Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Juni, 2014 dejligt endelig at møde en pige med samme smag som mig selv *gg* hvad med ham her... hubba hubba hubba *slurp* men ok - ham her ville jeg overhovedet heller ikke kunne stå for - jeg ville løbe såååååååå langsomt hvis han jagtede mig og endnu en af de mænd med skæg jeg bare ikke KAN stå for ... de er så fucking sexede!! jeg mistænker at det må være den tid sådan ca midt på måneden... jeg føler mig pludselig vildt modtagelig :D Undskyld, men de der mænd er da SÅ feminine med deres overvelplejede skæg og hår. De bruger jo timer i badeværelset. Helt ærligt i to!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 6. Juni, 2014 Nu skal vi ikke glemme hende hér: Megan-Fox-Wallpaper-megan-fox-19750320-1024-768.jpg Kender heldigvis hendes dobbeltgænger.. Gør du?? Bare tag hende med.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spock Skrevet 6. Juni, 2014 Gør du?? Bare tag hende med.. Tror allerede du kender hende, men skal sørge for at du møder hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 6. Juni, 2014 Undskyld, men de der mænd er da SÅ feminine med deres overvelplejede skæg og hår. De bruger jo timer i badeværelset. Helt ærligt i to!!! der er ikke noget bedre end en mand der BÅDE er megaovervildt sexet OG som forstår hvad vi kvinder går igennem hver dag... det der er da dobbelt op på opperen... en sexet mand der forstår kvinden.... wow 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 6. Juni, 2014 der er ikke noget bedre end en mand der BÅDE er megaovervildt sexet OG som forstår hvad vi kvinder går igennem hver dag... det der er da dobbelt op på opperen... en sexet mand der forstår kvinden.... wow Du mener en mand som ham her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 6. Juni, 2014 Du mener en mand som ham her? Kan man blive blegere ? jeg var lige ved at få et epileptisk anfald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juni, 2014 Marilyn Monroe - hun ville være min drømme sexpartner! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 6. Juni, 2014 der er ikke noget bedre end en mand der BÅDE er megaovervildt sexet OG som forstår hvad vi kvinder går igennem hver dag... det der er da dobbelt op på opperen... en sexet mand der forstår kvinden.... wow Tak smukke Jasmin Endelig en der virkeligt værdsætter mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 6. Juni, 2014 Tak smukke Jasmin Endelig en der virkeligt værdsætter mig ISMAND:::::::::::::::::::::::::: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 6. Juni, 2014 Hvad med dette fremtrædende medlem af Klub 27? Janis Joplin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 6. Juni, 2014 Hvad med dette fremtrædende medlem af Klub 27? Janis Joplin Hende den gamle hippie giver jeg ikke meget for....så hellere Troels Trier... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 6. Juni, 2014 Hende den gamle hippie giver jeg ikke meget for....så hellere Troels Trier... Hver sin lyst Ratata - det kommer vel ikke som nogen overraskelse at vores smag er som hund og kat 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 6. Juni, 2014 Hver sin lyst Ratata - det kommer vel ikke som nogen overraskelse at vores smag er som hund og kat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leglover 220 Skrevet 8. Juni, 2014 Hvis vi skal en tur i tidsmaskinen: Audrey Hepburn Ellers er Claudia Rex også fin :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leglover 220 Skrevet 8. Juni, 2014 Hvis vi skal en tur i tidsmaskinen: Audrey Hepburn Ellers er Claudia Rex også fin :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 9. Juni, 2014 (edited) Danske Kat Stephie Holst fra Sukkerchok behøver man ikke komme i tidsmaskinen - hun er stadig lækker, og alt ved hende er ægte: http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/~/media/7E66B489EBC547918ED63E09549C732E.ashx Desuden enig med dem, der har peget på Liz Taylor, Marilyn Monroe og Charlize Theron Spørgsmål: Hvordan får I andre lagt rigtige billeder ind i jeres indlæg? Jeg har måttet nøjes med link. Der findes sikkert en enkel teknik, som jeg så bare ikke kender Redigeret 9. Juni, 2014 af ThorsHammer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 9. Juni, 2014 (edited) ThorsHammer Du højre klikker bare på billedet og vælger "kopier billede" og så klikker du "indsæt" i det indlæg du vil poste billedet - det virker for mig. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg aner ikke hvem hende mulat-prinsessen her er... men hun er lige sat ind i toppen af listen Redigeret 9. Juni, 2014 af Montezi 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 9. Juni, 2014 Glemte lige at skrive hvem det var Lina Rafn, hvilken dejlig kvinde, hvilken naturlig kvinde, hvilket humør, ja der bliver jeg mør gog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 9. Juni, 2014 ThorsHammer Du højre klikker bare på billedet og vælger "kopier billede" og så klikker du "indsæt" i det indlæg du vil poste billedet - det virker for mig. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg aner ikke hvem hende mulat-prinsessen her er... men hun er lige sat ind i toppen af listen Avra da! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 9. Juni, 2014 Hvad pokker BX - jeg havde ikke forestillet mig at du var til sådan et lille ungt choko-drøn Men ja, hun er godt nok fin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 9. Juni, 2014 Hvad pokker BX - jeg havde ikke forestillet mig at du var til sådan et lille ungt choko-drøn Men ja, hun er godt nok fin Jo bestemt. Jeg har altid ment, at negerpiger er flotte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 9. Juni, 2014 (edited) kan ikke lige helt glemme frække choko piger, så her er endnu en der er i min TOP Halle Berry topløs fra filmen Swordfish Redigeret 9. Juni, 2014 af HappyHippo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 9. Juni, 2014 lige en dansker mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg