Hop til indhold
Rejsenetværk

Herrebøffer endte i ligestillingsnævn

Recommended Posts

Herrebøffer endte i ligestillingsnævn

AF LARS DALSGAARD

Den Lille Kro i Aarhus blev indberettet til Ligebehandlingsnævnet for at skelne mellem dame- og herreportioner. Restaurantejeren troede, at det var en joke.

http://jyllands-posten.dk/aarhus/erhverv/ECE6764244/herreboeffer-endte-i-ligestillingsnaevn/

--------------

At noget menneske har indgivet den klage, får mig til at føle lede personen :evil: 

Hvad sker der inde i hovedet på mennesker der opfører sig sådan :?: 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Rejse.

Ja, jeg fatter ikke hvad folk klager over. Man kan sku klage over alt. Hvis bare folk havde mere indsigt i sig selv. Og brugte tiden på noget fornuftigt.

Ja og det vælger folk så selv hvad det skal være. Det kunne så være, at klage over ingenting.  :-P Og det gør intetsigende mennesker så i stor stil.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Det er hævn for at vi ikke måtte beholde vores etage på Bella sky. Loool

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil gerne klage over jeg ikke må gå ind i kvindernes omklædning i svømmehallen.

Der er da forskels behandling vi mænd ikke på se på fisser og patter, som kvinderne må :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Herrefrisør   -   damefrisør

Herretoilet   -   dametoilet

Jeg vil helst benytte dametoiletterne. De er oftest renere end herretoiletterne. Hvorfor???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Folk klager over de mest sindssyge ting, så det skal ikke undre mig, at der er en person, der har klaget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ironman

Øøøhh bor vi i Sverige eller hvad?? Hvorfor hulen kan man overhovedet "anmelde" det? :shock:
Og til Sisse - I må da gerne beholde den for min skyld :-P  (Kvinderne skal helst koncentreres få steder så de er lette at finde og svære at få hovedpine af :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ironman

Vi må snart sende et S.O.S til USA og NATO!
De skal redde både Danmark, Sverige og Norge ! :eek:
Vi ender snart med at blive anmeldt for at kalde os mænd!
Hvis ikke det sker kommer det næste vi høre til at være:  "Mand/mænd er et ikke kønsneutralt og derfor diskriminerende, vi skal derfor alle være af henkøn...."

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...