Hop til indhold
knallert

go mandag

Recommended Posts

Guest Sisse

Ja sikke dog et møgvejr der er her i Ålborg. Men godt der så er varme hænder til at sætte gang i blod omløber.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja sikke dog et møgvejr der er her i Ålborg. Men godt der så er varme hænder til at sætte gang i blod omløber.

Her buldrer og brager det.

Og så regner det ekstremt voldsomt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Her skinner solen også ind i mellem... Men i weekenden bliver det sommer igen juuuuhuu, strand og bikini year live it... Skøn dag til jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Uha line. Det lyder lovende. Så kan jeg komme i haven igen og luge..... i bar røv. Hæ hæ. Elsker at bo på landet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Uha line. Det lyder lovende. Så kan jeg komme i haven igen og luge..... i bar røv. Hæ hæ. Elsker at bo på landet

Det lyder sgu hyggeligt sisse pigen, pas på med brændnælderne hihi... Ja det er skønt på landet- fred og ro og masser af frisk luft smil. God fornøjelse mange knus til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg

blandet landhandel her....  men rabarberne var våde da jeg plukkede dem for en time siden så det må næsten lige have regnet meget :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Ha ha Sisse den bemærkning minder mig om noget. Fik taget billeder sidste år og på et af dem kan man se to meget hvide striber under ballerne. Gæsten sagde at man godt kunne se at jeg nok ikke lige havde haft numsen op mod solen når jeg lugede ukrudt.

Så æhhh det husker jeg lige i år. :P

Vejret i Esbjerg. Blandet å så blæser det a høvled til som det plejer.

Kh en Sunny med vind i håret. :). Vil å ha rigtig sommer nu. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha ha Sisse den bemærkning minder mig om noget. Fik taget billeder sidste år og på et af dem kan man se to meget hvide striber under ballerne. Gæsten sagde at man godt kunne se at jeg nok ikke lige havde haft numsen op mod solen når jeg lugede ukrudt.

Så æhhh det husker jeg lige i år. :P

Vejret i Esbjerg. Blandet å så blæser det a høvled til som det plejer.

Kh en Sunny med vind i håret. :). Vil å ha rigtig sommer nu. :)

Det godt nok træls a bie a sønnejyde.

Næsten sønderjydsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...