Hop til indhold
Guest Elsevier

Hvorfor er det egentlig lovligt for prostituerede at diskriminere?

Recommended Posts

BX, det er ikke alle piger, der kun har det som bijob, der er også fuldtidsbeskæftigede og de bør naturligvis kunne stå i a-kasse.

Fuldstændigt rigtigt.

Men nu focuserede jeg her på piger, der har dette - for os mænd - så edejlig bijob. I er forsikrede via Jeres hovedjob. Og det er fint.

Det er de piger, jeg har mødt i min karriere.

Men, som du anfører, er der piger, som dette som hovedjob. Det er her, det virkelige problem ligger, og det skal selvfølgelig løses.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Og hvad så hvis de bliver syge af den ene eller den anden årsag?

Skal de bare kneppe videre, for at overleve eller ville det måske være mere retfærdigt, hvis de havde de samme rettigheder, som alle andre i samfundet

Kan se, at Toddy's indlæg har fået en del likes, heriblandt et par lyserøde.

Jeg synes de pågældende, især lyserøde, bør læse om sine rettigheder her:

https://www.borger.dk/Sider/Sygedagpenge.aspx

Bare lige for at forhindre misforståelser omkring sygedagpengesystemet. Det ville jo være ærgerligt hvis man gik glip af noget på grund af uvidenhed og de fejlfyldte indlæg, der præsteres herinde om dette emne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan se, at Toddy's indlæg har fået en del likes, heriblandt et par lyserøde.

Jeg synes de pågældende, især lyserøde, bør læse om sine rettigheder her:

https://www.borger.dk/Sider/Sygedagpenge.aspx

Bare lige for at forhindre misforståelser omkring sygedagpengesystemet. Det ville jo være ærgerligt hvis man gik glip af noget på grund af uvidenhed og de fejlfyldte indlæg, der præsteres herinde om dette emne.

Hej Starson45.

Man kan, også se, og læse dette indslag det fortæller da så man kan forstå. Hvorfor glædespiger IKKE har ret til sygedagpenge. Selvom de er selvstændige erhvervsdrivende. Så kan der jo ikke være flere misforståelser i dette. Og det ville da være ærgerligt, hvis man prøvede, at udstille andre. Når det man ytre sig om ikke er korrekt.

Her, er det omtalte klip.

http://www.tv2nord.dk/artikel/244582:Regionale-nyheder--Prostituerede-paa-dagpenge

Ha en rigtig god dag Starson45

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Starson45.

Man kan, også se, og læse dette indslag det fortæller da så man kan forstå. Hvorfor glædespiger IKKE har ret til sygedagpenge. Selvom de er selvstændige erhvervsdrivende. Så kan der jo ikke være flere misforståelser i dette. Og det ville da være ærgerligt, hvis man prøvede, at udstille andre. Når det man ytre sig om ikke er korrekt.

Her, er det omtalte klip.

http://www.tv2nord.dk/artikel/244582:Regionale-nyheder--Prostituerede-paa-dagpenge

Ha en rigtig god dag Starson45

KK

Der er desværre generel forvirring om dette. Du har ret til sygedagpenge selvom du ikke er medlem af en A-kasse. Det misforstår Denice og journalisten i indslaget. Bemærk professoren omtaler kun dagpenge, ikke sygedagpenge, der er et system uden for A-kassesystemet.

Læs SFI's rapport om prostitution fra 2011 side 274. Der omtales samme forvirring, der desværre hersker.

Også god dag til dig KK.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Denne artikel fra information belyser nogle af de påstande der bliver slynget ud fra begge fronter i denne tråd - den er godt nok fra 2010 men eftersom lovgivningen ikke er ændret siden burde den stadig være aktuel.

http://www.information.dk/238876

Her er et par uddrag om dagpenge og sygedagpenge:

"At kunne melde sig ind i en fagforening og a-kasse, tegne erhvervsforsikring og ansætte medarbejdere i sin virksomhed er rettigheder, de fleste lønmodtagere og selvstændige tager for givet i et retssamfund som Danmark. Men rettighederne tilfalder ikke de prostituerede. Lovgivningen og den sociale stigmatisering står i vejen."

"Lovgivningen er den største hæmsko for, at prostituerede kan blive medlem af en fagforening og a-kasse. For så længe prostitution ikke bliver anerkendt som erhverv, kan fagforeninger og a-kasser ikke optage prostituerede: »Det er på grund af lovgivningen slet ikke muligt for os at optage prostituerede i a-kassen. Bliver lovgivningen en dag ændret, så prostitution bliver et legalt erhverv, foreligger der en ny situation,« siger Mogens Andersen, der er kommunikationskonsulent i Ase, Danmarks største a-kasse for selvstændige."

"Prostitution bliver altså hverken juridisk eller socialt anerkendt som erhverv. Alligevel betaler mange prostituerede skat og moms af deres indkomst og kan få sygedagpenge af kommunen, når de bliver syge ligesom alle andre. Ifølge Susanne Møller stiller politikerne derfor de prostituerede i en gråzone, når de ikke kan få dagpenge, hvis de bliver opsagt fra deres job, fordi de ikke kan melde sig ind i en a-kasse."

"Vi har som selskab valgt at sige nej til, at prostituerede kan erhvervsforsikre deres massageklinik hos os af etiske grunde,« siger kundekonsulent hos forsikringsselskabet Codan Kasper Vorsaa. Hos forsikringsselskabet Tryg deler man Codans opfattelse og vil, ifølge kommunikationsrådgiver Anne Anker, ikke tilbyde erhvervsforsikringer til prostituerede, fordi man »ikke ønsker at blive relateret til denne branche"

Så kort og godt; Prostituerede kan ikke melde sig ind i en fagforening eller a-kasse - men godt få sygedagpenge (hvor svært det så i praksis er for dem at opfylde kravene, og hvordan kommunerne administrerer det, skal jeg ikke gøre mig klog på). Det er åbenbart også umuligt for dem at tegne en erhvervsforsikring - noget jeg ikke var klar over.

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er desværre generel forvirring om dette. Du har ret til sygedagpenge selvom du ikke er medlem af en A-kasse. Det misforstår Denice og journalisten i indslaget. Bemærk professoren omtaler kun dagpenge, ikke sygedagpenge, der er et system uden for A-kassesystemet.

Læs SFI's rapport om prostitution fra 2011 side 274. Der omtales samme forvirring, der desværre hersker.

Også god dag til dig KK.

Jeg må indrømme at da jeg svarede på kajpagaj´s indlæg, der havde jeg ikke sat mig ind i alle reglerne omkring sygedagpenge.

Mit svar var mere en reaktion på hans indlæg om at de ikke havde ret/brug for de sammen rettigheder, som alle andre i samfundet og at de jo bare kunne kneppe en mere, for så ville de ikke være arbejdsløse.

Det finder jeg er en meget nedværdigende holdning at have.

De fleste af os herinde, har jo stor fornøjelse og glæde af pigerne, men der er desværre nogle enkelte der ikke mener at når en pige lever af at glæde mænd, så har hun ikke den samme "værdi" som manden der har glæde af hende.

Nu vil jeg ikke begynde at retfærdiggøre pigernes eksistens, for det ville bare ende i en meget lang lovprisning af dem og denne tråd er i forvejen blevet totalt afsporet.

Jeg mener at tråden i bund og grund handler om individets ret til at bestemme over sig selv og dermed også bestemme, hvem man vil have som gæst.

Da det som pigerne yder til deres gæster er en meget intim og personlig ting, så mener jeg ikke at man kan sammenligne med ydelser i nogen andre brancher og derfor kan man heller ikke lade de samme regler om diskriminering gælde.

Det er ikke "kun" deres krop der bliver brugt, men i høj grad også deres sind og det skal de til hver en tid have lov til at beskytte.

Hvis det en dag blev sådan, at loven påbød en pige, at tage imod alle gæster, sålænge de blot kunne betale, så er jeg ret sikker på at det kun ville være de piger, som der af andre blev tvunget til at prostituere sig selv, der ville være tilbage.

Jeg kan udmærket godt forstå, hvor sårende det må føles, for de mænd af anden etnisk oprindelse, at gang på gang blive afvist af pigerne, men det er i mine øjne ikke anderledes end at blive afvist af en pige i byen.

Det at der er penge med i spil gør i dette tilfælde ikke nogen forskel.

Vi som er gæster hos pigerne, har jo også ret til selv at vælge, hvem vi vil være sammen med og jeg skal helt personligt selv passe meget på at jeg ikke begynder at "bladre" gennem pigernes annoncer, som var det et tilbudskatalog fra et bedre supermarked.

Det er som gæst, så nemt at glemme at der bag hvert eneste billede, gemmer sig en person med følelser og sjæl og som skal betragtes og behandles derefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Denne artikel fra information belyser nogle af de påstande der bliver slynget ud fra begge fronter i denne tråd - den er godt nok fra 2010 men eftersom lovgivningen ikke er ændret siden burde den stadig være aktuel.

http://www.information.dk/238876

Her er et par uddrag om dagpenge og sygedagpenge:

"At kunne melde sig ind i en fagforening og a-kasse, tegne erhvervsforsikring og ansætte medarbejdere i sin virksomhed er rettigheder, de fleste lønmodtagere og selvstændige tager for givet i et retssamfund som Danmark. Men rettighederne tilfalder ikke de prostituerede. Lovgivningen og den sociale stigmatisering står i vejen."

"Lovgivningen er den største hæmsko for, at prostituerede kan blive medlem af en fagforening og a-kasse. For så længe prostitution ikke bliver anerkendt som erhverv, kan fagforeninger og a-kasser ikke optage prostituerede: »Det er på grund af lovgivningen slet ikke muligt for os at optage prostituerede i a-kassen. Bliver lovgivningen en dag ændret, så prostitution bliver et legalt erhverv, foreligger der en ny situation,« siger Mogens Andersen, der er kommunikationskonsulent i Ase, Danmarks største a-kasse for selvstændige."

"Prostitution bliver altså hverken juridisk eller socialt anerkendt som erhverv. Alligevel betaler mange prostituerede skat og moms af deres indkomst og kan få sygedagpenge af kommunen, når de bliver syge ligesom alle andre. Ifølge Susanne Møller stiller politikerne derfor de prostituerede i en gråzone, når de ikke kan få dagpenge, hvis de bliver opsagt fra deres job, fordi de ikke kan melde sig ind i en a-kasse."

"Vi har som selskab valgt at sige nej til, at prostituerede kan erhvervsforsikre deres massageklinik hos os af etiske grunde,« siger kundekonsulent hos forsikringsselskabet Codan Kasper Vorsaa. Hos forsikringsselskabet Tryg deler man Codans opfattelse og vil, ifølge kommunikationsrådgiver Anne Anker, ikke tilbyde erhvervsforsikringer til prostituerede, fordi man »ikke ønsker at blive relateret til denne branche"

Så kort og godt; Prostituerede kan ikke melde sig ind i en fagforening eller a-kasse - men godt få sygedagpenge (hvor svært det så i praksis er for dem at opfylde kravene, og hvordan kommunerne administrerer det, skal jeg ikke gøre mig klog på). Det er åbenbart også umuligt for dem at tegne en erhvervsforsikring - noget jeg ikke var klar over.

Hey Monte.

Godt, indlæg Monte.

Men her er reglerne, og ja de kan være svært, at håndhævefor kommunerne. 

Sygedagpenge for selvstændige erhvervsdrivende

Hvis du er selvstændig erhvervsdrivende, eller medarbejdende ægtefælle, har du ret til sygedagpenge fra kommunen. For at få sygedagpengene er det dog en betingelse, at

• du i mindst seks måneder inden for de seneste 12 måneder har drevet selvstændig virksomhed i væsentligt omfang - heraf den seneste måned før fraværet
  • virksomheden skal være udøvet i mindst halvdelen af en normal overenskomstmæssig ugentlig arbejdstid, altså 18,5 time
  • du har indsendt din selvangivelse rettidigt eller har fået udsættelse.

Hvis du har været lønmodtager tidligere, medregner man den beskæftigelse i kravet om de seks måneder.

Hvornår har jeg ret til sygedagpenge?

Du har ret til sygedagpenge fra kommunen efter to ugers sygdom.

Du kan tegne en forsikring, der sikrer dig sygedagpenge tidligere end efter to ugers sygdom. Det er en betingelse for optagelse i ordningen, at du har indtægt i din virksomhed.

Du kan vælge mellem at sikre dig sygedagpenge fra 3. fraværsdag (type 1-forsikring) eller fra 1. fraværsdag (type 2-forsikring).

Der er mulighed for at tegne forsikring til fuld sats, der svarer til sygedagpengenes højeste beløb (maksimumsydelsen), eller til 2/3 af fuld sats (minimumsydelsen). Hvis arbejdsfortjenesten ved den selvstændige erhvervsvirksomhed er ca. 120.000 kr. eller mere, kan det betale sig at sikre sig til fuld sats.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Godt at se, at nogle er blevet klogere. Pigerne kan dog, som tidligere nævnt, godt optages i en fagforening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Godt at se, at nogle er blevet klogere. Pigerne kan dog, som tidligere nævnt, godt optages i en fagforening.

Ja, det er en ren fryd af læse dine indlæg, som fjerner enhver tvivl om, at glædespiger skulle være ringede stillet end alle andre lønmodtagere eller selvstændige, uagtet om vi taler skat, moms, sygedagpenge, fagforinger, efteruddannelse, barselsorlov og :) bummelum listen kan jo bare foresættes, for alt er jo i skønneste orden.

Du har fuldstændig ret "Der er ingen gråzoner i lovgivningen", glædes piger har samme rettigheder som alle øvrige borgere i dette land.

Øh..........mon pigerne blot er nogle hysteriske og uvidende kællinger, når de beretter om deres møder med forskellige offentlige instanser ?  

Det er trods alt ikke en tilfældighed, at prostitution ikke anerkendes som et erhverv, og det skyldes netop, at der er og skal være forskel (set med statens øjne)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Øh..........mon pigerne blot er nogle hysteriske og uvidende kællinger, når de beretter om deres møder med forskellige offentlige instanser ?  

Det er jeg tilbøjelig til at synes.

Der kommer jo konstant en hylen og skrigen fra den lyserøde kant, samt en stor del af de mandlige deltagere herinde om, at pigerne ingen rettigheder har. Men gang på gang viser det sig, at man blot ikke har sat sig ordentligt ind i reglerne. Og du har jo selv været fremme med forkerte oplysninger om bl.a. momsforholdene for branchen, men også du er blevet klogere på dette punkt. Så jeg tror bare jeg bliver ved med at være efter alle disse fejlskud, så ender det måske en skønne dag med, at alle indser, at det nok ikke er så slemt som mange går og tror og giver udtryk for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Starson45

Jeg og andre betvivler vist ikke din indsigt i love og regler.  Jeg kunne dog ofte savne en lyst til at udvise lidt forståelse for, at lov og praksis ikke altid følger hinanden, samt lidt empati omkring hvad disse piger følelsesmæssigt skal igennem, når reglerne ikke altid tolkes med samme skråsikkerhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Starson45

Jeg og andre betvivler vist ikke din indsigt i love og regler.  Jeg kunne dog ofte savne en lyst til at udvise lidt forståelse for, at lov og praksis ikke altid følger hinanden, samt lidt empati omkring hvad disse piger følelsesmæssigt skal igennem, når reglerne ikke altid tolkes med samme skråsikkerhed.

Hør nu BJ

Når Toddy fyrer den her af:

"Og hvad så hvis de bliver syge af den ene eller den anden årsag?

Skal de bare kneppe videre, for at overleve eller ville det måske være mere retfærdigt, hvis de havde de samme rettigheder, som alle andre i samfundet"

Og jeg bagefter påpeger, at det ikke passer og at pigerne har samme rettigheder som andre, så er det jo netop for at hjælpe de lyserøde (der likede Toddys indlæg), der tilsyneladende ikke er vidende om forholdet og deres rettigheder. Det er da netop hjælpsomhed, medfølelse og empati. Modsat ville være tilfældet, hvis jeg intet foretog mig og lod de pågældende leve i uvidenhed og måske gå glip af noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må indrømme at da jeg svarede på kajpagaj´s indlæg, der havde jeg ikke sat mig ind i alle reglerne omkring sygedagpenge.

Mit svar var mere en reaktion på hans indlæg om at de ikke havde ret/brug for de sammen rettigheder, som alle andre i samfundet og at de jo bare kunne kneppe en mere, for så ville de ikke være arbejdsløse.

Det finder jeg er en meget nedværdigende holdning at have.

De fleste af os herinde, har jo stor fornøjelse og glæde af pigerne, men der er desværre nogle enkelte der ikke mener at når en pige lever af at glæde mænd, så har hun ikke den samme "værdi" som manden der har glæde af hende.

Nu vil jeg ikke begynde at retfærdiggøre pigernes eksistens, for det ville bare ende i en meget lang lovprisning af dem og denne tråd er i forvejen blevet totalt afsporet.

Jeg mener at tråden i bund og grund handler om individets ret til at bestemme over sig selv og dermed også bestemme, hvem man vil have som gæst.

Da det som pigerne yder til deres gæster er en meget intim og personlig ting, så mener jeg ikke at man kan sammenligne med ydelser i nogen andre brancher og derfor kan man heller ikke lade de samme regler om diskriminering gælde.

Det er ikke "kun" deres krop der bliver brugt, men i høj grad også deres sind og det skal de til hver en tid have lov til at beskytte.

Hvis det en dag blev sådan, at loven påbød en pige, at tage imod alle gæster, sålænge de blot kunne betale, så er jeg ret sikker på at det kun ville være de piger, som der af andre blev tvunget til at prostituere sig selv, der ville være tilbage.

Jeg kan udmærket godt forstå, hvor sårende det må føles, for de mænd af anden etnisk oprindelse, at gang på gang blive afvist af pigerne, men det er i mine øjne ikke anderledes end at blive afvist af en pige i byen.

Det at der er penge med i spil gør i dette tilfælde ikke nogen forskel.

Vi som er gæster hos pigerne, har jo også ret til selv at vælge, hvem vi vil være sammen med og jeg skal helt personligt selv passe meget på at jeg ikke begynder at "bladre" gennem pigernes annoncer, som var det et tilbudskatalog fra et bedre supermarked.

Det er som gæst, så nemt at glemme at der bag hvert eneste billede, gemmer sig en person med følelser og sjæl og som skal betragtes og behandles derefter.

for min skyld kan luderne, afvise alle de kunder,de vil. men det er ulovligt at skrive i en annonce, at man ikke modtager jøder. hvis lov ikke gælder for ludere, hvorfor gælder den så for klinikkerne, som f.eks ikke må søge efter danske værtinder, eller værtinder som vejer over 140kg? skal en luder kunne få dagpenge hvis hun er arbejdsløs fordi hun afviser alle kunder eller hun sætter priserne så højt at der ingen kunder kommer? hvem vil f.eks betale 7000000 for et handjob?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Klip..

Jeg svare Pia på hvorfor hendes citater er problematiske set ud fra at læse originalen. Nu vil Pia så have at jeg skal finde en oversat kopi af original koranen som bekræfter hvad jeg siger? Hvorfor det? Det er jo essencen jeg mener det er forkert det der står. Slå selv verset og ordene op punkt for punkt. Sidder altså ikke og finder på.

Hvad Pia forsøger på det er at fordreje og skubbe alt hvad jeg siger væk og pakke det væk under at min person er utroværdig.

NEJ Pia, skal forholde sig til den oversættelse som er forelagt, tror hun ikke på det må hun enten finde en der kan arabisk som kan modbevise det, lære sproget selv.

Det her er det tåbeligste jeg har hørt længe, nej Pia er hermed den nye Islam ekspert. Jøses

Over and out

Okay Stemplet, du " overså " hvis det jeg skrev til dig tidligere >> så ser jeg om ikke jeg kan finde en certificeret tolk i næste uge og få oversat det vers til dansk, så vi kan få "svesken på disken" ud over hvad der findes af internationalt anerkendte oversættelser som du så nægter at anerkende, så kan en certificeret dansk oversætter vel bringe ro i dette spørgsmål - Tamam wa la eh ya Pasha? Ajowa, ana kalima arabic kaman ya Pasha!   :-P <<

Jeg ved selvfølgelig ikke, hvor grundigt du har læst det jeg skrev i første omgang, men nu synes jeg ligesom selv at spøgen har kørt længe nok og jeg derfor hellere må gå til bekendelse: jeg taler flydende arabisk ( chock - du er ikke den eneste i Danmark med en uddannelse )  men det gør du så ikke, da du tydeligvis ikke har forstået det jeg skriver til dig på anglo arabisk ( arabisk skrevet med latinske bogstaver ) først skriver jeg til dig: Tamam wa la eh ya Pasha? oversat: er det i orden eller hvad Hr. ?  Dernæst skriver jeg Ajowa, ana kalima arabic kaman ya Pasha! Oversat: Ja, jeg taler også arabisk Hr.! 

Det ord vi strides om er ordet Dareeb (slå, tæske) aldrig i verdenshistorien har dareeb, som kommer af ordet jadrab ( som er verbet og betyder slå ) betydet ignorere - aldrig! Fx. betyder Dareeb el Abeed -  tæske slaverne, tæske som slå, aldrig nogen sinde tæske som i ignorere.

Ved du hvad Stemplet, jeg har rigtig meget respekt for folk der står ved hvem de er. Abdul Wahid Pedersen er et lysende eksempel på hvad jeg mener. Manden har integritet. Han forsøger ikke at bortforklare eller opbløde de kontroversielle aspekter ved hans religion, men står ved den og giver den et realistisk og sandfærdigt perspektiv som også overlever en googlesøgning af en amatør. 

Mit tilbud står i øvrigt stadigvæk ved magt, jeg kontakter gerne en certificeret tolk som kan oversætte den sura vi taler om til dansk, men det kræver jo så at du nu tilkendegiver, at du anerkender resultatet. 

Igen - jeg har ingen interesse i islam, heller ikke efter at have set hele den lange islamistiske propagada video, som du sendte til mig, men jeg har en interesse i at mine kollegaer har forståelse for, at når de fravælger en målgruppe, så har de deres gode grunde til det og i dette tilfælde har det nogengange noget med det kvindesyn at gøre som islam står for ( det er heller ikke fløjet hen over hovedet på mig, hvordan du mere og mere tydeligt taler ned til mig i dine indlæg men ved du hvad, det skal du bare blive ved med :)  ), herunder at manden direkte i koranen opfordres til at tæske kvinden til sexuel lydighed. Det betyder ikke nødvendigvis, at pigerne er racister, det betyder bare at de ikke vil ha tæsk. Og selvfølgelig er de i deres gode og lovlige ret til at vælge fra. En handlende kan til enhver tid afslå at sælge en vare til en kunde uden at denne har krav på en forklaring, denne lov gælder selvfølgelig også for massagepiger - google det hvem der måtte være interesseret i emnet. 

Knus Pia  

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Stemplet

( det er heller ikke fløjet hen over hovedet på mig, hvordan du mere og mere tydeligt taler ned til mig i dine indlæg men ved du hvad, det skal du bare blive ved med :)kus omak ya ebne kelp 

Jeg har i dag anmeldt din tråd Pia, finder det ret upassende dit sprogbrug og tror du ved at "kus omak ya ebne kelp" rent faktisk betyder "Din mors fisse, din søn af en hund"

Har kun en kommentar til dig og det er at hvis du eller andre piger taler sådan til de udenlandske mænd, så forstår jeg bedre hvorfor de mener i skal overfaldes. Dine fine ord er gade arabisk for utilpassede unge mennesker.

Men det er dejligt at vide at du reelt ikke er den du udgiver dig for. Og igen derfor jeg ikke rør ved danske piger :wink:

Du kan skrive og oversætte ligeså tosset du vil, det her er mit sidste svar til dig. Ovenstående er vist det laveste eroguide har set i sprogbrug og personangreb hidtil.

Edit: Til dem som ikke tror på ovenstående, skriv sætningen ned og spørg en araber om hvad det betyder. 

Redigeret af Stemplet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alleviator

Jeg har ikke været i stand til at oversætte det til meget andet end kaste op (Tyrkisk) Men i skal ikke begynde at svine hinanden til på fremmedsprog! Hvis det sker igen får vedkommende en advarsel uanset hvad helvede det betyder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg har i dag anmeldt din tråd Pia, finder det ret upassende dit sprogbrug og tror du ved at "kus omak ya ebne kelp" rent faktisk betyder "Din mors fisse, din søn af en hund"

Har kun en kommentar til dig og det er at hvis du eller andre piger taler sådan til de udenlandske mænd, så forstår jeg bedre hvorfor de mener i skal overfaldes. Dine fine ord er gade arabisk for utilpassede unge mennesker.

Men det er dejligt at vide at du reelt ikke er den du udgiver dig for. Og igen derfor jeg ikke rør ved danske piger ;-)

Du kan skrive og oversætte ligeså tosset du vil, det her er mit sidste svar til dig. Ovenstående er vist det laveste eroguide har set i sprogbrug og personangreb hidtil.

Så du mener et uforskammet sprogbrug, legaliseret vold. Det gør det ikke Danmark.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Stemplet

Så du mener et uforskammet sprogbrug, legaliseret vold. Det gør det ikke Danmark.

Næ det siger jeg ikke. Men hvis jeg nu stiller mig på nørrebro og skriger "f.... p.... skrid ud af DK, så ved jeg at konsekvensen kan være øretæver. Så konstatere blot at hvis det er sådan Pia kommunikere med arabere så forstår jeg godt det ender galt. Det er ikke det samme som at synes det er i orden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Altså Stemplet, at man bruger et skældsord, det betyder ikke at modparten har ret til at slå. Men godt ord igen Stemplet, jeg har selvfølgelig fjernet det udtryk ( som du ikke oversatte korrekt  ) og undskylder at temperamentet løb af med mig, men jeg har det lidt svært med folk der har en kreativ tilgang til sandheden - sorry sorry - skal ikke ske igen :)

Jeg har sagt 50 gange at jeg ikke tager udlændinge, så det er ikke mig de bruger som boksebold. 

Ha en dejlig dag alle uanset nationalitet 

Knus Pia

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Stemplet

Jeg har ikke været i stand til at oversætte det til meget andet end kaste op (Tyrkisk) Men i skal ikke begynde at svine hinanden til på fremmedsprog! Hvis det sker igen får vedkommende en advarsel uanset hvad helvede det betyder. 

Det er fordi arabisk har en anden tegnsætning end latin. Det pia skriver er arabisk med latinske bogstaver. Google translate er ikke kommet så langt endnu. Kan jeg opfordre ledelsen til at skrive sætningen ned og evt spørge den lokale pizza bager eller lign? For hvad Pia skriver er i min optik ikke blot en advarsel værdig nærmere en bortvisning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alleviator

Vi smider nu ikke folk ud for en enkelt udtalelse. VarmePia har slettet linien og undskyldt at temperementet løb af med hende. Det må kunne gøre det. Er ganske sikker på, hun har forstået budskabet i, at det ikke er accepteret at svine hinanden på fremmedsprog og der vil blive grebet ind uanset betydningen fremadrettet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Nu husker du så lige Stemplet, at der mangler 2 ret centrale ord i det du fremhæver i forhold til det jeg skrev ikke? Ret vigtigt at få det hele med, når man gerne vil gi den som ekspert i arabisk - siger det bare, for dine videre studiers skyld :) 

Knus Pia 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kink

Det med at Udenlandske mænd lugter er noget pladder.

Oftest er de direkte pertentiske med deres hygiejne.... På den front kan man bestemt ikke klandre dem noget.

MEN.... 9 ud af 10 Muslimer ( og ja jeg skriver muslimer ) har et så anderledes syn på kvinder og især glædespiger at jeg ikke kan forliges med at have sex med dem.

Ingen penge i hele verden er det værd.

De få som rent faktisk får 'talt' sig vej ind til min seng er stort set altid en ærgelse.

De er vanvittigt dårlige til kærlig intim sex..... De hiver og flår i en, niver en i brysterne og er bare generelt et helt andet sted med deres krop end jeg er.

De har desuden usædvanligt ( selv for den alm standard blandt liderlige mænd) meget meget svært ved at forstå at tingene koster det de koster og at Nej man tilbyder ikke græsk... Og nej en coctail er ikke 30 min osv.

De gider simpelthen ikke sætte sig ind i tingene.

Man kan bruge ugevis af SMS 'er på at forklare sig blå i hovedet og når man så siger stop så får 5000 beskeder om at man er en plastisk luder So osv.

De ting har gjort at jeg fuldstændigt at tabt min lyst til muslimer.... Deres kvinde syn harmonere ikke med mit.

Og min krop er min...100%....

Jeg skal ikke have sex med nogen jeg ikke har lyst til for ikke at diskrimere nogen.

Hvilken slags mand har iøvrigt lyst til at begå sådan et overgreb på en kvinde der ikke har lyst.... Penge eller ej ?!

Din brug af ordet luder ( når det tydligt fremgår herinde at pigerne hader det) siger iøvrigt rigtigt meget om din mangel på respekt !!

Trine

Hold da op hvordan kan du med sikkehed sidde og og skrive muslimer, er det pga af hudfarven oh shit wait a second ahh det er nok pga. deres afskåret penis din holdning kommer fra...... Hvorfor kunne det ikke være en Jøde De er sku også omskåret som mange andre........ Hvorfor bare ikke skrive som det er.... Perkere og ikke muslimer ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...