Hea 4 Skrevet 1. Juni, 2014 Er der nogen der har været forbi her? https://annoncelight.dk/annonce/128961/lyst-til-at-besoege-ung-liderlig-19aarig-kvinde-paa-noerrebro-privat-og-diskret-til-fraekke-lege-27-89-30-89-tilbud-paa-mine-priser-i-dag-1-6-15-00 Hun kører med nogle i forvejen billige priser som lige er blevet halveret i dag. Men det lyder næsten for godt til at være sandt. Nogle erfaringer anyone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hommage 49 Skrevet 1. Juni, 2014 Havde en aftale med hende for et par uger siden, men da jeg skulle have nøjagtig adresse, meldte hun tilbage at hun desværre var blevet syg. Så det er det eneste jeg har om hende..... Men skriv endelig hvis du får "bid" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 1. Juni, 2014 Hen er bestemt ikke noget for mig, men høre da gerne om andres evt. gode oplevelse med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 1. Juni, 2014 Så blev man aldersmæssige diskvalificeret! Så jeg står af her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 1. Juni, 2014 ikke om det så var gratis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dieter von tease Skrevet 5. Juni, 2014 I was there a few weeks ago for a quicky(15 mins for 500). The ad pretty much checks out although I think the pictures are old (missing tattoos and a few pounds) The age seems about right and she is a real amateur. Place is a standard sparse one room student apartment with a big bed. She is very friendly and up for action, I got a blow, quick danish and then a really good session of greek, I like big butts and she certainly provided that She took a really hard and fast anal ride in a few positions before time got the better of us and she blew me till I came while she rubbed herself off. IF you're looking for a model, go to Hordumsgade but if you're in the mood for a young chubby Danish amateur, who seems to like her job(she wasn't watching the clock with me) then you could certainly do worse than here. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg