Hop til indhold
Gæst

siam elephant kbh ø

Recommended Posts

Gæst

Nogen der har været forbi her for nyligt. Var forbi et par gange sidste år, hvor der var kønne unge piger som gav skidt massage og ligegyldige hj.

Nogen der har været forbi for nyligt?

www.siam-elephant.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har heller ikke været der i lang tid. Jeg har også tidligere et par gange der oplevet ligegyldig massage + hj/b2b uden (professionel, forstås) indlevelse med kønne, unge piger.

Jeg har i lang tid dog haft på to do-listen at booke en tid med hende, som jeg går ud fra er ejeren, og som der er et foto af på forsiden af hjemmesiden. Noi?

Hun har altid taget venligt og smilende imod i forretningen, men har så fået mig skibet mig af med en ung model. God massage + en smule ekstra vil være fint for mig. Det behøver ikke indebære så meget, som The Rider en gang var blevet stillet i udsigt,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har netop været forbi, blev lukket ind af Noi, så ikke noget til tidligere tiders

flotte piger ala Mint, Lilly, Yomi m.fl.

Men fik massage af en ældre svensk talende (og givende) kvinde ved navn Joy.

Hun var sød og i godt humør, massagen var fin nok.

-OD

Redigeret af OrganDonor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har netop været forbi, blev lukket ind af Noi, så ikke noget til tidligere tiders

flotte piger ala Mint, Lilly, Yomi m.fl.

Men fik massage af en ældre svensk talende (og givende) kvinde ved navn Joy.

Hun var sød og i godt humør, massagen var fin nok.

-OD

Jeg tolker det som fint nok, men heller ikke mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været forbi for ca 1 måned siden pga hende på forsiden, som jeg har besøgt nogle gange da hun for nogle år siden
var i hellerup, og kontrasten fra dengang og nu er godt nok stor, i hellerup hvor det foregik i et stort flot og lyst rum,
hvor jeg fik en time af noget af det bedste tantre og hj, til denne gang hvor det foregik i et lille og meget mørkt rum hvor jeg fik
et middelmådigt tantra og et maskine hj og hun efter 5 min bad mig gøre det selv, havde betalt for 1 time fik 45 min.
Kommer aldrig igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...