Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Lige en lige en lille anmeldes fra det jyske

Til jer der overvejer at prøve tantra massage så har I fået en god mulighed for at besøge

http://www.tantra-oneness.com

Har først set nu hun har åbnet igen

Hun har tidligere boet / arbejde i det jyske hvor jeg besøgte hende nogle gange

så at hun var begynde på i Albertslund

Første gang jeg besøgte hende starte med en snak om forventning og hvad der skulle ske

Så hvis du er til at mærke en par dejlige kvinde hænder og krop komme over hele din krop

og nyder det intime ved at side / ligge så tæt

jeg kunne godt skrive meget om hvor dejlig det hele er men jeg syntes I skal prøve at aflægge hende et besøg.

Jeg har besøgt hende flere gang og har vært fuld tilfreds hver gang , altid glad og smilende

Hun er meget savnet i det jyske , håber jeg snart kommer til hovedstaden så skal jeg ihvertfald aflægge hende et besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis du hentyder til at det er noget som kvinden har sørget for skulle blive skrevet , så tager du fejl

Så ville jeg nok komme med et indlæg tidligere

Men jeg har først nu opdaget hun har åbnet i Kbh

Man er heller ikke tvunget til at besøge hende

kom kun med indlægget hvis nogen skulle syntes det kunne være rart at prøve dette

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad koster det ?

Fra hjemmesiden:

2 timer tantra massage  1.200 kr

incl. anal og/eller prostata-massage til mænd hvis det ønskes.

Udvidet /De luxe session 2.5 time  2.000 kr.   Se beskrivelse på anden side.

1.5 time healings massage  700 kr.

Klinikken ligger i Albertslund

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes jeg har læst alle ord på hendes hjemmeside, men der er et par spørgsmål, jeg ikke har fået svar på:

Hvad indeholder behandlingen til 700 kr. - Healing-massage? Få man udløsning? Er begge nøgne?

Er der kun samleje ved de-luxe-behandlingen eller også ved den almindelige 2-timers behandling?

Håber nogle kender svarene :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej jeg har aldrig prøvet behandlingen til 700.-

Jeg har "kun" fået 2 timer

Begge nøgen hver gang jeg har vært der , da hun også bruger sin egen krop til at masseger med " super dejligt"

Udløsning jeg har ihvertfald ikke kunnet stå imod så det har jeg fået hver gang

Sex tror måske det er op til hvem personen er jaaaa ved det ikke om det er noget man kan regne med hver gang

vil sige jeg har prøvet det åhhhhhhhhhhhh hvad kan jeg sige det skal prøves

Håber det er svar nok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hot Eskimo Sex

Ja, det ser rigtigt spændende ud og hun ser rigtigt frisk og sød og smilende og åben ud :-) Kan I fortælle lidt om hendes krop, det er ikke til at se om der gemmer sig en stor mave bag hendes tøj?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med jer.

Har også læst hendes hjemmeside - blot kan jeg ikke finde ud af

hvad prisforskellen mellem de 1.200 og de 2.000 kr.

Der står at de 2.000 kr. er for en tid mellem 2 - 3 timer - er den ekstra

time prisen på 800 kr. - eller følger der mere med ?

Alt i alt syntes jeg det lyder spændende og vil snarrest prøve 2 timer tantra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

mange tak for en fin anmeldelse, som jeg dog ikke lige ønskede.  Jeg havde præcis det antal klienter som jeg har tid til og ønske om.  

Lige nu har jeg booket op over en måned frem og jeg har derfor midlertidigt sat min hjemmeside på pause og åbner den først igen i midten af juli.

Jeg beklager at dem som kigger på grund af denne anmeldelse møder en lukket hjemmeside.  

Jeg arbejder seriøs med tantra, såvel med min egen udvikling, ligesom  jeg også meget gerne hjælper andre med deres ønskede udvikling med tantra som metode. Derfor er du velkommen hos mig, hvis du ønsker den tantra behandling/ healing som jeg giver.

kærlig hilsen Tantra-oneness

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du Oneness eller andre uddbybe hvad man får for sine penge hos dig præcist? Det lyder pissespændende, men vil bare ikke købe katten i sækken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nonito
Tantra-oneness du skal være glad for denne anmeldelse endda meget gode anmeldelse fordi det her for kunder til at komme deriblandt mig ;) Men kan forstå på dig at der er fully booked så må vente til en næste måneds tid hvis altså det kan gøre det .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har stadig ikke fundet ud af hvad de forskellige ydelser indeholder.

Man finder nok kun ud af det ved at prøve Tantra-Oneness ad.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige nu har jeg booket op over en måned frem og jeg har derfor midlertidigt sat min hjemmeside på pause og åbner den først igen i midten af juli.

Sign me up ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hjemmesiden fungerer da 100%.

Ønsker du ikke kunder pt, synes jeg du skal skrive det på din kontankt side, og forsiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

tror at i er meget kresen her inde høre ikke adnet en plader ..tror ikke der er nogen piger der kan til fres stille jer ..i er nok født med krertik

Jeg synes ikke vi er kræsne.

Vi hjælper blot hinanden med at finde den oplevelse vi har mest lyst til.

Velkommen til EG, iøvrigt.

PS: Jeg er aldrig gået utilfredsstillet fra et besøg hos en pige ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nonito

tror at i er meget kresen her inde høre ikke adnet en plader ..tror ikke der er nogen piger der kan til fres stille jer ..i er nok født med krertik 

Kræsne? Folk spørger bare ind til tantra massagen hos hende, og nu kan jeg jo gætte ud fra dit navn at du ikke er en kvinde altså sådan rigtigt eller whatever, men der er sgu mange KVINDER som kan tilfredsstille os ellers ville vores løg være kæmpe store og verden ville være kedelig for os uden RIGTIGE kvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med jer.

Er der nogen der har haft kontakt til TANTRA ONENESS på det seneste - hendes hjemmeside ser jo rigtig spændende ud.

Har skrevet til hende, men mangler stadig svar :?:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med jer.

Er der nogen der har haft kontakt til TANTRA ONENESS på det seneste - hendes hjemmeside ser jo rigtig spændende ud.

Har skrevet til hende, men mangler stadig svar :???::

Har du fået svar fra hende? Og har du prøvet at ringe?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...