HenrikDK 272 Skrevet 24. Maj, 2014 Ja, lad os da se hvad han skriver, i stedet for at kaste os ud i vilde spekulationer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HenrikDK 272 Skrevet 30. Maj, 2014 Har vi et bud på hvornår det udkommer? Eller var det bare en joke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Journalisten 26 Skrevet 30. Maj, 2014 HenrikDK, tak for din private besked til mig, som jeg også har besvaret. Hvis du læser trådens start, vil du kunne se hvornår første artikel kommer. Hilsen Journalisten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 30. Maj, 2014 HenrikDK, tak for din private besked til mig, som jeg også har besvaret. Hvis du læser trådens start, vil du kunne se hvornår første artikel kommer. Hilsen Journalisten Ja, vi kan se hvornår første artikel kommer. Men ikke hvor, vel? B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Maj, 2014 Det kan godt være jeg ikke helt forstår tråden,men er det det helt rigtige forum til det ?.synes faktisk det er lidt malplaceret.bare min mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg