Hop til indhold
Sugar Daddy

Manipulation

Recommended Posts

En gammel slidt hankat som jeg, der ofte går forbi herinde og snuser til indlæg,og jeg syntes at det er godt at der nu er så mange brugere der aktivt deltager i den brogede debat der foregår.

Flere piger der sælger ydelser til sexhungrende mænd, prøver at bruge nye og geniale teknikker til at få opmærksomhed og få tiltrukket naive mænd, hvor tusserne ikke kun er indgraveret på armene...

Os der er lidt kritiske overfor disse nymodens manipulerings / kopieringsteknikker samt metoder hvorpå pigerne prøver at fange os, vi får sgu på puklen fordi at vi ikke syntes at den manipulation der er igang sat er i orden.

Man prøver at fordreje det fakta at det er sindsygt hårdt for pigernes psyke at være sammen med mænd de i virkeligheden ikke føler en skid overfor udover at de har brug de penge som de får indtjent for den tid de bruger på lagnerne sammen med dem.

Derfor - inden du knalder en øm pige så tænk dig om, du kan være skyld i at hun får et endnu dårligere liv, uanset hvor meget hun siger.

Money is KING

Del dette indlæg

Link til indlæg

Inden du læser den her trådstart, så tænk dig om; den kan være grund til at du får en dårlig dag, uanset hvor uøm du tror at du er.

Content is king.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lubovnik

Inden du læser den her trådstart, så tænk dig om; den kan være grund til at du får en dårlig dag, uanset hvor uøm du tror at du er.

Content is king.

B

:mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen: 

Et fromt ønske: Gid dette kunne være svar nok.... 

Don't feed the troll....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Suk.

Tasterne er stadigt glødende efter "Mænd der der hader kvinder" tråden - og så starter det forfra.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Suk, ja. Heilige Scheiße, jeg må ned i viktualiekælderen efter mere troldemad.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Javel hr Trådstarter :-)

Jeg besøger aldrig nogensinde igen en Luder! hø hø

Del dette indlæg

Link til indlæg

I skulle skamme jer, det skulle i! Tænk sig at i går og drømmer om at trænge ind i nogen piger der i forvejen er kede af det og ikke selv kan finde ud af at sige fra, fordi at de har lidt overlast. Føj !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du ikke allerede er klar over det, så holder jeg øje med dig.....

Kedeligt, kedeligt, kedeligt.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kedeligt, kedeligt, kedeligt.....

Ikke mere kedeligt end at du kommentere på det og derved kører dine tanker afsted med dig omkring det jeg skriver - så tak for opmærksomheden - dandy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Content is king.

B

Flot indlæg banan a/s . du ved sikkert allerede hvor lang holdbarhed en banan har uden at få sprøjtegifte...

Du fik også lidt opmærksomhed fra pigerne for dette indlæg dog kan du være sikker på at de inderst inde er klar over at det jeg skrev ikke er helt tosset

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flot indlæg banan a/s . du ved sikkert allerede hvor lang holdbarhed en banan har uden at få sprøjtegifte...

Du fik også lidt opmærksomhed fra pigerne for dette indlæg dog kan du være sikker på at de inderst inde er klar over at det jeg skrev ikke er helt tosset

Hvor ved du det fra, Fickenstein? Må jeg se dit tankelæserbevis?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke så lang. Men så er jeg heller ikke en rigtig banan. Ked af det hvis det var det du troede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mærker du ikke en forskel allerede nu ?

Overhovedet ikke, Fickenstein. Du er og bliver et nul.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...