Hop til indhold
Guest Elsevier

Hvorfor er det egentlig lovligt for prostituerede at diskriminere?

Recommended Posts

Gæst

Og nu handlede tråden så specifikt om arabiske mænd....... ja det kan virke racistisk ... men er man utryg ved arabiske mænd hvorfor i al verden skal an så invitere dem ind i sin krop?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det kan vel ikke være så pokkers svært at forstå, man begge parter skal være enige, før der kan dyrkes sex. Så kan man tale om diskrimination osv, ja og ?

Er lysten for den ene part ikke tilstede, så bevæger vi os over i feltet for voldtægt og andre spændende ting.

Ja det er akademisk uretfærdigt at nogen mænd virker mere attraktive på kvinder end andre. Konklusion: Livet er generelt uretfærdigt indrettet. Tør øjnene og tag kampen op, snarere end at forsøge at give alle andre end en selv skylden for ens manglende succes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Og hvor er den undersøgelse så, der dokumenterer at folk af arabisk / mellemøstlig oprindelse lugter mere end ikke-arabiske, ikke-mellemøstlige mennesker?

Hvor er den undersøgelse, der dokumenterer at lave folk lugter mere end høje?

Hvor er den undersøgelse der dokumenterer at ældre mennesker har en dårligere hygiejne end unge mennesker?

Hvis ikke der foreligger noget dokumentation for dette, kan jeg ikke se andet end at der er tale om race- , højde- og aldersdiskrimination.

Hvis du nu gad læse/ forstå hvad jeg skriver, så handlede det kun om et eksempel på hvad jeg ikke ville byde mig selv!!! Hvis du så derefter kigger på min side, så står der INTET om jeg ikke modtager andre fra andre lande, højde osv, KUN at jeg ikke modtager under 25 år ( for ungt til mig, da jeg ikke kunne knalde med en der kunne - aaaa næsten , være mit barn) og urene og uhøflige mænd!!! Dette synes jeg er ganske almindelig sund fornuft og opførsel. Så ikke her du skal fyre dit ofre pis af.. Videre i teksten makker. Mange knus må du nu godt få. Smil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elsevier

Så ikke her du skal fyre dit ofre pis af..

Mit ofre pis?

Du er vel ikke så dum, at du tror, at bare fordi en person stiller et generelt spørgsmål, at så lider den person der stiller spørgsmålet under dét der bliver spurgt om? For så har jeg sgu godt nok undervurderet intelligensniveauet noget herinde.

Desuden går spørgsmålet ikke på hvad du har stående i din profil, den har jeg ikke engang læst, spørgsmålet er hvorfor det er lovligt for prostituerede at diskriminere på race, højde og alder. Så prøv at hold dig til dette.

Redigeret af Elsevier

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elsevier

Tør øjnene og tag kampen op, snarere end at forsøge at give alle andre end en selv skylden for ens manglende succes.

Hvem er det du mener der giver andre skylden for deres manglende succes?

Totalt underlig malplaceret sætning i denne tråd...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og nu handlede tråden så specifikt om arabiske mænd....... ja det kan virke racistisk ... men er man utryg ved arabiske mænd hvorfor i al verden skal an så invitere dem ind i sin krop?

Hey Bonobo.

Jeg er meget enig i de antagelser og refleksioner, du kommer med i dine to indlæg thumps up der Bonobo.

Men valgte dette indlæg, at citere.

Arabiske og tyrkiske mænd er mere voldsomme. Set ud fra det menneskesyn, jeg har oplevet de gange jeg har rejst i Tyrkiet, snart rigtig mange gange nu.

hårdere end de danske. Står totalt for min egen regning. Men på diskoerne, I Alanya, Antalya og Ismir Har jeg oplevet dette.

Det er som om, de har et større behov for at være don Juanér. De kommer tit to eller tre ad gangen. Hen til pigen, de gerne vil have.

De virker mere aggressive. Især hvis de får et afslag af den de bager på. Et nej er oftest ikke nok får dem. Igen står det helt for min egen regning. Det virker nyttesløst, for pigen, at kæmpe imod. De vil ikke stoppe. Den adfærd ser jeg også i mit daglige arbejde med de unge, jeg arbejder med. De er helt sikkert opdraget anderledes end os. Og en ting ved jeg menneskesynet, opdagelsen og kulturen. Er meget mere anderledes end den danske. 

Se så kommer min pointe.Her må i piger gerne delagtigøre mig i hvis, jeg tager fejl. 

Hvis de danske glædespiger, skal møde en mand med sådan en adfærd, eller, har oplevet det, kan jeg sagtens forstår de fravælger dem. Og det er ganske forståeligt. Hvorfor, skulle de føle sig som affald med det erhverv de har. Hvorfor skulle pigerne misbruges, se ingen penge i verden er det værd. Eller bruge tid på, at fortælle disse mænd vigtigheden af respekt, Den ejer de ikke, da de er opdraget til noget andet, (altså mændene)

Kan ikke generalisere og sige alle etniske mænd er sådan. Men der er mange der har ødelagt det for de få. Og hvordan skulle pigerne dog gennemskue de få. Giver jo ikke mening, at give efter for noget man ikke vil. den holdning respektere jeg, ligeså ville jeg respektere, den pige der siger til mig vi har ikke kemi. Og spare mig for en dårlig tid med en glædespige.Så piger, stå ved det i gør, og i bestemmer jo fuldt ud over jeres eget liv.Man må aldrig gå på kompromis med sine valg, med mindre man finder ud af det er forkerte valg.

Kan huske en artikel jeg læste. Igennem min uddannelse, som fortæller lidt om dette emne. Så linker lige til den.

http://www.information.dk/47577

ha en dejlig dag alle.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

korrekt - og ligesom en håndværker til hver en tid må afvise at lave huset for en kunde hvis de har mistanke om at blive snydt eller andre grunde - så må vi også nægte at sælge til eventuelle kunder vi ikke tror vil honorere vores forventninger til salg, ydelse og betaling

alternativet er at vi kommer ud i en meget hårfin grænse med straffelovens kap 24 - for hvis pigen har sexuelt samkvem med en mand hun afviser - så er det faktisk strafbart forhold... for kunden... 

der er nogle juridiske spidsfindingheder der som influerer på dit spørgsmål om hvorfor vi med loven i hånd må diskriminere frit

teknisk set ja - men der konflikter det med lægeløftet "den hippokratiske ed" og det negerer at en læge nogensinde vil afvise en patient (i teorien i hvert fald)... og der er også et par paragraffer i straffeloven om ikke at hjælpe en nødstedt hvis man har evnen - så lige det her eksempel kan ikke bruges

i teorien kunne lægen afvise - men kun i teorien.. 

Det er ikke lovligt at afvise et barn fordi forældrene driver et lovligt omend miskrediteret erhverv... synderne nedarves ikke på børnene i dette tilfælde

derfor kan det heller ikke sammenlignes med at afvise alle de mænd vis pik man ikke vil have inden for dørene :)

igen - nej... du har pligt til at hjælpe hvis du har evnen... det er strafbart ikke at hjælpe...

endvidere - en brandmand er ikke et selvstændigt erhverv der yder en privat service... det er 2 forskellige kategorier

men nu er det jeg undrer mig.... hvorfor synes du vi uden videre skulle lægge krop til alle og enhver som vi finder frastødende ?  hvorfor synes du vi skulle pakke en arbejdsdag med oplevelser vi ville væmmes ved og prakke en masse gæster dårlige oplevelser på fordi vi vil gøre alverden for at yde dem så ringe en service at de aldrig kommer igen ? 

vi træffer alle sammen valg... at vælge en sex-partner fra fordi man ikke tænder på/frastødes af et eller andet ved ham/hende... det er da enhvers ret...  også mænds :)

er det det du vil lære dine børn (hvis du har nogen ) ??  kære skat! - du må ikke diskriminere... så alle - også dem du ikke kan lide - skal have ret til at kneppe med dig hvis de vil...   

ej vel ? :)

Der er tale om en form for rendyrket racisme. Hvis man på forhånd afviser en given population af en given etnisk oprindelse er der tale om racisme. Den formildende omstændighed kan dog være, at man har haft nogle kedelige oplevelser med en bestemt gruppe og af pragmatiske grunde så vælger at afvise dem alle. Hvis man så blot erkender at visse af dem antageligt ville kunne være ok, men at man ikke orker problemer med fx 80 pct. af dem - tja så er det vel ok. Hvis man siger, at de alle sammen pr. definition er ulækre og uønskede, er man racist. Det kan man så være og kunderne kan så afgøre om de ønsker at frekventere personer med en sådan livsanskuelse! Hvis man frastødes af alle som fx er mørke, tja så er man faktisk pr. definition racist. Længere er den faktisk ikke!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Og hvor er den undersøgelse så, der dokumenterer at folk af arabisk / mellemøstlig oprindelse lugter mere end ikke-arabiske, ikke-mellemøstlige mennesker?

Hvor er den undersøgelse, der dokumenterer at lave folk lugter mere end høje?

Hvor er den undersøgelse der dokumenterer at ældre mennesker har en dårligere hygiejne end unge mennesker?

Hvis ikke der foreligger noget dokumentation for dette, kan jeg ikke se andet end at der er tale om race- , højde- og aldersdiskrimination.

Det med at Udenlandske mænd lugter er noget pladder.

Oftest er de direkte pertentiske med deres hygiejne.... På den front kan man bestemt ikke klandre dem noget.

MEN.... 9 ud af 10 Muslimer ( og ja jeg skriver muslimer ) har et så anderledes syn på kvinder og især glædespiger at jeg ikke kan forliges med at have sex med dem.

Ingen penge i hele verden er det værd.

De få som rent faktisk får 'talt' sig vej ind til min seng er stort set altid en ærgelse.

De er vanvittigt dårlige til kærlig intim sex..... De hiver og flår i en, niver en i brysterne og er bare generelt et helt andet sted med deres krop end jeg er.

De har desuden usædvanligt ( selv for den alm standard blandt liderlige mænd) meget meget svært ved at forstå at tingene koster det de koster og at Nej man tilbyder ikke græsk... Og nej en coctail er ikke 30 min osv.

De gider simpelthen ikke sætte sig ind i tingene.

Man kan bruge ugevis af SMS 'er på at forklare sig blå i hovedet og når man så siger stop så får 5000 beskeder om at man er en plastisk luder So osv.

De ting har gjort at jeg fuldstændigt at tabt min lyst til muslimer.... Deres kvinde syn harmonere ikke med mit.

Og min krop er min...100%....

Jeg skal ikke have sex med nogen jeg ikke har lyst til for ikke at diskrimere nogen.

Hvilken slags mand har iøvrigt lyst til at begå sådan et overgreb på en kvinde der ikke har lyst.... Penge eller ej ?!

Din brug af ordet luder ( når det tydligt fremgår herinde at pigerne hader det) siger iøvrigt rigtigt meget om din mangel på respekt !!

Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Haha :D

Jeg tror at Domstolene priser sig lykkelige over at de (endnu) ikke har haft sådan en sag. IMO er der ingen tvivl om at en afvisning af en kunde med baggrund i hans nationalitet, hudfarve eller religion helt klart er noget der overtræder straffelovens paragraf 266b (også kendt som racismeparagraffen). På den anden side, så må man jo også give Jasmin ret i, at man ikke kan tvinge et andet menneske til samleje uden deres samtykke. Det vil være sidestillet med voldtægt.

Men der kommer jo ikke nogen sag uden nogen anmelder det. Det kniber måske nok også med at finde"ikke-vestlige" mænd, der vil indrømme at de besøger glædespiger ;)

Spændende emne. På en underlig og ikke så behagelig måde :o/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der er tale om en form for rendyrket racisme. Hvis man på forhånd afviser en given population af en given etnisk oprindelse er der tale om racisme. Den formildende omstændighed kan dog være, at man har haft nogle kedelige oplevelser med en bestemt gruppe og af pragmatiske grunde så vælger at afvise dem alle. Hvis man så blot erkender at visse af dem antageligt ville kunne være ok, men at man ikke orker problemer med fx 80 pct. af dem - tja så er det vel ok. Hvis man siger, at de alle sammen pr. definition er ulækre og uønskede, er man racist. Det kan man så være og kunderne kan så afgøre om de ønsker at frekventere personer med en sådan livsanskuelse! Hvis man frastødes af alle som fx er mørke, tja så er man faktisk pr. definition racist. Længere er den faktisk ikke!

Nu tænder jeg egentlig ikke på dyresex, men kan nu alligevel ikke lade være med at fluekneppe lidt. Ordene racist og racisme er efterhånden blevet så udvandede at ingen efterhånden ved hvad de betyder længere, men jeg skal gerne hjælpe lidt. Jeg har ikke gidet bruge tid på en bedre kilde end Wiki (men det skulle formentlig ikke være så svært), men here it goes:

"Racisme er de ideologier som mener at mennesker kan rangordnes i forskellige grupper efter "race", således at nogle menneskegrupper er andre fundamentalt overlegne". At klandre en pige for at føle sig "fundamentalt overlegen" overfor en bestemt gruppe mennesker fordi hun ikke vil dyrke sex med dem er måske lige at gå langt nok.

Derudover tror jeg nu fint du rammer hovedet på sømmet med ordene: "visse af dem antageligt ville kunne være ok, men at man ikke orker problemer med fx 80 pct. af dem". Og hvordan spotter du så de sidste 20% på under 5 min? Nej vel? Så er det sgu lettere blot at afvise alle fra starten. Det er sevfølgelig synd for de få der godt kan finde ud af det.... men det gør sig sgu også gældende for mange andre sammenhænge i denne verden.... blot plejer det så at være de få der ødelægge det for de mange.. her er det så de mange der ødelægge det for de få.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror sådan set ikke det er pga. af deres voldelige og kriminelt opfordrende opdragelse og kvindeundertrykkende kultur at muslimske fyre opfører sig så dårligt over for glædespiger. Det ligger begravet i deres DNA, som har lidt under fætter/kusine ægteskaber og den korte geografiske afstand til Afrika . Det kan sammenlignes med hunderacer, ligegyldigt hvor meget du opdrager på en bulldog vil dens hjerne altid være på størrelse med en valnød og primitive instinkter vil styre adfærden.

Jeg synes det er helt fint, at hver gang en mellemøstlig fyr herhjemme ser på massageannoncer og får teksten læst op af Google translate, bliver de mindet om hvor uønskede de er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Og skulle nogen være i tvivl er jeg meget stor modstander af ÆGTE racisme som man f.eks. finder blandt Ku Klux Klan medlemmer, Nazister og i Bukkakes indlæg!

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elsevier

Og skulle nogen være i tvivl er jeg meget stor modstander af ÆGTE racisme som man f.eks. finder blandt Ku Klux Klan medlemmer, Nazister og i Bukkakes indlæg!

:grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Stemplet

Når man læser profiler på glædespiger, møder man ofte diskriminerende kriterier for hvilke kunder de modtager.

Den mest anvendte er nok "modtager ikke arabiske / mellem-østlige mænd". Andre kriterier kan være alder eller højde mv.

Men hvorfor er dette egentlig lovligt?

Det er ikke lovligt at afvise udlændinge på et diskotek, pga. deres etnicitet, men det er lovligt at afvise dem hvis man er luder? Det er ikke lovligt at diskvalificere en job-ansøger pga. vedkommendes alder, men det er lovligt at aldersdiskriminere hvis man er luder?

Hvordan kan det egentlig være?

Elsevier,

Et godt spørgsmål, og et enkelt svar.

Ulovliggøres det at kvinder må afvise kunder så er vi hvor vi taler om "lovlig voldtægt" med forskellen at hun får en skilling for det.

Det er en intim seance og en enighed mellem to mennesker det der foregår. Tvinges man til at sprede benene for alle og enhver så er vi sgu på den i Danmark, og det ville være at genoplive middelalderlige tendenser og samfundsnormer hvor kvinder betragtes som ting og ikke mennesker. 

Det kan ikke sammenlignes med diskoteker olign. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tror sådan set ikke det er pga. af deres voldelige og kriminelt opfordrende opdragelse og kvindeundertrykkende kultur at muslimske fyre opfører sig så dårligt over for glædespiger. Det ligger begravet i deres DNA, som har lidt under fætter/kusine ægteskaber og den korte geografiske afstand til Afrika . Det kan sammenlignes med hunderacer, ligegyldigt hvor meget du opdrager på en bulldog vil dens hjerne altid være på størrelse med en valnød og primitive instinkter vil styre adfærden.

Jeg synes det er helt fint, at hver gang en mellemøstlig fyr herhjemme ser på massageannoncer og får teksten læst op af Google translate, bliver de mindet om hvor uønskede de er.

SMAK - du er modig mand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

http://www.denstoredanske.dk/Geografi_og_historie/Folkeslag/Etnografiske_termer/racisme

Citat fra Den Store Danske:

"racisme, forestillinger om visse menneskeracers overlegenhed over for andre samt de diskriminerende handlinger, der knytter sig til sådanne forestillinger. Racisme bygger på den opfattelse, at menneskeheden kan inddeles i racer, som ikke bare har forskellige fysiske kendetegn, men også forskellige psykiske og moralske egenskaber, og at der eksisterer et hierarkisk forhold imellem disse, således at visse racer er andre overlegne."

Generelt: Pas nu på med at generalisere, ellers bliver det skrevne hurtigt omfattet af definitionerne, som jeg har markeret med rødt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elsevier

Elsevier,

Et godt spørgsmål, og et enkelt svar.

Ulovliggøres det at kvinder må afvise kunder så er vi hvor vi taler om "lovlig voldtægt" med forskellen at hun får en skilling for det.

Det er en intim seance og en enighed mellem to mennesker det der foregår. Tvinges man til at sprede benene for alle og enhver så er vi sgu på den i Danmark, og det ville være at genoplive middelalderlige tendenser og samfundsnormer hvor kvinder betragtes som ting og ikke mennesker. 

Det kan ikke sammenlignes med diskoteker olign. 

Men der er jo ingen der tvinger kvinder til at ernære sig ved denne branche.

Hvis diskoteks-ejeren ikke vil lukke arabere, asiatere eller sorte ind på sit diskotek, så må han finde sig en anden branche at tjene sine penge på.

Hvis lægen ikke vil hjælpe ludere, må han finde sig et andet erhverv at ernære sig ved.

Hvis glædespigen ikke vil servicere etniske minoriteter, så må hun blive rengørings-assistent eller læse til læge istedet.

Ellers skal reglerne for andre brancher også ændres, således at de har lov at diskriminere hvem de vil servicere.

Jeg kan da godt se at det ikke er fedt for en luder at betjene en kunde hun ikke tænder på.

Men det er heller ikke fedt for parkeringsvagten at blive spyttet på.

Eller for kassedamen at blive overfuset af utålmodige kunder pga. for lang kø

Eller for fængselsbetjenten at blive overfaldet af en indsat.

Eller for lægen at stikke fingrene op i røven på en patient for at lede efter hæmorider.

Eller for politikeren at modtage anonyme trusler om fysisk vold.

Osv osv.

Men fælles for alle disse er, at hvis ikke de bryder sig om deres arbejde og de ulemper det nogle gange har, så står det dem frit for at finde sig et andet erhverv. Det samme gælder for glædespiger.

Øst-europæiske glædespiger har ingen problemer med at overholde reglerne om ikke at diskriminere, hvad enten det er på race, alder, højde eller noget helt fjerde. Jeg forstår ikke hvorfor de danske skal have dette privilegium at have lov til at diskriminere.

Redigeret af Elsevier

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Men der er jo ingen der tvinger kvinder til at ernære sig ved denne branche.

Hvis diskoteks-ejeren ikke vil lukke arabere, asiatere eller sorte ind på sit diskotek, så må han finde sig en anden branche at tjene sine penge på.

Hvis lægen ikke vil hjælpe ludere, må han finde sig et andet erhverv at ernære sig ved.

Hvis glædespigen ikke vil servicere etniske minoriteter, så må hun blive rengørings-assistent eller læse til læge istedet.

Ellers skal reglerne for andre brancher også ændres, således at de har lov at diskriminere hvem de vil servicere.

Jeg kan da godt se at det ikke er fedt for en luder at betjene en kunde hun ikke tænder på.

Men det er heller ikke fedt for parkeringsvagten at blive spyttet på.

Eller for kassedamen at blive overfuset af utålmodige kunder pga. for lang kø

Eller for fængselsbetjenten at blive overfaldet af en indsat.

Eller for lægen at stikke fingrene op i røven på en patient for at lede efter hæmorider.

Eller for politikeren at modtage anonyme trusler om fysisk vold.

Osv osv.

Men fælles for alle disse er, at hvis ikke de bryder sig om deres arbejde og de ulemper det nogle gange har, så står det dem frit for at finde sig et andet erhverv. Det samme gælder for glædespiger.

Øst-europæiske glædespiger har ingen problemer med at overholde reglerne om ikke at diskriminere, hvad enten det er på race, alder, højde eller noget helt fjerde. Jeg forstår ikke hvorfor de danske skal have dette privilegium at have lov til at diskriminere.

Hvorfor skal de ikke have det privilegie at bestemme over sig selv, spørger jeg dig?

Hvis en kvinde, der ikke tiltaler dig, kommer hen til dig på din lokale bodega, og stikker dig en stor seddel, og forlanger du knalder hende, gør du så det - for ikke at virke diskriminerende? Inden du svarer, skal du lige overveje hvad du ville svare såfremt samme pige var en lækker babe der fik pjoverten til at stritte?

Og inden du svarer, skal du også lige overveje om det at være glædespige, er et erhverv i gængs forstand!

Del dette indlæg

Link til indlæg

her rammer du hovedet på sømmet... 

INGEN skal fortælle mig at littauere og estere og ukrainere og bulgarske kvinder ikke også har præferencer når det gælder valg af partner....  selvfølgelig har de det - de er magen til os danske GPer

men de diskriminerer ikke.... og hvorfor så ikke

1: enten fordi de under tvang er blevet forbudt at diskriminere... af whoever der nu står bag (charmerende tanke ikk???) 

2: fordi de er SÅ forhippede på at få så meget som muligt med hjem igen så de vælger at udsætte sig for hvad som helst for 500 kr ekstra ... for fuck det - de er her i så kort tid at dårlig service til en mand de aldrig skal se igen ikke betyder en skid

3 den lidt mere søgte variant: at de kommer fra en langt mere kvindeundertrykkende kultur der giver manden en anden status som en der ikke kan afvises... (endnu en ækel tanke hvis man tygger lidt på den) 

alle årsager er til at få det skidt over - for der kan i snakke om at sælge mere end en service.. der sælger de deres sjæl for igen kommer hel ud af den slags oplevelser..

Danske GPer diskriminerer... i hvert fald os der er her fordi vi kan lide at være GPer, har lyst til at være GPer og vil være sikre på at vi yder max hver gang... 

Vi SKAL have det privilegium fordi det er din eneste garanti for at vi åbner døren og modtager dig med glæde... det er dit bevis på at vi gør det med vores sjæl intakt, vores lyst og glæde i behold OG vores integritet øverst på prioriteringslisten

Når man vælger ikke sortere dem fra man reelt ikke har lyst til - så sælger man sjælen, lysten, glæden og integriteten...  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Der er hvert fald ingen tvivl om, at du med dette indlæg hjemtager guldmedaljen i disiplinen: totalt utiltalende, degraderende og uhøflig.

Jeg er en af dem, der ikke tager udlændinge. De udlændinge der ringer til mig får en pæn og ordentlig forklaring på, hvorfor. Jeg er holdt op med at skrive i mine annoncer at jeg ikke tager udlændinge, da jeg på et tidspunkt blev gjort opmærksom på at det virkede meget sårende. 

Knus Pia 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elsevier

INGEN skal fortælle mig at littauere og estere og ukrainere og bulgarske kvinder ikke også har præferencer når det gælder valg af partner....  selvfølgelig har de det - de er magen til os danske GPer

Hvem har fortalt dig det? Ikke mig i hvert fald. Jeg skriver at de ikke har problemer med at overholde reglerne om ikke at diskriminere. Det er ikke det samme som at påstå at de ikke synes det er rarere at have en kunde der ligner Justin Bieber end én der ligner Mogens Camre.

men de diskriminerer ikke.... og hvorfor så ikke

1: enten fordi de under tvang er blevet forbudt at diskriminere... af whoever der nu står bag (charmerende tanke ikk???)

2: fordi de er SÅ forhippede på at få så meget som muligt med hjem igen så de vælger at udsætte sig for hvad som helst for 500 kr ekstra ... for fuck det - de er her i så kort tid at dårlig service til en mand de aldrig skal se igen ikke betyder en skid

3 den lidt mere søgte variant: at de kommer fra en langt mere kvindeundertrykkende kultur der giver manden en anden status som en der ikke kan afvises... (endnu en ækel tanke hvis man tygger lidt på den)

alle årsager er til at få det skidt over - for der kan i snakke om at sælge mere end en service.. der sælger de deres sjæl for igen kommer hel ud af den slags oplevelser..

Svar på 1: Stop nu det pis. Alle undersøgelser viser at det kun er et absolut minimum af pigerne der er under tvang. Langt de fleste kommer friviligt fordi der er rigtigt gode penge i det for dem. Det ved en gammel rotte som dig der har været så længe i branchen udmærket godt.

Svar på 2: Ja klart. Du ser også danskere tage til udlandet og arbejde røven ud af bukserne i 1-5 år for at skrabe så mange penge sammen som muligt og derefter rejse hjem til Danmark igen. Ikke lige inden for luderbranchen, men inden for mange teknisk specialiserede vidensfag. Nogle gængse eksempler er Vestas der har udstationerede folk der tjener over 100.000 kr / md i udlandet, de arbejder så røven ud af bukserne i 3 år og vender hjem til Danmark 3 millioner kr rigere. Eller danske læger der tager til Norge og arbejder på privathospitaler hvor de kan tjene over 50.000 kr om ugen, så kommer de hjem til Danmark 2 år senere, 5 millioner kr rigere. For mange af de øst-europæiske piger er de penge de tjener i Danmark 4-6 gange mere værd i deres hjemland. Så når du siger "sølle 500 kr ekstra" så er der reelt tale om 2-3000 kr ekstra for dem. Og dét er der sgu også en del danske piger der godt ville smide kondomet for. Desuden er der intet galt i at de fokuserer på penge og profitoptimering. Det gør danske ludere også, de er bare bedre til at skjule det bag opdigtede løgne, fordi at det ikke er så velset i Danmark at skilte med at man er grådig.

Svar på 3: Ækel? Igen forstår du at overdrive og fordreje tingene til dig egen fordel. Men omvendt kan man jo så se på hvad Danmark har udviklet sig til efter at kællingerne har fået uendeligt lang snor. Et land proppet af følelseskolde, beregnende, kyniske, forkælede, egoistiske kællinger fuldstændigt blottet for varme, charme og empati. Et land proppet med hysteriske kællinger, hvis krævementalitet kun tangeres af 90´er-generationens curlingbørn, slet camoufleret bag det korstog kvinderne kalder "ligestilling".

Vi SKAL have det privilegium fordi det er din eneste garanti for at vi åbner døren og modtager dig med glæde... det er dit bevis på at vi gør det med vores sjæl intakt, vores lyst og glæde i behold OG vores integritet øverst på prioriteringslisten

Kællinger i det her land har allerede fået proppet røven fuld af privilegier i forvejen, så gu´ skal I ej have en skid flere privilegier. GP´ere skal ikke forgyldes med endnu flere privilegier, men skal følge de regler der gælder for alle andre. Herunder at det ikke er lovligt at diskriminere.

Når man vælger ikke sortere dem fra man reelt ikke har lyst til - så sælger man sjælen, lysten, glæden og integriteten...

Ovenstående citat er kvinde-manipulation, kvinde-hykleri og kvinde-ynk når det er bedst. Du er da pisseligeglad med sjæl og integritet. Du aner knap nok hvad de to ord betyder. Sjæl er et magt-manipulations-våben der blev opfundet af de gejstlige til at få magt og kontrol over befolkningen. Hvis ikke du gør dit og dat, så ender din sjæl i helvede hvor du vil leve i tortur til evig tid. Men du har da trods alt fattet så langt som til at det er to begreber der er som skabt til at blive misbrugt til din egen slet skjulte dagsordens fordel. Således anvender du nu sjæle-begrebet i dit eget lille magt-manipulerende univers.

Redigeret af Elsevier

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Hvem har fortalt dig det? Ikke mig i hvert fald. Jeg skriver at de ikke har problemer med at overholde reglerne om ikke at diskriminere. Det er ikke det samme som at påstå at de ikke synes det er rarere at have en kunde der ligner Justin Bieber end én der ligner Mogens Camre.

Svar på 1: Stop nu det pis. Alle undersøgelser viser at det kun er et absolut minimum af pigerne der er under tvang. Langt de fleste kommer friviligt fordi der er rigtigt gode penge i det for dem. Det ved en gammel rotte som dig der har været så længe i branchen udmærket godt.

Svar på 2: Ja klart. Du ser også danskere tage til udlandet og arbejde røven ud af bukserne i 1-5 år for at skrabe så mange penge sammen som muligt og derefter rejse hjem til Danmark igen. Ikke lige inden for luderbranchen, men inden for mange teknisk specialiserede vidensfag. Nogle gængse eksempler er Vestas der har udstationerede folk der tjener over 100.000 kr / md i udlandet, de arbejder så røven ud af bukserne i 3 år og vender hjem til Danmark 3 millioner kr rigere. Eller danske læger der tager til Norge og arbejder på privathospitaler hvor de kan tjene over 50.000 kr om ugen, så kommer de hjem til Danmark 2 år senere, 5 millioner kr rigere. For mange af de øst-europæiske piger er de penge de tjener i Danmark 4-6 gange mere værd i deres hjemland. Så når du siger "sølle 500 kr ekstra" så er der reelt tale om 2-3000 kr ekstra for dem. Og dét er der sgu også en del danske piger der godt ville smide kondomet for. Desuden er der intet galt i at de fokuserer på penge og profitoptimering. Det gør danske ludere også, de er bare bedre til at skjule det bag opdigtede løgne, fordi at det ikke er så velset i Danmark at skilte med at man er grådig.

Svar på 3: Ækel? Igen forstår du at overdrive og fordreje tingene til dig egen fordel. Men omvendt kan man jo så se på hvad Danmark har udviklet sig til efter at kællingerne har fået uendeligt lang snor. Et land proppet af følelseskolde, beregnende, forkælede, egoistiske kællinger fuldstændigt blottet for varme, charme og empati. Et land proppet med hysteriske kællinger, hvis krævementalitet kun tangeres af 90´er-generationens curlingbørn, slet camoufleret bag det korstog kvinderne kalder "ligestilling".

Kællinger i det her land har allerede fået proppet røven fuld af privilegier i forvejen, så gu´ skal I ej have en skid flere privilegier. GP´ere skal ikke forgyldes med endnu flere privilegier, men skal følge de regler der gælder for alle andre. Herunder at det ikke er lovligt at diskriminere.

Ovenstående citat er kvinde-manipulation, kvinde-hykleri og kvinde-ynk når det er bedst. Du er da pisseligeglad med sjæl og integritet. Du aner knap nok hvad de to ord betyder. Sjæl er et magt-manipulations-våben der blev opfundet af de gejstlige til at få magt og kontrol over befolkningen. Hvis ikke du gør dit og dat, så ender din sjæl i helvede hvor du vil leve i tortur til evig tid. Men du har da trods alt fattet så langt som til at det er to begreber der er som skabt til at blive misbrugt til din egen slet skjulte dagsordens fordel. Således anvender du nu sjæle-begrebet i dit eget lille magt-manipulerende univers.

HELE dit ovenstående indlæg siger Spot on alt om hvorfor jeg ikke modtager muslimer !!

Hvis vi havde været i Las Vegas havde du promte udløst den helt stort præmie !

Din brug af ordet Luder, kællinger og magt er jo overvældende frastødende.

Islam er den Eneste religion der ikke har et bare nogenlunde tilforladeligt syn på Kvinder.

Jeg har INTET problem med alle andre udlændinge..... De eneste jeg har haft horrible oplevelser med er Muslimer.

Din måde at sammenligne en glædespiges krop med en parkeringsvagt.... Stop nu dig selv !!

Jeg selv er 100% Ateist...

Og jeg tror på at det man sender ud , det er det man får tilbage.

Så hvis du bliver afvist.... Tjah så tænk over om du selv kan gøre noget anderledes !!

Hvorfor den kontinuerlige brug af nedladende ord om kvinder i dine indlæg ?

Er de for stærke til dig ?

Kan du ikke argumentere uden at tale/skrive diskriminerende mod kvinder ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@Elsevier

Hold da op mand!

Det er godt nok det mest mavesure indlæg jeg har læst længe. Det er faktisk så surt, at det nærmer sig en kunstart eller satire :D

Tag en dyb vejrtrækning ... Tag en spiller ... Nyd sol og sommer ... Smil til en sød pige og du vil nok opleve at hun smiler igen.

Ha' en god dag

Redigeret af hot6

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...