Hop til indhold
Journalisten

Prostitution set fra -side-linien-

Recommended Posts

Pjat med dig :P. Jeg har jo for længst forklaret dig og andre, at jeg har foretaget en fordanskning.

BX laver du også en fordanskning af Internettet ?

Som vi tidligere har nævnt betyder "to troll" at smide madding ud og vente på at nogle skal bide på...

Så hvis du vil fordanske udtrykket, skal de hedde "fiskere" og ikke trolde :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der har Århuselsker fat i noget helt rigtigt, Hvad er dit navn?

Hvis du vil udgive artikler om branchen så skriver du det jo alligevel,

Du skriver du har skrevet flere ting, rundt omkring, så ved at skrive dit navn kan vi jo søge på hvad du tidligere har skrevet, så det er jo nemt at få vores respekt for dit første indlæg ved at skrive dit navn, kan du det eller er du en fake?

Du kunne jo evt. henvise til andre artikler du har skrevet rundt omkring, lad os læse hvad det er du er for en skriver?

Jeg tror selv efter jeg har spurgt dig flere gang om et enkelt spørgsmål at du er en fake!

Del dette indlæg

Link til indlæg

BX laver du også en fordanskning af Internettet ?

Som vi tidligere har nævnt betyder "to troll" at smide madding ud og vente på at nogle skal bide på...

Så hvis du vil fordanske udtrykket, skal de hedde "fiskere" og ikke trolde :P

;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der har Århuselsker fat i noget helt rigtigt, Hvad er dit navn?

Hvis du vil udgive artikler om branchen så skriver du det jo alligevel,

Du skriver du har skrevet flere ting, rundt omkring, så ved at skrive dit navn kan vi jo søge på hvad du tidligere har skrevet, så det er jo nemt at få vores respekt for dit første indlæg ved at skrive dit navn, kan du det eller er du en fake?

Du kunne jo evt. henvise til andre artikler du har skrevet rundt omkring, lad os læse hvad det er du er for en skriver?

Jeg tror selv efter jeg har spurgt dig flere gang om et enkelt spørgsmål at du er en fake!

Jeg syntes at du skal læse mine svar herinde ordentligt igennem, inden du himler op.

Jeg hænger ingen ud!

Hvorfor skal jeg stå til regnskab fordi at du ønsker det, Lady Cherie?

Lad dit sind tro hvad det vil.

Hilsen

Journalisten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg syntes at du skal læse mine svar herinde ordentligt igennem, inden du himler op.

Jeg hænger ingen ud!

Hilsen

Journalisten

Kom nu mand. Du har intet at miste ved at fortælle dit navn. Du har ikke bekendt at have besøgt glædespiger, transer eller små drenge. Du har udelukkende fortalt om dit bog projekt. Hvorfor denne anonymitet, og hvorfor denne forhånds anmeldelse af din bog.?

Jeg har appeleret om at give dig en chance. Dine seneste svar- Cherie- finder jeg dog så undvigende, at jeg må bede dig om at komme ud af skabet. Du skuffer mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kom nu mand. Du har intet at miste ved at fortælle dit navn. Du har ikke bekendt at have besøgt glædespiger, transer eller små drenge. Du har udelukkende fortalt om dit bog projekt. Hvorfor denne anonymitet, og hvorfor denne forhånds anmeldelse af din bog.?

Jeg har appeleret om at give dig en chance. Dine seneste svar- Cherie- finder jeg dog så undvigende, at jeg må bede dig om at komme ud af skabet. Du skuffer mig.

Bogprojekt? hmm...... 1 fjer = 5 høns....

Jeg kan da ikke skuffe dig - hvorfor har du forventninger til mig ? dem kan du roligt smide af pommeren til!

Hilsen 

Journalisten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Bogprojekt? hmm...... 1 fjer = 5 høns....

Jeg kan da ikke skuffe dig - hvorfor har du forventninger til mig ? dem kan du roligt smide af pommeren til!

Hilsen

Journalisten

Og det med at komme ud af skabet? Det svarer du ikke på. Kommmmm nu!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg lukker og slukker tråden her. Jeg ligger den første artikel op omkring d. 1 Juni.

Hilsen

Journalisten

Du kunne også lægge den :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og det med at komme ud af skabet? Det svarer du ikke på. Kommmmm nu!

Jeg er ikke inde i et skab, så jeg kommer aldrig ud af det.

Du skal intet forvente af mig! Husk det!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skriver til dig som den første, når den er offentlig!

Sov godt du gamle!

er det noget han kan forvente 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg hænger ingen ud!

Hilsen

Journalisten

Kære Jounalist

(det her begynder altså at være lidt belastende, sig mig "kører du bevist tur med mig?")

Jeg har spurgt dig om 2 ting, som du ikke har kunne svare på, du er begyndt at bruge tillægsord og superlativer.

Du er begyndt med at spørge mig, i stedet for at svarer mig, på 2 enkle spørgsmål, ja ja...den teknik er jo kendt, kan du noget bedre jeg ikke kender? (kom nu...vær lidt mere spændene, nu har du skrevet at du ikke vil gøre mig ondt og jeg ikke skal være bange....kan du mere? )

Hvor svært er det af få respekt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Jounalist

(det her begynder altså at være lidt belastende, sig mig "kører du bevist tur med mig?")

Jeg har spurgt dig om 2 ting, som du ikke har kunne svare på, du er begyndt at bruge tillægsord og superlativer.

Du er begyndt med at spørge mig, i stedet for at svarer mig, på 2 enkle spørgsmål, ja ja...den teknik er jo kendt, kan du noget bedre jeg ikke kender? (kom nu...vær lidt mere spændene, nu har du skrevet at du ikke vil gøre mig ondt og jeg ikke skal være bange....kan du mere? )

Hvor svært er det af få respekt?

Lady Cherie

Det er tydeligt at jeg irriterer dig! og det gør jeg ikke bevidst!

Hilsen

Journalisten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg synes egentlig at Journalisten bør have en chance for at vise, hvad han har på hjerte og vil skrive.

Hvis der der så er faktuelle fejl kan de blive påtalt og forhåbentlig rettet.

Og i modsætning til mange andre indlæg er dette jo ikke et indlæg fra en studerende, som ikke kender noget til 'denne verden' og som bare har valgt et studieprojekt, som måske kunne være interessant.

Som jeg læser hans oplæg, så beder han vist ikke om hjælp/kommentarer i første omgang, han har vist tænkt sig at skrive ud fra den viden og de erfaringer, han allerede har samlet og derefter skrive et resúme eller en kort version, hvor det forhåbentlig bliver muligt for medlemmer på EG at kommentere på faktuelle fejl..

Faktisk kan det jo være, at det viser sig at være en postiv indgang på trods af de mange verbale overfald, der allerede er sket.

Så min menig er, lad os se hvad han har på hjerte og tage den derfra; og så samtidig bede ham bekræfte, at han vil tage seriøs stilling til de kommentarer, der evt. må kommr til hans skriv, ellers er det hele jo ret håbløst.

Selvfølgelig en form for gambling men ind i mellem må man tage en chance.

Del dette indlæg

Link til indlæg

:-P Nu har i andre skrevet, og så vil jeg da også have lov at give mit lille besyv med, uagtet at "Nyder livet" jo skrev det helt fyldestgørende svar øverst på side 2.

I mit tidligere liv (internet liv) som ørkenflyver og Growlersen kom jeg tit ud for "Journalist" typen, som "nu skulle bringe tingene frem, fortælle sandheden, fortælle baggrunden og hvad har vi haft"..bla bla.

Min erfaring, med min baggrund fra boardene: Massagepiger , Massagepiger 2, og Venuslogen, hvor jeg har siddet bagved er, at Journalisten, har haft et forhold til en massagepige/dame, der nu skal køres lidt/meget psykisk terror på.

Nu gætter jeg ud af posen, men eftertiden og den er kort, vil afgøre om jeg har ret. Journalisten har fundet ud af, at den den kvinde han ikke har mere, er på dette forum, så nu skal hun bashes/svines til/jeg kan se dig/jeg kan gøre dig ondt. Ja det er et gæt, men et godt gæt, for jeg har set det, hørt det i telefonen så mange gange.

Journalist, jeg skriver til dig, hvorfor vil du det her ? Du kan jo ikke under dække af at kalde dig Journalist bibringe et fag der er beskrevet i hoved og røv noget som helst nyt.

Du vil noget andet, du vil såre/skade/genere et medmenneske, som du sikkert i virkeligheden elsker.

Lad være, gør noget andet med dit liv, find solen et andet sted.

De bedste hilsner

Bendix

Interessant betragtning - især når/hvis man læser tråden grundigt...

Hilsen

Journalisten

Redigeret af Journalisten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes egentlig at Journalisten bør have en chance for at vise, hvad han har på hjerte og vil skrive.

Hvis der der så er faktuelle fejl kan de blive påtalt og forhåbentlig rettet.

Og i modsætning til mange andre indlæg er dette jo ikke et indlæg fra en studerende, som ikke kender noget til 'denne verden' og som bare har valgt et studieprojekt, som måske kunne være interessant.

Som jeg læser hans oplæg, så beder han vist ikke om hjælp/kommentarer i første omgang, han har vist tænkt sig at skrive ud fra den viden og de erfaringer, han allerede har samlet og derefter skrive et resúme eller en kort version, hvor det forhåbentlig bliver muligt for medlemmer på EG at kommentere på faktuelle fejl..

Faktisk kan det jo være, at det viser sig at være en postiv indgang på trods af de mange verbale overfald, der allerede er sket.

Så min menig er, lad os se hvad han har på hjerte og tage den derfra; og så samtidig bede ham bekræfte, at han vil tage seriøs stilling til de kommentarer, der evt. må kommr til hans skriv, ellers er det hele jo ret håbløst.

Selvfølgelig en form for gambling men ind i mellem må man tage en chance.

Tak for dine ord.

De har været savnet ;-)

Hilsen

Journalisten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg hænger ingen ud!

Klassisk troll-adfærd. Antydninger med småperfide insinuationer som svar til de personer der er provokerede. Det holder nemlig gryden i kog, og det lever trolls af.

Til Cherie:

Manden er en troll, derfår et kick af opmærksomhed. Det er rigtigt nok, at han har skrevet, at kilderne til den historie han aldrig skriver er piger i branchen og deres kunder, som han alle har talt med (altså ikke læst herinde).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Klassisk troll-adfærd. Antydninger med småperfide insinuationer som svar til de personer der er provokerede. Det holder nemlig gryden i kog, og det lever trolls af.

Til Cherie:

Manden er en troll, derfår et kick af opmærksomhed. Det er rigtigt nok, at han har skrevet, at kilderne til den historie han aldrig skriver er piger i branchen og deres kunder, som han alle har talt med (altså ikke læst herinde).

Er EG ved at blive en side, hvor det kun er spøgelser, der skriver, eller er det bare noget som nogen ''ser''?

Måske har jeg taget fejl og er komplet naiv, men denne type indlæg uden andet end en fornemmelse er vel med til at føre EG samme sted hen, som det skete med VL?  Og vel også med til at dræbe enhver form for initiativ og debat.

Måske har du ret, men jeg synes at du træffer din konklusion på en 'tynd' baggrund, er det ikke lidt a'la 'Ulven kommer' uden at du ved om den kommer.

Og helt sikkert vil den indstilling i det lange løb dræbe enhver form for mulighed for at få lavet positive rapporter om 'vores verden'. :sad:

Hvem gider bruge tid på den slags når man som minimum altid bliver heglet ned at dem, der ved bedre. Så er det virkelig op ad bakke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bliver nok lidt anstrengende at læse ....altså hvis stilen fra 'ligge contra lægge' fortsætter fra 'journalisten'....griner!

Og 'journalist': "it´s not good enough to talk the talk you've got to walk the walk!"

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Direkte "hader" ? Det lyder ikke godt. :smile:

Håber du efterhånden forstår hvorfor  :wink:

Havde du nu været så klog, som du påstår, så havde du bare skrevet din historie færdig og lagt den op - så kunne folk have dømt den ud fra det og i sammenhæng.

Den varmluftballon du nu har sendt op er sgu drevet bort og landet, hvor ingen gider lede efter den.

Del dette indlæg

Link til indlæg

:-P Nu har i andre skrevet, og så vil jeg da også have lov at give mit lille besyv med, uagtet at "Nyder livet" jo skrev det helt fyldestgørende svar øverst på side 2.

I mit tidligere liv (internet liv) som ørkenflyver og Growlersen kom jeg tit ud for "Journalist" typen, som "nu skulle bringe tingene frem, fortælle sandheden, fortælle baggrunden og hvad har vi haft"..bla bla.

Min erfaring, med min baggrund fra boardene: Massagepiger , Massagepiger 2, og Venuslogen, hvor jeg har siddet bagved er, at Journalisten, har haft et forhold til en massagepige/dame, der nu skal køres lidt/meget psykisk terror på.

Nu gætter jeg ud af posen, men eftertiden og den er kort, vil afgøre om jeg har ret. Journalisten har fundet ud af, at den den kvinde han ikke har mere, er på dette forum, så nu skal hun bashes/svines til/jeg kan se dig/jeg kan gøre dig ondt. Ja det er et gæt, men et godt gæt, for jeg har set det, hørt det i telefonen så mange gange.

Journalist, jeg skriver til dig, hvorfor vil du det her ? Du kan jo ikke under dække af at kalde dig Journalist bibringe et fag der er beskrevet i hoved og røv noget som helst nyt.

Du vil noget andet, du vil såre/skade/genere et medmenneske, som du sikkert i virkeligheden elsker.

Lad være, gør noget andet med dit liv, find solen et andet sted.

De bedste hilsner

Bendix

Det giver meget god mening, det du skriver.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold fast hvor kan det her forum ved at udvikle sig paranoidt ...

Journalisten har læst med her i 2 år - det er da fantastisk godt at nogen læser det der skrives - ellers var der jo for hulen ingen grund til at gøre det ?

Sjældent ser man en mere en mere mærkværdig tilgang fra en gruppe skribenter der, for en dels vedkommende, gerne vil afstigmatisere og "anstændiggøre" købesex - for så (uden at have læst en linie der er skrevet) straks at tillægge journalisten alverdens skumle motiver - det er dybt besynderligt .

Nu får EG (muligvis) den omtale - plads i solen - 15 minutters of Fame - eller nuancering af sexkøbere/sælgere som skribenterne herinde har bedt om ... Men inden da skal vi lige sable journalisten ned og kalde ham for mulig stalker ??? Bizart.... DET skal nok hjælpe

Til sprogrevserne - helt uden sammenligning - men - de af os der kan huske "ugens rapport" fra 70'erne kan huske en journalist, der skrev under navnet Bjarne Carrera, han kunne lige akkurat stave til "ko", hans sans for grammatik var ikke-eksisterende, og hans sprog temmelig enkelt (for ikke at skrive simpelt). men Bjarne C. kunne skrive så folk var dybt fascinerede af det han skrev - også selv om det var letbenede artikler ...

Med andre ord - Det er ingen garanti for noget som helst at det er skrevet korrekt i enhver detalje - det er indholdet der tæller - og det er der altså ingen af os der har set endnu..

Måske ville det klæde nogen af os herinde der hyler op om fordomme - at have lidt færre selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg hænger ingen ud!

Hilsen

Journalisten

Om du vil det eller ej, har hun fat i noget. Jeg er blevet kontaktet herinde af Journalister om nogle forskellige ting. De har altid præsenteret sig med navn arbejdssted etc. Men ikke dig...... pudsigt..... din artikel eller hvad du laver, bliver den ligeså hemmelighedsfuld?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...