Hop til indhold
Under Uret

REAL MEGAFRANSK HOT CAROLINA CPH CITY - værste megafransk nogensinde

Recommended Posts

Jeg har besøgt Carolina for en god omgang megafransk - som hurtigt viste sig at være den værste omgang, nogensinde!

Stedet er Sølvgade, ud til en trafikeret vej. Det er heldigvis ikke en snusket kælder, men en alm. lejlighed på 1. sal. Ikke vildt diskret, jeg er sikker på beboerne er klar over hvad der foregår.

Hendes maveskind hænger lidt, hendes bryster hænger lidt, og hun er faktisk ikke særligt lækker. Hendes franske er uden indlevelse, fornemmelse for noget, og noget der skal hastes igennem - men det er måske hvad man kan forvente for 600 kr.

Da vi endelig fik afsluttet seancen, med små smertefuld og ubehagelig fransk, smed hun et par servietter på sengen og udvekslede ellers ingen ord. Alt i alt en oplevelse der virkede forfærdelig for begge parter, og jeg plejer altså ikke at have problemer med kemien hos piger, ligesom jeg er ren og top velsoigneret.

Under Uret

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde du forventet efter at have betalt kr. 600,00, at hun havde stønnet som en isbjørn, og lavet marengskager til dig.

Sikke et flabet svar.

Jeg havde måske ikke forventet noget særligt, men jeg har før betalt for fransk i samme prisleje, og fået LANGT bedre.

Er vi ikke rimeligt enige om at hvis man tilbyder en service til en pris, så skal servicen også leveres når man bestiller den? Det er da hende der har sat prisen for lavt, hvis hun ikke vil yde en tilfredsstillende service for den.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Drenge

Tak til under Uret, der kommer jeg ikke .. Har kun læst dårlige Sølvg...anmeldelser!

Det er da endu en gang konfirmeret, tak til under uret !! Salg uden leverance!

Det er ikke godt nok at levere en gang surmule sut, når det er på menuen!!

Damerne bør ikke sælge den service hvis de syndets det er for lidt penge !!

Personligt kan jeg ikke huske at jeg har haft under en halv time med en pige,

Det forekommer mig alt andet er sjusk og pengene spildt ... I min optik;-)

Når jeg har en pige vil jeg gerne nå at mærke hun er helt med i lagen legen,

Ellers kan jeg jo bare klare det lille job selv ... Kedeligt men nemt ;--) ;-)

Luke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Drenge

Tak til under Uret, der kommer jeg ikke .. Har kun læst dårlige Sølvg...anmeldelser!

Det er da endu en gang konfirmeret, tak til under uret !! Salg uden leverance!

Det er ikke godt nok at levere en gang surmule sut, når det er på menuen!!

Damerne bør ikke sælge den service hvis de syndets det er for lidt penge !!

Personligt kan jeg ikke huske at jeg har haft under en halv time med en pige,

Det forekommer mig alt andet er sjusk og pengene spildt ... I min optik;-)

Når jeg har en pige vil jeg gerne nå at mærke hun er helt med i lagen legen,

Ellers kan jeg jo bare klare det lille job selv ... Kedeligt men nemt ;--) :wink:

Luke

Hej Lucky

Du lovede os en anmeldelse af en nat med Mina på et tidspunkt, men den kan jeg ikke finde. Kan man forestille sig, at du ikke har skrevet den? Var den nat så dårlig?

Venlig hilsen Louie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde du forventet efter at have betalt kr. 600,00, at hun havde stønnet som en isbjørn, og lavet marengskager til dig.

Vær lige lidt konstruktiv og bidrag med noget, der er en anelse mere intelligent og lidt mindre teenage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med de andre. latterlig kommentar !

Tak for advarslen Under Uret :) , der sætter jeg aldrig mine fødder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

kære Under uret

mange tak for advarslen

Jagtund: for 600 mener jeg man kan forvente at pigen er indlevende i det hun gø og behandler sin kunde med respekt

eller også i det midste reklamere med den dårlige service....

der er super mange søde piger der giver rigtigt gode blow jobs for 400-600 kr og som er søde imens

personligt kan jeg også godt lide at få tager trykket hurtigt fra tid til anden selvom jeg som regel også køber halve og hele timer - men der er da charme ved begge dele

mvh Jakob

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære gutter i har det for nemt.

fordi i smider nogle små penge ved en massagepige, så tror i, at i kan forlange alt. Jeg er helt sikkert på, at der sidder mange massagepiger, og krummer tæer når de læser jeres bedømmelser, af jeres skriverier af dem. Men selvfølgelig er pigerne så kloge at de ikke kommentere noget i disse krisetider, det er sgu for nemt, at tro man kan spille konge for en femhundredekroneseddel.

I den virkelige verden kunne i næppe få den lokale FEDE DORIT med på en date.  COME ON

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære gutter i har det for nemt.

fordi i smider nogle små penge ved en massagepige, så tror i, at i kan forlange alt. Jeg er helt sikkert på, at der sidder mange massagepiger, og krummer tæer når de læser jeres bedømmelser, af jeres skriverier af dem. Men selvfølgelig er pigerne så kloge at de ikke kommentere noget i disse krisetider, det er sgu for nemt, at tro man kan spille konge for en femhundredekroneseddel.

I den virkelige verden kunne i næppe få den lokale FEDE DORIT med på en date.  COME ON

Nu lyder du ret dum, så du fatter sikkert ikke hvad der nu bliver skrevet:

Hvis jeg tager på en restaurant og prisen er 100 for en bøf. Så regner jeg med at det er en pris restauranten er tilfreds med.

Hvis tjeneren kommer og bare smider tallerkenen på bordet og siger "her er din skide bøf" - så vil jeg efterfølgende brokke mig.

Kan du forstå det? Hvis pigen mener hun er 1000 kr værd - så fucking sæt din pris til det!!!!

Det har intet med at spille konge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne ikke være mere enig med hygge2 :-)  - det er også lige min pointe - hvis pigen ikke synes prisen er rimelig så skal hun tage mere eller finde en anden branche i stedet for at spilde kundernes tid og penge - et blow fra en pige der ikke gider gøre det er ikke tiden værd derfor er det lidt som at stjæle folks penge at annoncere med gode blow jobs man ikke sælger!!!!

Hold kæft en god sammenligning - jeg er ved at dø af grin over bøffen

Det er også urimeligt (og faktisk ulovligt) at reklamere med en fladskærm i høj kvalitet på 42 tommer og så når den potentielle køber kommer så viser det sig det blot er en 15 tommers stærm fra 1980 :-)

det kunne også være suppe - man fik kastet i hovedet . avforden :-)))))

lidt det samme som nå de har falske billeder på - en slank lille væver typer erstattes med en slatten stor pige ... Det er ikke rimeligt overfor kunden.

Jakob

PS: jagthund så kan du kalde os både dumme og naive men sådan er det så ......I din verden ---- der må i øvrigt være rart

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alleviator

Man må forvente at få den service pigen tilbyder til den pris hun skriver. Intet mindre intet mere. Så lad være med at komme med nedladende kommentarer over prisen der er betalt for det er trods alt den pris pigen har krævet

Del dette indlæg

Link til indlæg

kan man få en bøf til kr. 100,00 ?? det må da være på mc. Donalds, på mc. Donalds forventer du vel ikke oksemørbrad 

tjeneren smider ligefrem tallerkenen skriver du........ var omtalte massagepige uhøflig og sagde kom så med din skide diller....

fordi i har opsparet kr. 500,00 vokser træerne ikke ind i himlen

Del dette indlæg

Link til indlæg

kan man få en bøf til kr. 100,00 ?? det må da være på mc. Donalds, på mc. Donalds forventer du vel ikke oksemørbrad 

tjeneren smider ligefrem tallerkenen skriver du........ var omtalte massagepige uhøflig og sagde kom så med din skide diller....

hold nu kæft, og skrid et andet sted hen med dine tåbelige kommentarer (fx Ekstra Bladets Nationen, hvor du sikkert også er ivrig kommentator). Du byder jo ikke ind med noget som folk herinde kan bruge til noget, udover at lukke ligegyldigt lort ud.

Let's not feed the troll, kan en moderator ikke enten lukke tråden eller pille idioten af?

Redigeret af Under Uret

Del dette indlæg

Link til indlæg

kære  under uret

ja så viste du dit sande jeg, du må da være ramt, når du synker så dybt med dine kommentarer .. synd for dig..

men du må lære, at du ikke kan være den store dreng i skolegården og svine løs bare fordi du har opsparet kr. 500,00 til et blowjob.

kom ind i kampen igen, men bliv lidt seriøs, du er sikkert en god dreng, der bare er lidt på vildspor..

og til dine små rygklappere ..... slap i bare af

Del dette indlæg

Link til indlæg

Slet ikke enig med dig Jagthunden!

1. Slevom det så kostede det halve, så skal man behandle kunderne ordentligt (også sexkunder)

Om det så var en kradser til en 5, så skal den severes med et smil og ikke bare kastes i hovedet (hvis man forstår metaforen)

2. Hvis hun ikke levere det hun lover, røvrender hun folk!

3. Respekt gå begge veje!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Deputy

Jeg vil godt bede jer holde jer til emnet, undgå gensidige personangreb og generelt holde en sober tone.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Jagthunden, du mener vel ikke seriøst at det 100% er op til sælger at afgøre hvad en ydelse skal indeholde vel?

Det må vel altid være den der betaler, der vurderer hvad han har fået for pengene og burde få for pengene.

Hvis det udelukkende er op til sælger, så kan og vil sælger jo slippe afsted med hvad som helst. Specielt indenfor sex-branchen er der MANGE plattenslagere der prøver at udnytte køberne.

Det er meget simpelt og enkelt hvad de forskellige seksuelle ydelser bør være i praksis.

Alle der har dyrket sex ved hvad god sex er, stimulation, tilfredsstillelse, udløsning, varme, smil glæde osv. Også hvad de enkelte ydelser bør indeholde.

Hvor er dit hensyn og forståelse for sælger? Du mener vel ikke seriøst at man ikke må opstille nogle kriterier som køber? Jeg vil nødig handle med dig som sælger, hvis du har sådan en opfattelse af salg og køb.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...