Hop til indhold
HappyHippo

ville lige dele dette med jer

Recommended Posts

Gæst

Hun er simpelthen bare for lækker og sej!!! Har set det nogle gange og i min verden er hun en artist... Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Øjjjj jeg har et par støvler mangen til dem hun har på. Men der holder ligheden så også fuldstændig. . Selvom der da stadig er benmuskler nok til at holde en mand fast i et ret godt greb. Lool

Del dette indlæg

Link til indlæg

der ligger masser af videoer med Anastasia på Youtube, også nogle privat optagede sessions fra hendes studie.

Hun er jo helt fantastisk, og tilmed en rigtig lille lækkerbidsken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Hmmm jeg tror efter at have set Nilles indlæg at man skal indføre godkendelses regler ligesom i gamle dage. Hvor man havde problemer med at de kanoner der blev fremstillet var af så ringe kvalitet at de sprang i luften når de blev brugt. Så man indførte en lov om at en kanon mager skulle sidde på den kanon han havde bygget den første gang blev skudt af.

Ligeledes syntes jeg at for eftertiden så skal den mand der har sat polestangen op være den der svinger sig i den første gang.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm jeg tror efter at have set Nilles indlæg at man skal indføre godkendelses regler ligesom i gamle dage. Hvor man havde problemer med at de kanoner der blev fremstillet var af så ringe kvalitet at de sprang i luften når de blev brugt. 

Kan ikke lade være  :-P  :-P

Er jeg ringe fordi jeg hurtigt bliver skudt af  :-P  :-P  Håber da Sisse du godkender mig  :oops:

Nej spøg til side.

Fed video må jeg sige, hun kan da bestemt noget. Det må man sku give hende. Den lille godte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...