Hop til indhold
Gæst

Jugoslavisk pige

Recommended Posts

Gæst

Hvor finder jeg en jugoslavisk pige, som tilbyder sex mod betaling (Nordsjælland eller København).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er jo det man kalder et godt spørgsmål. Mig bekendt er der ikke nogen i øjeblikket.

Det hedder vel i øvrigt "det tidligere Jugoslavien" efterhånden. Jeg kan huske et par annoncer, hvor pigerne sagde de kom fra Kroatien, men jeg prøvede dem ikke.

Det er småt fra den kant af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Linket er Ikke til Mina men en anden pige fra samme bureau, som formentlig er ungarer.

Jep, men da jeg lagde det ud var det Mina (som jeg har personlig erfaring med) ... Monica er anmeldt tidligere i hvert fald en gang herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

... Monica er anmeldt tidligere i hvert fald en gang herinde.

Når man søger på Monica, får man en helt forvirret tråd, hvor nogen skriver hun er super dejlig, og andre skriver, at hun er det modsatte. Eroguide er ikke til stor hjælp her. Er der en sober tråd om hende, jeg har overset? Link, anyone? Omvendt kan man selvfølgelig bare antage, at billeder og service er ok, når de to piger jeg har prøvet fra bureauet, Mina og Nadja, har været "the real deal".

Kunne godt bruge et slag ungarsk fisse efterhånden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...