kanonkongen 34395 Skrevet 23. Maj, 2014 Halløj god fredag allesammen. Synes det er på tide vi anerkender. Vi alle er forskellige og har hver vor mening. Så fra mig til jer. Og til pigerne på denne regnfulde fredagg tænk over denne og giv mig et svar. :-) (slagt mig nu ikke) Kan ikke gøre for det. Et godt råd til jer piger. Ha en fantastisk god fredag allesammen. Og nyd hinanden. KK 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Maj, 2014 Ja - gruppekram - jeg er klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 23. Maj, 2014 Ja - gruppekram - jeg er klar Arh, come on. Nøgengruppekram 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 23. Maj, 2014 Mmmmmmmmmmmmmm KK dejligt med kram. Du får lige en retur. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 23. Maj, 2014 ilm sunny pigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 23. Maj, 2014 hvor cute ratata Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 23. Maj, 2014 Hvorfor skulle pigerne slagte dig? Jeg finder det smukt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 23. Maj, 2014 BX tja aner det ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg