Hop til indhold

Recommended Posts

tawanmassage på Frederiksberg. Hvis du søger rigtig god massage og ikke gider alt det pjank med ekstra men kommer for rigtig god og super massage er dette stedet. Der ydes intet ekstra men kun super dejlig og hård prof massage, med tights/trusser på. Fik i dag den allerbedste aroma massage jeg har fået i DK. 100% garanti i mod spørgsmål om ekstra og man SKAL heller ikke spørge, det er altid NEJ. !!! Kom kun her for god massage også med kone/kæreste mv.

http://www.tawanmassage.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg

tawanmassage på Frederiksberg. Hvis du søger rigtig god massage og ikke gider alt det pjank med ekstra men kommer for rigtig god og super massage er dette stedet. Der ydes intet ekstra men kun super dejlig og hård prof massage, med tights/trusser på. Fik i dag den allerbedste aroma massage jeg har fået i DK. 100% garanti i mod spørgsmål om ekstra og man SKAL heller ikke spørge, det er altid NEJ. !!! Kom kun her for god massage også med kone/kæreste mv.

http://www.tawanmassage.dk

Tjah, oplevelsen af verden har jo mange ansigter.

Jeg har en rigtig god tys-tys-bekendt, der har besøgt etablissemnetet nogle gange. Billedet er dog lidt mere nuanceret end det angivne.

Ekstra udbydes kun af Tawan selv, og det skulle bestå i, at hun tager tøjet af og masserer mod ekstrapris. Er det en af de andre piger, der masserer, standser de før det sjove, går ud, og Tawan selv kommer ind.

Da han var der efter nogle ganges god massage, var det en helt uøvet, der blev sat ind. Det skulle have gjort direkte ondt, og han måtte da bede hende om at stoppe og hente Tawan selv, så sidstnævnte kunne fortsætte og tilendebringe massagen..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm, jeg blev anbefalet stedet af en bekendt som også har været der mange gange uden tilbud af det du skrive heller ikke af tawan selv. Jeg fik massage tawan og hun virker meget seriøs og på intet tidspunkt var der hentydninger eller "tilfældige" berøringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der flere gange nu, og har også nydt at de ikke har forsøgt sig med ekstrasalg undervejs. Tawan selv har givet mig en hård massage, hvilket jeg også har efterspurgt fordi hun er rigtig god til det. Jeg kan ikke forestille mig så meget andet der, men nu skal jeg da også prøve aroma massage en dag. Nogle af de andre der har været der har også kunnet tage fat. Lidt ondt har det gjort en gang imellem, men så har jeg sagt til, og det er hver gang endt med at jeg er gået veltilpas derfra med afslappede muskler, men jeg har måske ikke prøvet dem alle. Jeg ved at Se og Hor har benyttet sig af tys-tys kilder og at de også har en god fantasi. De skal stå til regnskab for deres skriverier gennem tiden, men det er nok nemmere bare at skrive herinde.

Tawan. Vi lander på en god karakter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah, min kilde har atter bekræftet over for mig, at han ved tre besøg har oplevet følgende:

Mod slutningen af massagen tilbyder Tawan til 1000 kr, at tage tøjet af og give en håndtrold med på vejen. Dette sker i en 69'er, hvor Tawan selv bliver våd.

Ved andre massøser bliver Tawan selv hentet ind og gør "tingene" færdige.

Jeg synes i en tidligere streng omkring åbningen af stedet at have læst, at hun ikke er meget for omtale af den side af aktiviteterne.

Det kan måske forklare forskellene i anmeldelserne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja, vi kender vel alle historien om Naser Khader som viste sig at være det ren opspind. Den ødelagde meget for ham. Jeg synes selv det er meget lavt at synke at skrive på den måde om andre bare for egen vindings skyld, stor eller lille. Nu kender jeg ikke motivet, måske er det for at få udraderet en konkurrent, måske er det bare for sjov. Hvis det er rigtigt skulle jeg måske overveje ikke at komme der mere, men på den anden side, jeg har jo ikke været udsat for de ting der beskrives. Har bare fået en god massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja, vi kender vel alle historien om Naser Khader som viste sig at være det ren opspind. Den ødelagde meget for ham. Jeg synes selv det er meget lavt at synke at skrive på den måde om andre bare for egen vindings skyld, stor eller lille. Nu kender jeg ikke motivet, måske er det for at få udraderet en konkurrent, måske er det bare for sjov. Hvis det er rigtigt skulle jeg måske overveje ikke at komme der mere, men på den anden side, jeg har jo ikke været udsat for de ting der beskrives. Har bare fået en god massage.

Pman,

Tawan Massage er et super fint sted og der gives en hård Konge massage af Tawan selv, hvor der bla. gåes på ryggen mm. Den anden pige, har jeg ikke prøvet men stedet har et godt ry. En hel del steder klare sig ret fint uden omtale og udlejer bliver heller ikke sat i en pine Mht. om der foregår mere end tante kys. Tro at Tawan høre til den kategori men når du nu hård nakket påstår, at der kun gives Thai massage så passer det ikke helt. Det er vel også en del af Thai massage konceptet, at du kan kun være sikker på at få Thai massage alt ekstra afhænger helt af kemi og penge samt Mamasan ordre. For lige at jokke endnu mere i det, så må jeg erkende at det er ca. 4-5 måneder siden jeg sidst besøgte stedet og forlod stedet med en damage på 400 Kr. + 1200 kr + (ekstra kr)  men til gengæld med et ekstra stort smil og smagen af thai prinsesse feromoner. 

www.suphaphorn-wellness.dk

Omvendt har jeg også været steder, som jeg vidste på forhånd ikke gav en håndtrold eks. Suphaphorn men til gengæld de sødeste piger, der virkelig kan give en hård Konge massage men der måtte planlægges til endnu et Thai hytte besøg hvor der kunne ydes VIP første hjælp.

Lotus Thaimassage
Dronning Olgas Vej 2

En anden gang faldt besøget forbi Lotus Thaimassage og blev ikke tilbudt noget ekstra så da hun ikke hade så mange kunder og jeg hade de 300 kr som brændte i lommen fik jeg bare forlænget min massage og der for man også Konge massage knap så hård og brutal men super godt.

Jeg ved ikke om mine eksempler belyser, at man skal kende pigen og stedet kutyme.

Mhv Giraffen

Del dette indlæg

Link til indlæg

OK, det med Tawan kan man så tissetolke, som man vil.

Jeg havde bare fået nogle oplsnnger fra en bekendt, som er meget pålidelig.

Men jeg skal ikke yderligere kommentere stedet uden førstehåndsindtryk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil gerne bekræfte at jeg tilbage i 2013 besøgte Tawan, om det er samme ejer skal jeg ikke kunne sige, men det var ejeren der masserede mig, og jeg fik tilbuddet om HJ som jeg takkede ja til, men det var ikke særlig godt, og set i bakspejlet skulle jeg have nøjedes med massagen som var helt i orden.

At undlade at besøge stedet bare fordi de lejlighedsvis tilbyder HJ, forstår jeg ikke, man har jo lov til at sige nej tak.

Tawan er et af de steder i byen, hvor man får en ok massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til giraffen, så har jeg ikke udtalt mig hårdnakket om noget nogen steder, nævner blot at jeg har nydt den hårde massage hos Tawan, samt det forhold at jeg ikke er blevet tilbudt andet. Jeg har fået meget thaimassage gennem tiden og kender godt til forholdene i branchen. Jeg har også set hvor store konsekvenser det har fået for de forskellige piger og steder når der skrives om dem på internettet. Jeg har set piger der er blevet fyret pga. af omtale af et HJ på steder hvor de ikke har det på menuen. Så kan man sige ”nå hvad, bare et HJ”.  Jo, men det er ikke alle der ser sådan på det. De piger der mere eller mindre tilfældigt bliver sat navn på kan have børn der går i skole. Tænk lige på det.

Endelig er det vel heller ikke uden risiko at komme med den slags mere eller mindre underbyggede udtalelser:

Metroekspress skrev for nyligt:

Facebook er blevet en offentlig ydmygelsesplads, hvor danskerne uden at blinke hænger folk ud og beskylder dem for diverse lovovertrædelser. I virkeligheden bryder de selv loven og risikerer fængselsstraf.

Lovbekendtgørelse nr 909 af 27/9/2005

Kapitel 27: Freds- og ærekrænkelser

Den, som krænker en andens ære ved fornærmelige ord eller handlinger eller ved at fremsætte eller udbrede sigtelser for et forhold, der er egnet til at nedsætte den fornærmede i medborgeres agtelse, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 måneder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til Pman,

Hvad skal jeg bruge alle dine lov tekst henvisninger til, tro du gennemlæser dem her i sommervarmen :-). Hvis du seriøst mener, at det er ærekrænkelse at skrive "Hårdnakket" efter du gentager i et indlæg med en analogi til Naser Khader sag med "Se og Hør", så må du henvise til en mere konkret domsavsigelse. I første omgang vil jeg da lade Moderator her på Eroguide klare den sag inden byretten ringes op. Vi er dog en nogle stykker, som har en anden oplevelse af stedet Tawan og jeg har såmænd ikke afsløret noget, der ikke stod i tidligere anmeldelser af stedet her på Eroguide. En søgning på madvigs, Tawan kan jo klarlægge den sag. Det at en omtale kan skade, er jeg særdeles bevidst om og har også tidligere læst at en Thai pige blev fyret på et sted og det er heller ikke meningen, at det skal ske og andre forhold som udlejer heller ikke er glade for kommer frem. Eroguide er jo et sted hvor anmeldelser skrives og Tawan har før reklamerede på andre internet sider som massageguide og der ser jeg sjældent annoncer fra den lokale tømrer mester.

Dem kan man finde ved søgning på "massageguide madvigs alle" 

Om der så er ændret paksis kan jeg ikke sige men måske et snarligt besøg vil be/afkræfte min opfattelse af stedet.

/Giraffen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har ligeledes været hos Tawan én gang.

Det var i slutningen af 2013.

Det var en ganske udmærket massage, der blev efterfulgt af et lidt mere "fladt" HJ. :cool: 

Hilsen

Dråben 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skylder jo lige at skrive at jeg selv har fået god og seriøs massage på adressen.

Havde bare hørt at pigerne på billederne var væk, så kun glædeligt de er tilbage :-) kan desværre ikke huske deres navne, kan nogen bekræftige at de er der og evt huske deres navne ?

På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...