Hop til indhold
Toddy

En dyr,men ganske underholdende dag

Recommended Posts

Nu er jeg lige kommet hjem fra en lille tur i byen :rolleyes:

Det er som sådan ikke en anbefaling, men nærmere en beskrivelse af en lille tur i byen og derfor er den lagt under hyggesnak.

Det startede jo egentlig med at jeg pga. forkølelse, var nødt til at aflyse en aftale jeg havde i torsdag :(

Det kunne desværre ikke lade sig gøre at lave en ny aftale igår, så jeg var nødt til at finde et alternativ.

Valget faldt på en gang massage, hos bangkok i Hillerød.

Jeg ringede og bestilte en time til kl. 15.00

Der var et par timer, til jeg skulle være der, så jeg havde god tid, hvilket ikke altid er en fordel for mig, for det giver mig tid til at gå og tænke og de tanker jeg nu gik med her, var at jeg syntes at jeg havde fortjent noget helt specielt, efter skuffelsen torsdag og at det måske kunne være ganske hyggeligt, hvis man nu havde to dejlige tøser til at forkæle sig.

Nu er der sjældent langt fra tanke til handling hos mig, så jeg ringede til Bangkok og fik bestilt to piger :cool: :cool:

Vel ankommet bliver jeg modtaget af Nancy, pigen der også masserede mig sidst jeg var der, så det tegnede jo godt :-P

Jeg blev fulgt op af trappen og nu overladt til en anden dame. Hun var noget ældre, men havde en flot krop.

Hun fulgte mig ind på et af værelserne og bedte mig om at klæde mig af, mens hun lagde rene håndklæder på briksen.

Imens snakkede vi om hvad jeg havde lyst til og hun tilbød den fulde cocktail med to piger og her lavede jeg nok min første fejl, for i stedet for at få den fulde pakke, valgte jeg massage med to nøgne piger og HJ som afslutning.

Vi fik ordnet betalingen og hun forlod mig lidt, mens jeg fik det sidste tøj af og lagde mig på briksen.

Da hun kom ind igen, sagde hun at Nancy snart ville komme og det var jeg rigtigt glad for, for hun er sgu sød.

Da Nancy kom ind fik jeg et stort smil og et kys og så sagde hun velkommen tilbage, for hun kunne huske mig, selvom jeg kun havde været der en gang før for en måned siden

Det syntes jeg var ret flot, men det skyldes måske at jeg var ved at vælte hende ned af briksen sidste gang :unsure:

Fed følelse med to dejlige piger der begge masserer og pirrer overalt på kroppen. Nu vil jeg ikke gå i detaljer med hver en enkelt lille ting ved massagen, blot sige at det var rigtigt dejligt og efter et stykke tid bliver jeg bedt om at vende mig om.

Jeg er ikke typen der er helt stille, når jeg nærmer mig og må tydeligvis have lavet lidt for meget støj, for lige pludselig fik jeg presset et dejligt bryst i munden med besked om at sutte og der blev det indtil jeg var færdig :rolleyes:

Bagefter var pigerne ved at dø af grin og jeg blev forklaret at hun havde ment at det var en bedre løsning, end at bede mig om at være lidt mere stille. Jeg må tilstå at jeg er ganske enig :grin:

Nå men tiden går jo som bekendt hurtigt, når man hygger sig, så efter endt massage og vask med varmt vand og vaskeklud, stod jeg igen i solskinnet på helsingørsgade

Pigerne havde efterladt mig smilende, glad og tilfreds, men også med en lyst til at der skulle ske noget mere, hvilket nok ikke var sket, hvis jeg havde valgt den fulde pakke og havde været pumpet totalt flad :wink: :wink: .

Nå men jeg fik ringet til min mor og inviteret hende og hendes mand i Tivoli og så spise smørrebrød i grøften. De sagde ja, så jeg ringede til Plaza og fik bestilt et værelse til natten, for man kunne jo aldrig vide hvad det ville udvikle sig til.

Copenhagen Plaza er helt klart mit favorithotel i København.

Det er ikke sprit nyt, men et godt gammelt klassisk hotel, med en charmerende indretning og det kan jeg meget bedre lide end de typiske stål og marmor hoteller.

Til god smørrebrød hører der sig jo også god øl og et par gode snapse til, så efter et par stykker af hver og et par gode cocktails og drinks i tivoli, var det ved at være tid til at sende min moder og hendes mand hjem i en taxa og så gik turen til Club 18

Efter at have løbet spidsrod imellem et ret stort antal mørke gadepiger, der efter min mening er ALT for pågående, ankommer jeg så til club 18 og bliver lukket ind.

Der var ret mange mennesker, men desværre var langt de fleste mænd og ikke så mange piger.

Mine øjne faldt først på en høj flot blondine, men hun så desværre så sur ud og det tænder jeg slet ikke på, men så så jeg en brunette, hun var noget lavere og en lille smule buttet, men hun havde et flot ansigt og smilede sødt til mig.

Jeg tog kontakt og hun viste mig hurtigt rundt på stedet, hvilket var en del større end jeg først havde regnet med.

Efter endt rundtur, snakkede vi lidt og blev enige om et blow til 500kr.

Vi gik ind i et af rummene og jeg fik betalt og så gik det sgu lige pludselig stærkt, for hun hev op i sin bluse, så jeg kunne se hendes bryster, trak mine bukser ned, skubbede mig ned på sengen og gik i gang

Hold da kæft, der var tempo på og i løbet af få sekunder var kondomet på og hun gik igang med at sutte i et rasende tempo

Resultatet udeblev ikke og bagefter af med kondomet, en hurtig aftørring, et lille smil og så lå jeg ellers alene i rummet, med en lettere overrumplet fornemmelse. ;)

Nå men jeg fik pusten og fik bukserne på, kom ud på et af toiletterne og fik vasket mig lidt og gik så tilbage til baren, for at få mig en øl.

Mens jeg drak min øl, sad jeg og kiggede mig lidt omkring. Selvom der var flere mænd end piger, var det lidt som om at pigerne holdt sig til nogle bestemte mænd, der dog ikke så ud til at være i købe humør, men jeg kan jo tage fejl.

Det der ikke skete, var at der kom en masse piger og henvendte sig til mig, hvilket jeg måske havde regnet lidt med. Der kom dog en trans, men da det ikke lige er mig, så sagde jeg pænt nej tak.

Det gav mig dog i stedet tid til at drikke min øl og samle lidt energi :P

Der gik dog ikke sålænge, før end at mine øjne faldt på en anden blondine. Hun var ikke helt så flot som den første, men hun virkede sød og glad og det kan jeg rigtigt godt lide.

Hun så hurtigt at jeg kiggede på hende og kom over til mig og vi fik hurtigt lavet en aftale om fransk og dansk og det var sgu også til 500kr, så det fattede jeg ikke så meget af.

Sexen foregik, næsten med samme hæsblæsende tempo og efter at have sutte i få min, hoppede hun op på mig og red mig til jeg var færdig.

Wam bam thank you mam

Nu gad jeg ikke rigtigt mere så jeg forlod Club 18 igen og gik ud og fik mig en drink inden end at jeg gik tilbage til mit hotel for at sove.

Konklusionen på club 18 er nok for mig, at jeg ikke er til den slags sex. Pigerne er såmænd flotte og sexede, men den slags lynknalderi er nok bare ikke mig, selvom at man jo kan have sex med 4 forskellige piger, for 2000kr.

Alt i alt en dejlig, men ret dyr dag :rolleyes:B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elsevier

500 for et blow? Så er du sgu blevet snydt. Eller snydt og snydt. Der sælges ikke ydelser under 500 kr, så hvis det kun var blow du ønskede så er det jo fair nok. Det er vist en fast regel pigerne imellem, for at priserne ikke bliver dumpet. Men det er nævnt op til flere gange her på EroGuide at 20 min. alt blidt er fast pris på 500 kr, og 30 min alt blidt er 1000 kr i Club 18.

Men sjov beretning om en fed dag :) .

Redigeret af Elsevier

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har du sikkert ret i, men det er det man må tage med efter en del øl og drinks osv.

Jeg tager det som en oplevelse ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

500 for et blow? Så er du sgu blevet snydt. Eller snydt og snydt. Der sælges ikke ydelser under 500 kr, så hvis det kun var blow du ønskede så er det jo fair nok. Det er vist en fast regel pigerne imellem, for at priserne ikke bliver dumpet. Men det er nævnt op til flere gange her på EroGuide at 20 min. alt blidt er fast pris på 500 kr, og 30 min alt blidt er 1000 kr i Club .

Sjovt, sådan har jeg slet ikke forstået det; jeg har læst det som, at pigerne solgte alt billigere i club 18. Rejses forslag om danske piger i club 18 læste jeg også som, at de så skulle sælge alt billigere, helt ned til 40 % under normal. Men nu ser det så alligevel ud til, at pigerne tager helt alm priser, 1000,- for en halv times blide former ;-)

Dog ser det ud til, at Toddy fik de hurtige versioner af 20 minutter, øv :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjovt, sådan har jeg slet ikke forstået det; jeg har læst det som, at pigerne solgte alt billigere i club 18. Rejses forslag om danske piger i club 18 læste jeg også som, at de så skulle sælge alt billigere, helt ned til 40 % under normal. Men nu ser det så alligevel ud til, at pigerne tager helt alm priser, 1000,- for en halv times blide former :wink:

Dog ser det ud til, at Toddy fik de hurtige versioner af 20 minutter, øv :sad:

Haha det må man sige Liv, det gik sgi så stærkt at jeg dårligt kunne følge med ;-)

Det er så ikke lige den slags sex jeg er til, men nu er det prøvet.

Jeg kan så heller ikke se at det er billigere, end at få en "quikie" hos så mange andre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha det må man sige Liv, det gik sgi så stærkt at jeg dårligt kunne følge med :wink:

Det er så ikke lige den slags sex jeg er til, men nu er det prøvet.

Jeg kan så heller ikke se at det er billigere, end at få en "quikie" hos så mange andre

Det lyder som en newbie fejl med et blow til 500 på C18 :D

Du skal ikke regne med at få GFE på C18.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder som en newbie fejl med et blow til 500 på C18  :D

Du skal ikke regne med at få GFE på C18.

Det havde jeg nu heller ikke regnet med og jeg er jo en newbie, men skidt for det var da en oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjovt, sådan har jeg slet ikke forstået det; jeg har læst det som, at pigerne solgte alt billigere i club 18. Rejses forslag om danske piger i club 18 læste jeg også som, at de så skulle sælge alt billigere, helt ned til 40 % under normal. Men nu ser det så alligevel ud til, at pigerne tager helt alm priser, 1000,- for en halv times blide former :wink:

Var det ikke kun for medlemmer af den klub, der blev dannet i klubben?

Men bortset fra det har jeg kun de bedste minder fra Bangkok. Det var dengang, Linda var der.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var det ikke kun for medlemmer af den klub, der blev dannet i klubben?

Men bortset fra det har jeg kun de bedste minder fra Bangkok. Det var dengang, Linda var der.

Jeg fik desværre ikke fat i hende den andens navn, men Nancy er sgu en sød og smilende tøs, så måske du skulle genoplive gamle minder ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin beretning, Toddy - tak for den.

Kombineret med visse andre beretninger fra C18, må jeg konkludere, at dét sted ikke er Københavns nye svar på de tyske FKKs. Den i Berlin, Artemis, har jeg haft nogle fantastiske stunder på, men der er også tysk disciplin med tid og ydelser. Som jeg forstår det - måske forkert - er C18 i praksis drevet af rumænske bartendere og ydelserne leveret af rumænske piger - så alt i alt får man, hvad man ville få på en luderbar i Bukarest.

Hvis ikke jeg hører noget radikalt anderledes om C18, så er det ikke et sted jeg kunne finde på at besøge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin beretning, Toddy - tak for den.

Kombineret med visse andre beretninger fra C18, må jeg konkludere, at dét sted ikke er Københavns nye svar på de tyske FKKs. Den i Berlin, Artemis, har jeg haft nogle fantastiske stunder på, men der er også tysk disciplin med tid og ydelser. Som jeg forstår det - måske forkert - er C18 i praksis drevet af rumænske bartendere og ydelserne leveret af rumænske piger - så alt i alt får man, hvad man ville få på en luderbar i Bukarest.

Hvis ikke jeg hører noget radikalt anderledes om C18, så er det ikke et sted jeg kunne finde på at besøge.

Nu skal man jo nok ikke dømme alt for hårdt ud fra hvad jeg skriver, for der er jo nok mange der er mere til den slags sex end jeg.

Med hensyn til den tid jeg fik, så er jeg jo ikke sikker på hvor mange min og man må jo sige at begge pigerne fik mig til at komme og det er jo egentligt ganske godt gået, med tanke på at jeg jo havde fået noget at drikke.

For mig er det så bare ikke lige den måde jeg har lyst til at have sex på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var det ikke kun for medlemmer af den klub, der blev dannet i klubben?.

så ville det jo slet ikke give mening for pigerne, at gå så langt ned i pris, hvis de kan sælge til alm pris i klubbens normale åbningstid? ;-)

Men jeg ved heller ikke, om det overhovedet er muligt for danske piger, at sælge sex dernede, måske sidder de rumænske piger på markedet i klubben?

Del dette indlæg

Link til indlæg

så ville det jo slet ikke give mening for pigerne, at gå så langt ned i pris, hvis de kan sælge til alm pris i klubbens normale åbningstid? :wink:

Men jeg ved heller ikke, om det overhovedet er muligt for danske piger, at sælge sex dernede, måske sidder de rumænske piger på markedet i klubben?

Du kunne jo prøve at gå derned og se hvad der ske - tror du ville blive noget efterspurgt, hvis det rygtes at du giver mere end 5 min sex for kr. 500,-.

Mit indtryk fra gadepiger andre steder er, at det for dem kun drejer sig om at kapre så mange kunder som muligt, så hurtigt som muligt, så de kan tjene så meget som muligt - derfor jo mindre tid de skal tilbringe sammen med kunden, desto mere tid har de til at komme ud på gaden og kapre nye kunder - at de på den måde ødelægger deres egen forretning ved at skræmme kunderne væk og dermed får færre kunder og dermed længere tid mellem kunderne, synes ikke at interessere dem.

En god ide, kunne det evt. være at forhøre sig lidt blandt de andre gæster om de enkelte piger  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kunne jo prøve at gå derned og se hvad der ske - tror du ville blive noget efterspurgt, hvis det rygtes at du giver mere end 5 min sex for kr. 500,-.

Mit indtryk fra gadepiger andre steder er, at det for dem kun drejer sig om at kapre så mange kunder som muligt, så hurtigt som muligt, så de kan tjene så meget som muligt - derfor jo mindre tid de skal tilbringe sammen med kunden, desto mere tid har de til at komme ud på gaden og kapre nye kunder - at de på den måde ødelægger deres egen forretning ved at skræmme kunderne væk og dermed får færre kunder og dermed længere tid mellem kunderne, synes ikke at interessere dem.

En god ide, kunne det evt. være at forhøre sig lidt blandt de andre gæster om de enkelte piger  :)

Klubben har "faste" piger tilknyttet, men typisk senere på aften kommer gadepigerne ned med deres kunder....

Jeg tror ikke at kunderne kommer på C18 i forventning om god service og de har slet ingen forventning om at møde en dansk pige. De fleste forventer bare en "quickie", wam bam thank you mam

Del dette indlæg

Link til indlæg

Klubben har "faste" piger tilknyttet, men typisk senere på aften kommer gadepigerne ned med deres kunder....

Jeg tror ikke at kunderne kommer på C18 i forventning om god service og de har slet ingen forventning om at møde en dansk pige. De fleste forventer bare en "quickie", wam bam thank you mam

gud - så må jeg da tage derned en fredag ind i mellem - jeg elsker variationen i sex... fra den mere intime halvtimes som jeg oplever på vagterne til det i beskriver... hvor kunne det lyde sjovt

det perfekte komplimentær-udbud til mine almindelige vagter de uger hvor jeg seriøst ikke kan få nok *Gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

gud - så må jeg da tage derned en fredag ind i mellem - jeg elsker variationen i sex... fra den mere intime halvtimes som jeg oplever på vagterne til det i beskriver... hvor kunne det lyde sjovt

det perfekte komplimentær-udbud til mine almindelige vagter de uger hvor jeg seriøst ikke kan få nok *Gg*

Så giv lige et prej

og kunne du få det

til at passe sammen

med at Liv også

kommer derned, så

Laver jeg en to stops

strategi med et splash

and dash og et

gummiskift imellem ;-)

Uha en aften

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...