Hop til indhold
HappyHippo

den lykkelige kunde

Recommended Posts

efter selv at have anmeldt en del piger herinde, vil jeg gerne spørge om det er i orden med at lave anmeldelser som ikke er ret positive ??

det skal forstås at hver enkel har hver sin smag på flere områder i et 'handelsforløb'

vi er alle forskellige og nogen er til små numser og andre til store, det samme gælder bryster  osv

nogen er til små og til store, nogen til brede og andre igen til smalle

så smag er meget forskellig

jeg har selv lavet mange positive indlæg (syntes jeg selv) og har også skrevet få med efter min egen smag og mening mindre positive, det er som om at når der skrives lidt 'ikke positivt' om en pige eller sted, så vælter det ind med 'negativ' debat om skribenten, hvorfor ? fordi vi ikke er enige

jeg kan jo være rigtig glad for en pige som andre ikke kan fordrage, men derfor bør skribenten vel ikke svines til ?

jeg har endda været udstillet ( egentlig ligeglad ) af den sexarbejder ( luder ) som jeg besøgte og efterfølgende ikke syntes var særlig 'lækker' i min verden

hvordan skrives en anmeldelse ?

hvilke ord må IKKE bruges i en anmeldelse ?

det virker som om at der må roses til højere end skyerne, men der er grænser for hvor langt ned den anden vej der må skrives om og hvis det gøres bliver det kaldt 'personhetz' mod den luder der skrives om.

jeg bruger selv ordet luder, da jeg er opvokset med at kalde en spade for en spade og jeg skriver måske ikke pænt i nogen øjne og lige fra hjertet i andres

men hvad skal der til for at alle er glade ( eller de fleste ) ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er egentligt ikke så svært, du skal blot forholde dig objektivt og konstruktivt i din kritik, og holde fokus på det der reelt betyder noget. Gør det i en ordentlig tone og undlad at sparke til pigen, kalde hende alverdens ukvemsord osv.  Lever hun eksempelvis ikke op til det indtryk du havde fået fra hendes billeder, så nøjedes med at konstatere at der er disharmoni. Der er ingen grund til eksempelvis at skrive "Hun var squ for fed, og hendes mave lignede mest af alt et vietnamesisk hængebugsvin, tilsat så mange strækmærker, at man skulle tro at hun havde født firlinger. "

Var man blevet stillet noget gensidigt i udsigt, så nøjedes med at konstatere at de knep med engagementet og indlevelsen. Her er der heller ingen grund til at skrive sætninger som "Hun er klart kun ude på at suge flest mulige penge ud af hendes gæster, og hun virker som en kold isdronning, der aldrig burde være i denne branche".

Folk er ikke så dumme, at de ikke sagtens kan forholde sig til kritik, formuleret på en ordentlig og anstændig måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og som jeg har skrevet før, så er smag, behag og oplevelser forskellige - ligesom når man læser hotelanmeldelser. Har læst nogle, hvor jeg tænkte, om vi virkelig har været det samme sted. Ligesådan er det vel med piger. Der er jo også noget med gode og dårlige dage - for begge parter og kemi, der måske ikke altid svinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er helt i orden.

Det er jo en subjektiv oplevelse, og den kan også være negativ. Jeg har da selv skrevet nogle negative anmeldelser.

Bare sproget og indholdet er sobert. Meget kan jo også pakkes ind eller skrives imellem linierne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja,det er da helt ok at skrive en dårlig anmelde,der er jo nogle steder eller damer som ikke lever op til det man forventer.så det er da på sin plads at fortælle andre herinde om knap så gode oplevelser,sålænge det foregår i en ordentlig tone

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er helt i orden.

Det er jo en subjektiv oplevelse, og den kan også være negativ. Jeg har da selv skrevet nogle negative anmeldelser.

Bare sproget og indholdet er sobert. Meget kan jo også pakkes ind eller skrives imellem linierne.

Kan kun være enig. Man kan sige næsten hvad som helst. Det er måden man siger det på, der er afgørende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elsevier

Jeg synes din titel på indlægget er meget misvisende.

Ved egentlig ikke lige hvad jeg havde forestillet mig, men da jeg læste titlen "den lykkelige kunde" havde jeg ikke forestillet mig en debat-tråd om hvor vidt det er iorden at skrive negative anmeldelser af piger...

Emnet er såmænd fint nok, bare titlen der fejler...

Redigeret af Elsevier

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bluejacket sagde den 04 Jun 2014 - 2:37 PM: Bluejacket sagde den 04 Jun 2014 - 2:37 PM: Bluejacket sagde den 04 Jun 2014 - 2:37 PM:

Var man blevet stillet noget gensidigt i udsigt, så nøjedes med at konstatere at de knep med engagementet og indlevelsen. Her er der heller ingen grund til at skrive sætninger som "Hun er klart kun ude på at suge flest mulige penge ud af hendes gæster, og hun virker som en kold isdronning, der aldrig burde være i denne branche".

det sidste ville jeg nok skrive hvis jeg mødte en så kold og kynisk.

jeg har selv brugt ' hun havde en røv som en rosin' og det var min oplevelse og mit syn på det jeg oplevede og så.

igen er det mit ordvalg og en rosin er jo min bedste måde at beskrive 'emnet' på, for den var virkelig trist.

hvordan vil i lave en beskrivelse af Katie Price ( som jeg syntes er tæske lækker set med øjnene ) ?

og bagefter så beskriv lige Kate Moss ( som jeg syntes er total nasty )

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...