Hop til indhold
Nye tider

Forbud mod Købesex i DK - den "Svenske model" = umenneskelig

Recommended Posts

Kære SMO

- jeg er selv øv over at det blev et sådant forfærdeligt layout, :mrgreen:  med en alt for lille skrift.

Når jeg laver længere skriv eller der skal suppleres med researches, skriver jeg altid kladde i Word, og så ellers kopiere ind på EG

Jeg brugte faktisk 1½ time på at sætte mig ind i "stoffet" som der linkes til om "Den Svenske Model" og derfor er min konklusion = umenneskelige forhold for pigerne. 

At det så går galt med selve formateringen og valg af skrifttype og størrelse - er bare pissed også for MIG.

Det kan være jeg prøver en gang mere, - for der er faktisk i den efterfølgende debat, hvor holdninger og konklusioner er lysår fra de faktiske undersøgelser.

Jeg beklager meget

Her lidt om Anne-Grethe Bjarup Riss holdninger fra en debat på TV2 morgen tv  :

" title="Eksternt link:">

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kan du så ikke fortælle mig, hvor nøjagtigt det står med den fiktive handlede kvinde, for det afsnit kan jeg ikke finde? gerne med side nummer og afsnit nummer? Har prøvet at finde det afsnit, men har fejlet, hvilket jo også menneskeligt...

På side 39 finder du historien om Ivanna. Under tabel 0.23 og 0.25 finder du oplysningen om at svarene er afgivet henholdsvis uden og med historien.

Del dette indlæg

Link til indlæg

På side 39 finder du historien om Ivanna. Under tabel 0.23 og 0.25 finder du oplysningen om at svarene er afgivet henholdsvis uden og med historien.

Takker og bukker....jeg har kigget de forkerte steder...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...