Daposh 36 Skrevet 22. Maj, 2014 Hej Så har jeg været på besøg hos japanske Sakula i Gormsgade 11A. http://side6.dk/resultatside/?q=japanskesakula Jeg havde 2000 at spendere, og har brugt noget tid på lige at sondere terrænet. Jeg har aldrig prøvet en japansk pige før, så derfor faldt valget på Sakula efter nogle gode og informative anmeldelser herinde. Jeg valgte den lille pakke som er en halv time for 900. Det er nemt at komme til. Man går ind ad en åben yderdør til en lille sluse hvor den egentlige dør er. Dette sted er videoovervåget og det virker alt sammen ret sikkert og bekvemt. Indenfor er der to værelser samt et badeværelse hvor man bliver anvist at vaske sig før akten. Man får et rent håndklæde, så det er fint. Pigen der mødte mig var Lulu. Jeg så ikke Coco (som er den anden pige) men hilste dog på Mamasan som er en lidt ældre dame med et pragtfuldt smil. "Ohh handsome maaan" hehe. Jeg havde egentlig ventet at skulle opleve en del skrigeri som man kender det fra de japanske film, men Lulu var mere den stille type. Hun taler kun spansk hvilket begrænser mit orforråd til gracias, muy bien osv. men det går ok. Hendes Fransk (altså det med munden) er helt fantasktisk. Måske den bedste jeg har prøvet. Superfransk er en del af prisen. Kondomet kommer først på under samleje og ryger af igen inden du skyder kanonen af. Selve samlejet var ok uden at være prangende. Hun er dog med på stort set alt hvad du lyster, undtagen analt. Du kan dog godt få lov til at stikke en finger ind. Jeg tror hun tager tømningen i munden. Jeg kom dog på et tidspunkt hvor hun ikke suttede, så det oplevede jeg ikke. Alt i alt en god oplevelse uden at ramme toppen af poppen. Stedet: 8/10 Prisen 9/10 Fransk 10/10 Dansk 5/10 Det trækker lidt ned at jeg ikke oplevede tuderiet som jeg egentlg kom for at opleve. Samlet 7/10 Nu har jeg så en tusse jeg skal spendere i morgen. Er der nogen der kan komme med en anbefaling? Daposh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
andersen 32 Skrevet 23. Maj, 2014 lyder ellers ret godt er hendes billeder rigtige? mvh Jakob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cowboy 19 Skrevet 23. Maj, 2014 lyder ellers ret godt er hendes billeder rigtige? mvh Jakob Nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daposh 36 Skrevet 24. Maj, 2014 lyder ellers ret godt er hendes billeder rigtige? mvh Jakob Nej det har de aldrig været. De skifter piger hver 3. måned, så man må bare derned og kigge dem efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 116 Skrevet 25. Maj, 2014 Tak for en fin anmeldelse Jeg har også besøgt stedet for et lille års tid siden, super service og god stemning. Hvor gammel er Lulu ca? og hvordan er hendes udseende og krop? Pft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FLOTFYRFYN40 0 Skrevet 26. Maj, 2014 super fed anmeldelse, vil hører om der slet ingen fotos er af pigerne, og om nogen evt så kan beskrive deres kroppe, øjde, osv.?? tror en af dem skal prøves i weekenden,*SF* kan man parkere bilen i sikkerhed i nærheden af adressen?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daposh 36 Skrevet 26. Maj, 2014 (edited) Puha, det er altid lidt svært at bedømme asiater korrekt. Mit bud er 30 år, +/- 3. Hun er ikke så høj, har en spændstig krop med ca. B-skål faste bryster. Lidt tatoveringer hist og her. Hendes ansigt er ok kønt. Ikke smuk men heller ikke grim. Tilgengæld er hun 100% berøringsvenlig. Du kan storts set røre hende over det hele inkls. ind i vagina og numsen. Der var ingen problemer med tiden. Smil og god stemning hele vejen rundt. Oh og parkering er rimeligt nemt. Jeg foretrak at holde ved Kvickly lidt længere ind ad Nørrebrogade. Der er 1 times fri parkering. og ellers er der masser af sideveje med muligheder. Redigeret 26. Maj, 2014 af Daposh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg