Hop til indhold
Gammelnok

Nittaya Massage og Velvære Vejle

Recommended Posts

Besøgte stedet i løbet af ugen. Jeg ringede uanmeldt på døren og blev inviteret ind af en pæn, slank kvinde medio 30 - lad os kalde hende Wann. Blev vist ind i et lille massagerum med briks og blev bedt om at lægge alt tøjet og mig selv på briksen. Der er flere lukkede rum, men dørene lukker ikke tæt. Der er alligevel stor privacy. Selve massagen er medium, men hun tager fat på en god måde og giver en dejlig velvære massage. Kommer tæt på, men forsøgte ikke mersalg, før jeg selv tog muligheden op. På trods af kommunikationsbesvær, da jeg havde svært ved at forstå hendes engelsk, blev vi enige om en behandling, hvor både hun og jeg blev tilfredse. :-P Jeg tror, der er mulighed for tilkøb fra mange hylder til sædvanlige standard-priser. Alt i alt en god oplevelse.

http://www.mvmassagevejle.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg

okay sted, men pisse dyrt at få fisse, så det blev til HJ for 200 ekstra, hvor hun var nøgen.

Forstår ikke nogle vil gi 1000 kr for 5-10 minutters sex med en thai når det er mange steder ham kan få 30-60 minutter med en der er flottere og bedre sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glæder mig til en god gang Thai massage af hele kroppen en dag i næste uge.

hey , ups jeg havde jo lovet at skrive en lille anmeldelse af

http://www.mvmassagevejle.dk 

Jeg havde booket en tid via hjemmesiden. 

Jeg har en virke proff massør jeg kommer ved ca. en gang i mdr. men havde måtte aflyse min tid på travlhed på jobbet, hvor vi tog en lang dag netop den dag jeg skulle til massør, så tænke denne gang prøver jeg mvmassage , velvidene at deres massagprogram nok ikke er helt det samme som jeg plejer ;-)

jeg kommer ind til en lille sød thai nips ting, og bliver vist ind i et pænt stort rum med en stol og en massagebriks.  hun smutter ud imens jeg smider tøjet og hopper op på briksen. på maven

hun kommer ind og får gang i musikken på hendes smartphone og går ellers igang med oliemassage af ben , baller og ryg samt skuldre, faktisk en ok massage, jeg ligger og nyder hendes hænder på min krop, hun synger lidt med på thai musikken imens hun giver massage.

så vender jeg mig om og hun går igang med forsiden af benene og nærmer sig skridtet med begge hænder og siger så at jeg bare skal sige til der er flere ting på menuen end der står på hjemmesiden. men havde nu bestemt mig for at det kun skulle være almindelig olie massage.

det skuffer hende lidt, hun ville gerne lege lidt ;-) men hun fortsætter med at masser min nakke og forsiden af skuldre, men strejfer en gang imellem pikken. jeg ved ikke om det er fordi hun ikke kan holde fingre væk, tror nu mere hun satsede på at sælge en ekstra ret fra menuen ;-)

men nej ikke denne gang , jeg holdt mig til massagen , og den var faktisk ganske god.

kunne godt finde på at komme der igen  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var for nyligt på besøg der.

Pigen hed Eve (eller noget i den retning) og var en lille, sød thai på omkring 30-35 vil jeg skyde på, med et sødt ansigt og smil, og små søde bryster (så hende kun med kjole på). Hun taler slet ikke Dansk og kun meget gebrokkent Engelsk.

Startede på maven og fik en god slat olie på ryggen. Dejlig lun, så man ikke får kuldeshock. Så blev der trykket lidt rundt på ryggen, ben og skuldre - men vil ikke betegne det som massage, men bare blide berøringer hist og pist. Men ikke noget egentlig muskelmassage.

Efter 15 minutter (vil jeg skyde på, så ikke på uret) var det tid til at vende rundt. Herefter fulgte samme omgang på forsiden, med strejf af inderlår og kuglerne. Da hun var færdig på forsiden, rykkede hun sydpå igen og gik i gang med tættere berøringer omkring kalorius. Den kviterede da også promte - hvorefter spørgsmålet omkring massage kom. +200 for HJ så jeg takkede ja tak (spurgte ikke om mere, og blev heller ikke tilbud mere). Olie kom på og hun gik igang. Det var rigtig dejligt, og der gik da heller ikke mange minutter inden at den spyttede...

Herefter aftøring med køkkenrulle omkring svineriet på maven m.v., hvorefter det fortsatte med køkkenrulle på resten af kroppen. Jeg kunne selv lige tørre efter hvis det var...

Tøj på og betaling 500kr, og så var det det.

Tog ca 45-50 minutter fra jeg kom ind til jeg var ude på gaden igen.

Så for lige at opsummere

Stedet 8/10 - Medium diskret, indgang i en opgang, så man ikke skal stå på gaden - men opgangen ligger tæt på et befærdet kryds, og ruderne er klistret til med Nittaya logoer, så ingen tvivl om at det er massagested. Håndklædet som man lå på blev ikke fjernet mens jeg var der, men det så/virkede rent nok da jeg ankom. Så de skifter det nok mens kunderne ikke ser det - men en lille, fin detalje ville være at fjerne det mens kunden ser det, så han ved at der er "ryddet op" efter ham.

Pigen 9/10 - Talte kun engelsk, men sød lille thai på omkring 155 og små søde bryster. Men sød og smilende og let til latter.

Massagen 1/10 - det var bare blide berøringer og kunne ikke klassificeres egentlig muskelmassage.

HJ10/10 - perfekt udført med bløde strøj og ikke bare maskin pumpe pumpe for at den skulle sprøjte hurtigt. Så det var rigtig godt.

Gentagelseschance 3/10 - så skal det udelukkende være for det dejlige HJ, for massagen var som sagt ikke noget at råbe hurra for. Men tror at der skal prøves noget andet næste gang.

Spørg hvis I vil vide mere

Redigeret af denunge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte stedet her I eftermiddags og fik en rigtig dejlig gang massage af Mai.

Sød pæn og slank pige der heller ikke lagde finger imellem da der blev givet ydelser uden for menukortet. Kunne stort set få hende som jeg havde lyst til og hun legede godt med og selvom hun selvfølgelig er prof virkede det som om hun også blev tændt af det.

1 times massage med fuld service 1200 kr.

Jeg kommer helt sikkert igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er nysgerrig på at høre hvad der gør at folk betaler fx 1200 for massage og sex. Set fra min stol er massage med en uddannet dansk massør til 450 i timen langt bedre, i forhold til kvaliteten og sex kan jo fås for 600/800i Vejle, men kvinder der er langt smukkere, og bedre sexuelt end de fleste thai kvinder.

Skal dog siges enkelte thai kvinder knepper godt., men ofte virker det som om når han har aftalt det hele med en thai så skal det gå hurtigt med at komme.

De fleste thaier er også ubarberede det er ikke lige mig, må jeg indrømme.

Er spændt på at høre hvad årsagen er ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er da helt enig I at sex kan fåes I 15-30 min for den pris du skriver men om de skulle være specielt meget kønnere synes jeg ikke nødvendigvis. er du oppe på en time er prisen faktisk ofte også 12-1400

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar Lasse, er måske blot mig der ikke tænder så meget på thaier rent fysisk.

Det er jo ikke fordi jeg ikke har været diverse steder og fået massage og HJ eller fisse.

Deler nok massage og sex delen i to, og hvis jeg giver 1.200 kr for massage og sex, er det jo 40 minutters massage, uden super kvalitet og kort tids sex.

Har forsat til gode at opleve en thai der er god med munden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror Thai Massage med ekstra er "overgangsstof" før de finder ud af at sex kan købes bedre andre steder. Og så er der sikkert også dem der siger til konen at de skal til massør og så er det træls at blive spottet ved det lokale bordel - og så smider man lidt ekstra penge for lidt sex fordi lidt sex er bedre end ingen sex. Endelig har jeg selv opdaget at man også kan blive lidt afhængig de første 5-10 gange og så koster det også lidt. Når hjernen så kommer til sig selv så finder man ud af at 8 ud af 10 oplevelser faktisk er utrolig slatne og at en spiller havde været væsentlig billigere og bedre :-) iøvrigt for at holde sporet så er Nittaya rent lotteri men har ikke selv oplevet noget specielt godt - men med import af nye piger konstant så er det jo sådan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt svar Bolletrucker.

Ja lotteri er det i forhold til hvordan de spiller pik, enkelte er gode og forstår at lege med den, de fleste tager fat og spiller. Har oplevet flere tror de bare skal spille i 30 sek så kommer den. Som om de ikke kan li det, men de vil gerne ha de 2-300 kr. Flere af den stopper inden efter et eller to sprøjte, og spiller den, det viser jo kompetence niveauet i at gå en udløsning er lav.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror ærligt talt ikke at der er mere lotteri mht hvordan en thai eller en tilfældig ny polsk pige er at være sammen med.. Der er nok omtrent lige mange nitter I begge lejre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjældent en pols pige ikke er god, har haft nogle jeg har knaldet flere gange, og for mig er det klart mere interessante fysisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Slog lige et smut forbi for nyligt. Det var en anden pige end sidst jeg var der. Hun hed Ae - eller noget i den retning. Omkring de 30 med ok store bryster. Så dem kun mens hun stadig havde kjole på, så kan ikke se om det var push-up eller falsk eller hvordan de ellers var.

Spørgsmålet om massage eller mere kom promte da jeg var kommet ind af døren - ehhh HJ til 700kr. Pænt dyrt...

Massagen - vil jeg ikke kalde massage. Trykken hist og pist og så kom der lidt olie på - men der blev slet ikke lagt kraft i overhovedet.

Efter massage (eller hvad man nu skulle kalde det) på skulder, ryg, ben - kom vi til vend rundt. Herefter massage på ben, og så gik det ellers los. Pænt pirrende HJ, så den var faktisk rigtig god.

Nå, efter aftørring fortsatte det med massage på overkroppen samt hovedet.

Så var tiden gået. Til hendes ros, fik hun 60 minutter til at gå.

Gentagelsesfare - aldrig i livet! Slet ikke med så dårlig massage, og så totalt overskruet priser. Det var jo ikke noget med at hun var nøgen eller lavede andre ting til prisen. Også lidt træls set fra min side at spørgsmålet om massage eller mere kom allerede fra starten - kan bedre lide lidt pirren og legen, og så spørgsmålet når tiden er inde...

Så tror nu nok at næste massage besøg bliver et andet sted fremover - for nu har de fået 2 chancer og ikke noget specielt nogen af gangene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...