Columbus 3 Skrevet 19. Maj, 2014 Nogen der ved, om Gina Faith stadig holder pause eller om hun fra tid til anden er tilbage ? Siden nytår har hendes hjemmeside kun været opdateret sporadisk og hun har så vidt jeg kunne se kun haft enkelte spredte vagter, da hun har haft andre, private ting at se til. Det lykkedes mig at træffe gudinden i April, hvor jeg oplevede hende som akkurat lige så dejlig og sprudlende som vanligt, men siden da har hun ikke lagt nye vagtplaner op. Er der nogen af hendes (endnu mere) faste kunder, som ved, om hun blot fortsat holder pause og vi kan forvente at se hende tilbage igen? Lad os under alle omstændigheder krydse fingre for, at hun kommer rigtigt oven på, uanset, hvad hun vælger ift. sit virke som gudinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 19. Maj, 2014 Hun er fortsat kun på meget sporadisk. Der er noget privat der stikker en kæp i hjulet for at hun er mere på. Som det ser ud i øjeblikket, så er hun kun på når der er overskud til det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Display 182 Skrevet 19. Maj, 2014 Som Plaskeren skriver, så er hun sporadisk på... Jeg er sikker på at Gina nok skal melde sin ankomst på hjemmesiden. Dybere detaljer har jeg ikke, men alt for meget spekulation tror jeg Gina vil frabede sig i tråden. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 19. Maj, 2014 Jeg kan i bibringe oplysninger om Gina færden. Men jeg ved hun sommetider kigger her inde og vil bare lige skrive.. Hei Gina. Håber at du er okay. Du er i hvert fald savnet. Jeg håber dine gæster respektere dit privat liv og blot nyder det når du er tilbage. Pas på dig selv og dine. Og jeg håber du har det godt hvor du er. Skulle det være sådan at du aldrig åbner op til himmerige igen. Så skal du vide at du i mine øjne er en af de mest fantastiske kvinder i branchen. Kram fra Sisse 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 19. Maj, 2014 Jeg kan i bibringe oplysninger om Gina færden. Men jeg ved hun sommetider kigger her inde og vil bare lige skrive.. Hei Gina. Håber at du er okay. Du er i hvert fald savnet. Jeg håber dine gæster respektere dit privat liv og blot nyder det når du er tilbage. Pas på dig selv og dine. Og jeg håber du har det godt hvor du er. Skulle det være sådan at du aldrig åbner op til himmerige igen. Så skal du vide at du i mine øjne er en af de mest fantastiske kvinder i branchen. Kram fra Sisse Ååårhh, hvor sødt . Men hun vender stærkt tilbage, det har hun lovet ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 19. Maj, 2014 Men hun vender stærkt tilbage, det har hun lovet Ellers ville det da være et stort tab for branchen. Jeg er klar over, at ingen holder evigt som glædespige. Alle holder jo på et eller andet tidspunkt, men de fleste ønsker jo nok, at dette tidspunkt ligger langt ude i en fjern fremtid. Så skal vi ikke håbe på, at Gina snart vender tilbage til glæde for alle dem, der (i den grad) nyder at besøge hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 19. Maj, 2014 Ellers ville det da være et stort tab for branchen. Jeg er klar over, at ingen holder evigt som glædespige. Alle holder jo på et eller andet tidspunkt, men de fleste ønsker jo nok, at dette tidspunkt ligger langt ude i en fjern fremtid. Så skal vi ikke håbe på, at Gina snart vender tilbage til glæde for alle dem, der (i den grad) nyder at besøge hende? Såre sandt. Dem dag Gina stopper, så er det også min exit fra glædespige besøg. Meeeen det sker heller ikke, har planer om at vi skal dele pleje hjem :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 19. Maj, 2014 Såre sandt. Dem dag Gina stopper, så er det også min exit fra glædespige besøg. Meeeen det sker heller ikke, har planer om at vi skal dele pleje hjem Her på St. Kødlyst ?????? :eek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 19. Maj, 2014 Her på St. Kødlyst ?????? :eek: Næææh, ikke så vidt jeg ved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Display 182 Skrevet 4. Juni, 2014 Ville bare skrive at Gina har opdateret sin hjemmeside, hvis nogen har lyst til at besøge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 4. Juni, 2014 Lyst og bestilt tid :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg