Guest Lubovnik Skrevet 24. Maj, 2014 Skulle der mon være nogen som kan sige noget om hende, der annoncerer på Annoncelight med NY SEXET PIGE FRA ENGLAND i Herning Engelsk er hun næppe, for der er en russisk tekst indsat henover billederne, men derfor kunne hun jo godt være et besøg værd. Hvis billederne er bare tilnærmelsesvis ægte, så kunne jeg godt lokkes til at aflægge visit.... Tineye finder ingenting.... Er der mon nogen der ved noget? https://annoncelight.dk/annonce/126883/ny-sexet-pige-fra-england-foerste-gang-paa-denne-side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Maj, 2014 Google Images search fortæller mig, at hun hedder Stacey Rae - prøv selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 24. Maj, 2014 Det har du da ret i! Tak for info! Så er hun såmænd nok ikke i Herning alligevel.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 25. Maj, 2014 Stedet har haft lidt problemer med tlf - men har så åbenbart fået nyt nr. Der er også en anden pige https://annoncelight.dk/annonce/127089/super-sexet-natali-fra-italian Men det er vist ikke samme sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 25. Maj, 2014 Kender du stedet? Har du været der? Al info er vekommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 25. Maj, 2014 Kender du stedet? Har du været der? Al info er vekommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lp41 7 Skrevet 26. Maj, 2014 Nej det er i Skibbild, hun er russer. Ca. 30 år, sød pige en lille smule mave, d-skål skal nok passe Rigtigt pænt sted, nyt og diskret nok, vis du ikke er kendt i Skibbild.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lp41 7 Skrevet 26. Maj, 2014 Billeder passer selvfølgelig ikke, blond pige... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 26. Maj, 2014 Super med dine oplysninger. Kan du fortælle lidt om hendes service og priser? Kys? Superfransk? GFE? På forhånd tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lp41 7 Skrevet 27. Maj, 2014 1/2 time 1000kr og vist hel time 1400kr. Ikke kys og GFE ved mit besøg, men superfransk til roden...:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg