Hop til indhold
HenrikDK

Gode råd til prostitutionskunden

Recommended Posts

Hej,

Jeg har selv været kunde, før jeg blev gift, og jeg har kun gode erfaringer med 'glædespiger'.

Håber nogle derude, kan have glæde af de tanker jeg har gjort mig, omkring hvorfor mine oplevelser indenfor området har været overvejende positive:

Mvh,

Henrik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Henrik

Tak for den gode læsning, ja det virker så banalt det du skriver, men sådan er det ikke for alle desværre. Jeg har selv ved hjælp af glædespiger fået boostes mit selvtillid, det har endda været min antidepressiv, meget dyrere en lykkepiller og meget bedre. Og jeg har erfaret at Glædespige er ofte usædvanlige mennesker, intelligente følelsesmæssigt og empatiske, og kan som få leve i nuet. har lært en masse har været til psykolog i 2 år men det var nærmest psykologen der var supleanten lidt ligesom kosttilskud. Giver det mening. 

Nogen gange og det er et hot kan jeg finde på at købe lidt lækkert f.eks. chokolade til den såkaldte tredje halvleg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...