kanonkongen 34395 Skrevet 23. Maj, 2014 Tjah, som jeg før har nævnt er jeg een af de mænd der tit og ofte føler mig bedre tilpas sammen med kvinder (kvindelige venner) end med mænd .. jeg er bestemt ikke 'een af drengene' ... Samtidig føler jeg mig også erotisk fristet af (at kigge på) tiltrækkende kvinder. Så jeg har lidt svært ved at se mig selv som monogam - i hvert fald følelsesmæssigt. Men på den anden side, hvis jeg havde mødt en kvinde, jeg var tiltrukket af, og arbejdede godt sammen med, så tror jeg godt jeg kunne leve monogamt - og have det fint med dét. Især hvis vi stiftede familie. Jeg véd hvor stor en opgave familielivet er - og jeg ville nok være 'i praksis monogam' af respekt for og kærlighed til partner og familie. I hvert fald så længe det seksuelle fungerer OK. Men jeg har svært ved at forestille mig, at jeg aldrig ville være fristet af eller have fantasier om andre. Og hér tror jeg, vores kultur - hhv. kvinderne - stiller urealistiske krav til os mænd. Så "følelsesmæssig monogam" ... nej ... tror det næppe ... Men OK - jeg har ikke den store erfaring. Jeg har haft eet forhold - og det fungerede mildt sagt ikke godt. Dog fungerede det seksuelle nogenlunde, i en periode. Kort sagt - jeg tror vi bør håndtere dét med monogami lidt mere gelinde ... Jeg oplever følelser for kvinder, som et spektrum ... Nogle vækker slet ikke min seksuelle interesse - andre er eg meget tiltrukket af ... Men der er mange 'overgange' ... Så hvornår overskrider man grænsen til "følelsesmæssig ikke-monogami" .. ? Jeg har så i øvrigt også dén 'særhed' at jeg har meget svært ved at blive forelsket ... Hej Sneræven. Takker for dit, ærlige indlæg Jamen tror nu på, at Vi langt hen af vejen er meget enige i det du skriver. Mht, at stifte familie, udelukker jo heller ikke, at man nødvendigvis er monogam. Men ja som jeg skrev utro det bliver, jeg aldrig. Ved hvilke sorger og svigt man laver der. Derfor som jeg skriver, jeg vil ikke udelukke, at man kan være være sammen med andre så længe enigheden i forholdet er der. Vil hellere slutte et forhold end, at svigte en person man holder af. Håber det giver mening. God fredag. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 23. Maj, 2014 Stakkels potentielle cockold eller hanrej - tænk at skulle stå model til det! Det må kræve en meget speciel kæreste tror jeg, men mon ikke en sådan findes indefor swinger miljøet? Det må vi da håbe for ellers kan det hele godt gå hen og blive lidt for fysisk tror jeg. Hvordan kan man være stakkels, når man står ved det ,man tror på. Hvis man ikke ser sig selv som monogam. Er ærligheden så ikke bedst overfor sig selv. Tror der findes mange personer som har det på samme måde som Jasmin. Og ja er nok ikke så meget uenig i det hun skriver. Men ja Bukowsky Reviaval.. Man kan være uenig men mener heller ikke du er en stakkel med den holdning du har. Som sagt det, at man kan respektere hinandens holdninger. Gør man sig til et bedre menneske. God fredag til dig. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg