K-Man 34 Skrevet 12. Maj, 2014 Lørdag nat efter en gang Eurovision i B/W hallerne landede jeg med bussen på hovedbanegården. Når jeg nu var i KBH og så tæt på var det nærliggende lige at tage turen forbi club 18. Fandt hurtigt ud af at der ikke var særlig mange af de udenlanske piger der plejer at Være der -og ingen af de kønnere. Når men skidt spiller på mange heste, og ganske rigtigt får øjenkontakt med et stk. shemale. Hun kommer hen sætter sig på skødet -spørg hvad jeg er til. Da jeg svarer: a good time -spørg Maritza. Wanna fuck my ass -jo tak:-) Ind i et af rummene lidt kys lidt aen af lillemanden. Så var der udveksling af penge. Maritza satte kondom på mig og gik så i gang med at give et dejlig blow mens jeg stod op. Spurgte så hvad jeg var til. Everything svarede jeg. Så hen på sengen og i en 69'er. Hun har god størrelse pik-ikke for stor. Gik ikke lang tid før hun var helt stiv ...og jeg var tæt på at komme, da jeg var godt tændt allerede ved ankomsten til club 18 Jeg stoppede Maritza så jeg ikke kom. Jeg blev så spurgt hvem der skulle kneppes først. Up to you sagde jeg. Så mig på alle fire. Var tæt på at tro det ikke ville gå gjorde lidt ondt til start-men- hurtigt blev det til ren nydelse. Efter 5min var det min tur til at kneppe Maritza. 2min og jeg kom. Maritza nåede ikke at komme. Maritza er efter min mening ganske køn feminin med former -og super sød. Jeg har nu hendes prv nr så jeg kan besøge hende i mere private rammer -og vil da overveje det:-) /K-Man 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 13. Maj, 2014 Uhm, det lyder som en lækker oplevelse. Måske skulle jeg besøge club 18 :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbh Skrevet 13. Maj, 2014 Lyder frækt, kommer der mange shemale i club 18 og hvilke dage og tidspunkter er bedst hvis man vil møde piger,tv,ts generalt-Nogen som ved det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pia Lindblad Skrevet 13. Maj, 2014 Hejsa til dig og godmorgen Der kommer få på alm hverdage men fredag og lørdag kommer der flere af dem og de fleste rigtige søde men fredag og lørdag kommer de.God fornøjelse Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbh Skrevet 13. Maj, 2014 tak, vil jeg prøve så, hva koster pigerne og shemalene ca ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg