdighed - hun ser faktisk bedre ud. Alderen (23)- den holder vist ikke helt.

Jeg har to hurtige spørgsmål:

1. Er billederne ægte?

2. Du skriver at alderen vist ikke holder helt (du skriver 23, men annoncen siger 25 nu). Hvor gammel tror du hun reelt er?

På forhånd tak.

Katten

Del dette indlæg

Link til indlæg

har kun leget med en finger i 'bagporten' da jeg alligevel stod og bankede på bagved

hun er godt nok fræk og lækker farve

så kysser hun længe og vådt

fik det vildeste blæs op af væggen inden jeg blev smidt ned i sengen og tømt for energi

hun rejser her i weekenden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123

Ja jeg besøgte Valery i dag, billederne er nok ikke taget for nyligt og de har nok fået lidt hjælp. Hendes alder er nok ikke 25 - snarere primo 30, men hvad så. Hendes feedback er fint, når man bestiller tid - der er gode parkeringsmuligheder - og jeg må tage hatten af for hende, hvis det er hendes bopæl og arbejdssted. Det er noget trist.

Hun leverede det der blev betalt for og med en rimelig entusiasme og prisen kan man jo ikke klage over.

Jeg må bare indrømme, at jeg nok ikke er til mørke damers fysik, men som tidligere sagt "smag og behag".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som Sniper123 skriver.

Så vil jeg sige at billeders afvigelse er under 10%. 

Det er ikke reklame.. Jeg har fulgt med her i lang tid, inden da hos venuslogen og hedomax. Men piger med glød :-P , har der været lidt langt mellem anmeldelserne, og det har været svært, at læse med mine øjne, hvad der faktisk stod, i teksten. 

Men Valery lever mere end om til min forventning, selv om hun er primo 30 år ;) Ikke sidste gang jeg er der.

Selv om jeg skal slås med jer andre :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hippo-mennesket skriver for 10 dage siden, at hun rejser. Men den samme annonce er der stadig. Ved nogen om der er skiftet besætning uden at ændre annonce ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke om hun er rejst desværre. Men det kan man vel finde ud af ved at ringe og spørge.

Jeg er ret sikker på det er hende, jeg var hos for omkring et år siden. Hun rejser vist nok frem og tilbage mellem dk og Spanien.

Og kan kun tilslutte mig rosen. Hun er virkelig fræk og sød.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig kan man ringe. Men det er nok ikke ukendt, at hvis en mand ringer og spørger efter Valery, ja så er det præcist, hvad hun hedder. Kunden har altid ret....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bringer lige Valery op i toppen igen for at høre efter friske -  og måske mere uddybende-  erfaringer. Og nej, jeg har ikke brug for at få vide, at jeg selv kan tjekke. Som nogen måske har set, så var det sidste besøg spildte penge, og er det er en fair mulighed for at undgå med lidt forhåndsviden. Ud fra foto er det lidt spøjst, at hun ikke får mere omtale

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår din frustration, hvis du har sat dig fast på hende. Hvis (og det er kun HVIS) det er hende jeg var hos for et års tid siden, så kan jeg godt give et resumé. Det kunne da også være at jeg selv skulle tage chancen og besøge hende...

Hun ser virkelig godt ud, hvis man er til curvy latina. Sødt og flot ansigt. Ikke så høj. Hun var letpåklædt til vores date. Havde lige haft en anden på besøg tror jeg, da jeg måtte vente 15 min. Det gjorde ikke så meget, men alligevel ærgerligt at tænke på, synes jeg. 

Meget smilende og sød. Brysterne er fake selvfølgelig, men stadig bløde og flotte. Hendes bagdel var fantastisk. Tror ikke hun har fået hjælp, selv om det godt kunne ligne. 

Vi blev enige om 1000. Hun lagde sig godt til rette og gav et fint BJ med gummi. Så i en 69. Hendes krop var silkeblød og varm. Hun duftede skønt og smagte ligeledes. Lidt forskellige positioner, men desværre endte det for hurtigt for mit vedkommende. Jeg var ganske enkelt alt for tændt. Der var egentlig til en omgang mere i prisen, men vi endte med at ligge og nusse og snakke en 5-10 min i stedet. Kunne godt have sagt noget, men hyggede mig med hende, så havde ikke noget at brokke mig over.

Det gik lidt stærkt, selv om jeg ikke følte hun pressede på. Det var en af mine første gange hos en GP, så var også lidt usikker på proceduren. 

Håber det hjælper lidt.

Ps. Billede 1-3 ligner hende fuldstændig fra dengang. Om hun så har taget på, tabt sig, hugget "min" Valerys billeder eller andet, skal jeg ikke kunne sige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for det -  fin fortælling selv om den har lidt tid på bagen... Jeg leder efter noget lignende Brenda fra Hvidovrevej, der desværre har lukket butikken, og Valery her synes at kunne komme i betragtning

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har nu været der - så til de, der med åndeløs spænding, har fulgt med her:

Upside: Dejlig smilende kvinde, åben og glad, skøn stram krop med en røv lige efter min smag, fast, rund, perfekt størrelse, flotte bryster, der måske er hjulpet på vej, men uden at det bemærkes. 

Downside: Jeg slap 500 som annonceret for en halv times dansk og fransk. I den absolut billige ende, yes, det ved jeg, men alligevel talewr tidligere besøgende om GFE og kys. Det var der så ikke noget af, hun gik meget direkte til sagen, ingen fransk til hende, målrettet på at få sagen klaret asap, så hun kunne komme tilbage til perlebroderiet. Det lykkedes så også indenfor 20 minutter, og vi skiltes i al venlighed og med smil. Men nogen stor oplevelse var det sgutte..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...