Ceylon 93 Skrevet 27. Maj, 2014 Var forbi dokkun hvor jeg har haft mange gode massage oplevelser og andet godt når Liza var til stede. Jeg husker desværre ikke navnet, men fik en massage i verdensklasse af en ældre buttet thai kvinde. Hun tilbød hånd som afslutning, men jeg takkede nej, fordi jeg selv netop selv kan klare dette bedre end jeg har oplevet hos en thai. Endte med et rimeligt fornuftigt BJ, som hun normalt ikke solgte, men 'special for me'. Jeg har endnu ikke mødt en thai der virkelig mestre BJ, de plejer at stoppe lige nogle sekunder for tidligt for at spørge om noget ligegyldigt fremfor at fortsætte. Endte med følelses af at massagen var dejlig men BJ kunne jeg godt have sparet mig og købt noget materielt i stedet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Soylent Green Skrevet 28. Maj, 2014 Er Lisa der stadigvæk? ( altså hende den relativt høje, tynde kvinde med det kønne ansigt ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benwoods9 124 Skrevet 28. Maj, 2014 Endte med et rimeligt fornuftigt BJ, som hun normalt ikke solgte, men 'special for me'. Haha, ja den har hun sikkert aldrig brugt før! Men omvendt - det kunne jo forklare hvorfor BJ'et ikke var super fantastisk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GreekMagician 39 Skrevet 28. Maj, 2014 Desværre - fik for nogle måneder siden oplyst hos Dokkun at Liza/Lisa var rejst hjem til Thailand. Synd, for hun var/er en dejlig pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg