Hop til indhold

Recommended Posts

For et par uger siden vovede jeg mig ud for at besøge Naja fra Mon Cherie i Rødovre.

Stedet er nok det hyggeligste lysthus jeg har været på i KBH og omegn - det udstråler slet ikke samme bordellook og -lugt som man møder langt de fleste steder. Det ligger egentlig også diskret nok, men har man ikke bil er det nok ikke det første sted man prioriterer.

Naja er en pige i slutningen af 20'erne måske 30, som har en rigtig flot krop - spændstig og fast. Billederne er dog nok manipulerede, da hun slet ikke lfremstod så tunet.

Hun kysser ikke, hvilket er et kæmpe minus i min bog, ligesom hun heller ikke giver superfransk. Ret ærgeligt nu hvor hun ellers har en fræk stav i tungen :-)

Ansigtet er et 7-8-tal på den klassiske 13-skala og kroppen er nok 10-tal på samme skala.

Indlevelsen er egentlig ok taget manglende kys i betragtning. Hun er lidt "smart i det", men på en charmerende måde.

Jeg kommer ikke igen foreløbig, men måske på et tidspunkt hvis lejligheden byder sig - og i mangel af bedre :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...