siddharta 599 Skrevet 29. Maj, 2014 Hemmeligheden til lykke findes ikke i at søge mere, men i at udvikle kapaciteten til at nyde mindre... Så jeg bliver trygt her, hvor jeg er... Jeg må finde en undskyldning for at tage til Odense, for her er da et sind, hvis krop jeg gerne vil møde. Eller er det omvendt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 29. Maj, 2014 Jeg må finde en undskyldning for at tage til Odense, for her er da et sind, hvis krop jeg gerne vil møde. Eller er det omvendt? Eller det omvendte af det omvendte? Nå undskyldning behøver du vel ikke. Andet end over for dig selv? ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 29. Maj, 2014 BX: "Når bjerget ikke kommer til Muhammed, må Muhammed komme til bjerget" Nu er SEM lang fra et bjerg, men udtrykket passer fint til fans og beundrere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 30. Maj, 2014 Ja, i stedet for at rose interiøret, så kunne man også nævne SME's flotte glatte hud (uden alt for mange tattoo's - dejligt!), hendes flotte ben, det lange glatte mørke hår, et par smukke naturlige bryster, et slankt maveskind, det perfekte kvindelige forhold mellem talje og hofte og ikke mindst de endog meget kyssebare læber ... jeg er solgt Smiler... Man skulle jo næsten tro, at vi havde "krydset klinger"... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg