Hop til indhold
Dragondog

Candy Thai Wellness - ANNA - NICE!

Recommended Posts

Har været på besøg her http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=18420 forleden.

Wouw. Sikke en oplevelse

Det var godt nok den smukkeste thaipige (ca. 26 år) jeg fik massage og afslutning af.

Jeg kunne seriøst ikke tro mine øjne. Jeg tænker på - sådan en smuk pige, som massagepige? WTF???

Hun var rigtig sød og lækker. Alt var som perfekt hos hende, synes jeg. Hun havde jeg tror B skål. Jeg var helt op at flyve, bare på at se hende.

Det eneste der var at sige var at prisen for fuldpakke var for dyr i mine øjne. Så jeg tog en BJ med kondom for 500,- ud over massagen til 500,- Ialt = 1000,-

Men jeg skal sige jer! Hvis jeg havde pengene havde jeg hoppet på hende hver dag! Hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nimbush

Lyder godt. :-)

Hvad med billederne, stemmer de over ens med hvem der er på stedet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

De sidste to billeder er nok af Anna...

Fælles bad ved jeg ikke, da jeg ikke har set rummet... Men hold da fest, hun er smuk på den naturlige måde.

Hun ryger nok op på top 1 i thailisten af de besøg jeg har haft igennem årene, for den gode service og for hendes udseende.

Men de smukke og unge ved, hvad deres pris er :) og selvfølgelig i den dyre ende... Hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nimbush

De sidste to billeder er nok af Anna...

Fælles bad ved jeg ikke, da jeg ikke har set rummet... Men hold da fest, hun er smuk på den naturlige måde.

Hun ryger nok op på top 1 i thailisten af de besøg jeg har haft igennem årene, for den gode service og for hendes udseende.

Men de smukke og unge ved, hvad deres pris er :) og selvfølgelig i den dyre ende... Hehe

Ok. Og hende den anden der er billeder af, så du hende? Eller er Ann den eneste på stedet? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blowjob for 500 er da ikke specielt dyrt, hvis hun virkelig er varen.

Men hvad skulle hun have for en halv time med det hele?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest GMF

Blowjob for 500 er da ikke specielt dyrt, hvis hun virkelig er varen.

Det skriver han heller ikke....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var også forbi stedet forleden, og fik 1 time olie af ANNA. Og ja hun er lækker, men jeg midstede lysten til det ekstra allerede da hun tog håndklædet ned af en krog bag på døren - det så bestemt ikke nyvasket ud. Og lyset blev dæmpet med det samme så jeg næsten ikke kunne se stolen til mit tøj.

Den slags signalere, for mig i hvert fald, ringe renlighed = turn off.

Massagen var såmen ok, men stedet er helt sikkert mere til de ekstra ydelser end massagen, se bare den runde seng og spejlene, hvor jeg også fik min behandling.

Fik da også tilbudet om ekstra, som jeg takkede nej til flere gange, uden at vide prisen. men på menukortet stod en b2b i 30 min til 1000,- og på euroguide en tantra til 600,- så man har jo en ide om prisniveauet

Jeg skalerne indrømme at hun er lækker og hende med de store bryster ser også tillokkende ud, så måske jeg giver dem en chance til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skriver han heller ikke....

Nej, han skrev at fuldpakken var for dyr, så han tog et bj til 500 i stedet. Hvortil jeg svarer at 500 for et bj ikke lyder dyrt, så hvorfor er fuldpakken så dyr.

Vi har dog stadig ikke fået svaret på hvad det koster, så klogere er vi ikke blevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...