Guest sweetandhot Skrevet 12. Maj, 2014 Er ikke den bedste til at formulere mig med fine ord og des lige, men vil gerne her fortælle lidt og sige tak til nogle af de dejlige personligheder bag profilerne her på sitet. For lidt over et år siden startede jeg mit bijob som glædespige. Grunden hertil er ikke væsentlig i denne sammenhæng. Havde pænt mange fordomme om glædespiger samt brugere. Har et helt normalt job og familie som ikke ved noget. Og har jeg så erfaret er meget NORMALT blandt glædespiger. og ikke som jeg havde forstillet mig, nogle stakkels piger . Dem er der selvfølgelig også nogle af, men hovedparten er helt normale kvinder. Gæsterne , jøsses, havde forstillet mig det værste, men hold da op nogle lækre fyre og søde mænd, Her måtte jeg igen revudere min tidligere opfattelse. Har man som mig et stort behov for sex er det jo det bedste bijob man kan få Har fået udvidet min horrisont, lært en masse om mig selv og ikke mindst om mænd Har fået et helt specielt forhold til mange af mine faste gæster som jeg ikke havde drømt om. Og vil sige til hver en af jer, Tusinde tak for den tid vi har haft, kommer til at savne jer <3 Meget få dårlige oplevelser jeg har haft. De fleste har været kanon Så til alle dem der har fordomme som jeg selv havde, glem det, det er en helt anden verden end man forstiller sig Har som glædespige på amatør basis haft så mange fantastiske oplevelser på lagnet at jeg bare skal sige tak til dem der har bidraget. Har en vagt tilbage og ser frem til den sidste gang . Beholder min profil herinde, bare som alm. bruger, da jeg ikke vil undvære alle de søde på chatten. Dette oplæg, for at sige tak til mine gæster. ønsker jer alt godt fremover kram Sweetandhot 21 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 12. Maj, 2014 Held og lykke i- og med dit liv fremover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. Maj, 2014 (edited) Er ikke den bedste til at formulere mig med fine ord og des lige, men vil gerne her fortælle lidt og sige tak til nogle af de dejlige personligheder bag profilerne her på sitet. For lidt over et år siden startede jeg mit bijob som glædespige. Grunden hertil er ikke væsentlig i denne sammenhæng. Havde pænt mange fordomme om glædespiger samt brugere. Har et helt normalt job og familie som ikke ved noget. Og har jeg så erfaret er meget NORMALT blandt glædespiger. og ikke som jeg havde forstillet mig, nogle stakkels piger . Dem er der selvfølgelig også nogle af, men hovedparten er helt normale kvinder. Gæsterne , jøsses, havde forstillet mig det værste, men hold da op nogle lækre fyre og søde mænd, Her måtte jeg igen revudere min tidligere opfattelse. Har man som mig et stort behov for sex er det jo det bedste bijob man kan få Har fået udvidet min horrisont, lært en masse om mig selv og ikke mindst om mænd Har fået et helt specielt forhold til mange af mine faste gæster som jeg ikke havde drømt om. Og vil sige til hver en af jer, Tusinde tak for den tid vi har haft, kommer til at savne jer <3 Meget få dårlige oplevelser jeg har haft. De fleste har været kanon Så til alle dem der har fordomme som jeg selv havde, glem det, det er en helt anden verden end man forstiller sig Har som glædespige på amatør basis haft så mange fantastiske oplevelser på lagnet at jeg bare skal sige tak til dem der har bidraget. Har en vagt tilbage og ser frem til den sidste gang . Beholder min profil herinde, bare som alm. bruger, da jeg ikke vil undvære alle de søde på chatten. Dette oplæg, for at sige tak til mine gæster. ønsker jer alt godt fremover kram Sweetandhot Hej Sweetandhot. Alt muligt held og lykke fremover. Og kan du nu have det skønt. pas på dig selv. KK Redigeret 12. Maj, 2014 af kanonkongen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 12. Maj, 2014 (edited) Hejsa sweetie. Pyha jeg er glad for at du fortsætter med at kigge ind til os ind i mellem.. Jeg vil ikke tænke på hvordan du må have det lige nu. Jeg indrømmer blankt at jeg nok er for stor en tude prinsesse til at jeg ville kunne sige farvel. Så tror jeg vil tage den nemme løsnings og bare forsvinde ud i ingenting når den dag kommer. Pas på dig selv sweet. Kram fra hende den lange Redigeret 12. Maj, 2014 af Sisse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 12. Maj, 2014 Er ikke den bedste til at formulere mig med fine ord og des lige, men vil gerne her fortælle lidt og sige tak til nogle af de dejlige personligheder bag profilerne her på sitet. For lidt over et år siden startede jeg mit bijob som glædespige. Grunden hertil er ikke væsentlig i denne sammenhæng. Havde pænt mange fordomme om glædespiger samt brugere. Har et helt normalt job og familie som ikke ved noget. Og har jeg så erfaret er meget NORMALT blandt glædespiger. og ikke som jeg havde forstillet mig, nogle stakkels piger . Dem er der selvfølgelig også nogle af, men hovedparten er helt normale kvinder. Gæsterne , jøsses, havde forstillet mig det værste, men hold da op nogle lækre fyre og søde mænd, Her måtte jeg igen revudere min tidligere opfattelse. Har man som mig et stort behov for sex er det jo det bedste bijob man kan få Har fået udvidet min horrisont, lært en masse om mig selv og ikke mindst om mænd Har fået et helt specielt forhold til mange af mine faste gæster som jeg ikke havde drømt om. Og vil sige til hver en af jer, Tusinde tak for den tid vi har haft, kommer til at savne jer <3 Meget få dårlige oplevelser jeg har haft. De fleste har været kanon Så til alle dem der har fordomme som jeg selv havde, glem det, det er en helt anden verden end man forstiller sig Har som glædespige på amatør basis haft så mange fantastiske oplevelser på lagnet at jeg bare skal sige tak til dem der har bidraget. Har en vagt tilbage og ser frem til den sidste gang . Beholder min profil herinde, bare som alm. bruger, da jeg ikke vil undvære alle de søde på chatten. Dette oplæg, for at sige tak til mine gæster. ønsker jer alt godt fremover kram Sweetandhot Allerkæreste Sweetandhot. Kender dig, desværre, ikke, men synes det var et rigtigt flot, velformuleret og tankevækkende oplæg! - Og hvor har du ret, i forhold til de fordomme der hersker i branchen - både iblandt kvinder og mænd. Vi sexudbydere er nemlig ligeså forskellige som resten af jordens befolkning, vi har blot dét lille fællestræk, at vi sælger en oplevelse med lækker erotik - og hold da fast, hvor nogle oplevelser, og hold da fast, hvor bliver vi rige på erfaringer, mennesker og os selv... Tak for dine ord her og alt godt fremadrettet. Knus fra Smuk Enlig Mor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 12. Maj, 2014 Hvor er det smukt at en glædespige siger pænt farvel til sine gæster (selv om hun stadig vil kigge forbi herinde) LIKE A LOT 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. Maj, 2014 Sweetandhot, god vind i sejlerne fremover Verden er lille, hvem ved vi ses nok igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sweetandhot Skrevet 12. Maj, 2014 tak og lige over til jer <3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 12. Maj, 2014 Rigtig god vind fremover, ser frem til sidste besøg hos dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 12. Maj, 2014 Hej Sweet'e også en farvel og tak hilsen fra mig Når dig nok ikke sidste gang, men det ved du, knus og held og lykke, Rolias Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Maj, 2014 Skønt at læse, at du har haft mange dejlige oplevelser med dit bijob. Kunne godt forstille mig, at det bliver svært at stoppe, når man næsten udelukkende har haft positive oplevelser. Bestemt også fint at bevare sin profil - så føles det måske ikke som en helt kold tyrker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 12. Maj, 2014 Dejligt at du siger farvel til dine gæster. Held og lykke fremover! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 12. Maj, 2014 Jeg håber, at du under overfladen siger et mere privat og intimt farvel til dine gode stamgæster, end det er muligt her i et åbent forum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Maj, 2014 Ak og ve! Sorgens dag nærmer sig! Sweetandhot, du er en ener! Selvom der er super mange dejlige glædespiger derude - og herinde ikke mindst - så er du en ener! Jeg krydser fingre for, at det kun er orlov, du tager Varme hilsener Jens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Maj, 2014 Hej Sweetandhot Jeg har læst dit indlæg, og jeg synes, du formulerer dig formfuldendt! Du får jo sagt alle de rigtige ting - for hvor er det dog en helt anden verden, end den man forestiller sig, når man ikke har kendskab til den. Hvor er kunderne dog "almindelige": rare, høflige og hensynstagende mænd med mange forskellige og velbegrundede anledninger til at søge en glædespige. Og hvor har man dog selv haft mange fordomme, som er blevet gjort til skamme! Om både kunderne og pigerne ... En ting, som jeg selv ofte har tænkt, efter at jeg er trådt over tærsklen ind til denne verden, er, at der findes langt værre former for prostitution end den, der udspiller sig mellem glædespige og kunde. Den kollega (på kontoret vel at mærke), som sælger sin sjæl til chefen, fordi han er bange for en fyring f.eks. ... er han ikke i bred forstand en langt større prostitueret end jeg, fordi han ikke er tro mod sig selv? Så længe vi har hjertet med i det, vi gør, så ER der efter min mening ikke tale om prostitution. Et langt stykke hen ad vejen tjener vi et godt formål, og jeg føler, at jeg kan stå inde for det, jeg gør. Hvis ikke jeg kunne, ville jeg standse - ligesom jeg kunne håbe, at kollegaen ville ende med at sige fra over for chefen og genvinde sin selvrespekt. Tak for dine ord - det var dejligt at se dem på skrift Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gnaffe 22 Skrevet 25. Maj, 2014 Hej SweetAndHot. Tak for et par dejlige og uforglemmelige oplevelser som jeg altid vil huske med længsel. Du er absolut et unikum, Dejlig at se dig få orgasmer, og dine safter smager jo himmelsk. Dejlgt at slikke begge dine frække huller. Din krop er bare som den skal være, så lad nu være med at lave den om. Ja det er jo kun de bedre vidende som tror at det er gamle, perverse og usoignerede mænd som bruger glædespiger, trist at det dominere hele den offentlige debat. Du skal have et stort TAK herfra. Blot min lille hilsen. /G 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sweetandhot Skrevet 25. Maj, 2014 Tak for alle input min sidste vagt er ved at rinde ud og har været noget af en karrusel tur. Tak til alle. En masse kram og ønsker om alt godt til alle ♥ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 25. Maj, 2014 Tak for alle input min sidste vagt er ved at rinde ud og har været noget af en karrusel tur. Tak til alle. En masse kram og ønsker om alt godt til alle ♥ Mange vil savne dig, held og lykke fremover og tak for de timer vi har haft sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sweetandhot Skrevet 25. Maj, 2014 Selv tak søde. kys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 25. Maj, 2014 Held og lykke fremover sweet pie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirMikeXL 37 Skrevet 24. Februar, 2016 Selvom SweetAndHot er stoppet for længe siden (ca maj 2014) vil jeg ære hendes minde! Hun var ABSOLUT FANTASTISK og VIDUNDERLIG i sengen. Og det er hun selvfølgelig stadig. For det var simpelthen hendes natur at være TOTALT LIDERLIG. Lykkelig den mand som knalder hende nu. Jeg glemmer hende aldrig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 714 Skrevet 25. Februar, 2016 SirMikeXL skrev, for 11 timer siden: Selvom SweetAndHot er stoppet for længe siden (ca maj 2014) vil jeg ære hendes minde! Hun var ABSOLUT FANTASTISK og VIDUNDERLIG i sengen. Og det er hun selvfølgelig stadig. For det var simpelthen hendes natur at være TOTALT LIDERLIG. Lykkelig den mand som knalder hende nu. Jeg glemmer hende aldrig. Helt enig! Hun var i en klasse helt for sig! ... DAMN, hvor jeg dog savner mine lege med hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg