Hop til indhold

Recommended Posts

En hurtig bretning fra et nyt sted.

http://gengkhormassage.dk

Først lidt om stedet.

Det ligger IKKE diskret. de har "bygget" en gammel dyrehandel om til klinik, så man kommer ind gennem et par automatisk åbende døre til et forrum, uden nogen form for hygge eller identitet.

Derefter kommer man ind i deres venterum, hvor pigerne også får tiden til at gå når de ikke betjener kunder.

jeg tror der er 3-4 behandlingsrum.

og så lidt om oplevelsen.

Jeg blev ført lidt ned af en gang og ind i et temmelig "nøgent" rum, men med en ok briks.

Pigen (fik ikke noget navn) så nu sød nok ud, vel 20-25 år med bøjle på tænderne.

Jeg valgte, og fortrød, en gang trantra til 500,- og som så mange andre steder: Betaling med det samme.

Massagen gik igang, og jeg er sikker på at hun kunne massere, der blev taget godt fat i starten, men så gik hun over i "tantra" -delen. og det var her kæden hoppede af for mig. Det var bare lidt nussen rundt på hele kroppen med fingrespidserne, og, selvfølgelig, også på de ædlere dele, og for at de ikke skal være løgn, begyndte HUN at småstønne og sige "dejligt" ind i mellem.

Nå tiden kom til afvaskning og "vende om"  - mere massage af den seriøse slags, stadig i den bedre ende, og så det ventede spørgsmål, skal han også masseres?

Jeg spurgte til pris, og hun spurte hvad jeg ville, så mon ikke alt er åbent? jeg sagde hvad jeg havde med, og det godtog hun uden at jeg skulle op og finde pengene frem. - det endte med et HJ, med en nøgen, meget berøringsvenlig, naturlig behåret pige.1-2-3, vupti og kanonen var fyret af.

Hun gjorde pænt rent efter sig med den varme vaskeklud :smile:, og så sluttede vi af med lidt hovedmassage.

Jeg kan sige at der ikke blev sparet på tiden, og da jeg gik var der 3 piger i opholdsrummet og i hvert fald en af dem ville jeg MEGET gerne i nærkontakt med.

Så mon ikke jeg kommer igen?, men næste gang bliver det i hvert fald ikke tantra, så hellere blive "pirret" lidt uden at vide hvad det går ud på :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...